MuscleMeat

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

maxen na base n dan even 20x70% van die max doen,was idd echt kapot, zodra je boven 70% komt met 20 reppers is je max ook hoger joh. gewoon doorgaan!
 
ohjahoor, 1rm is nu even niet zo belangrijk, gewoon eerst al kijken of ik pijnloos kan squatten en bovendien massa op mijn benen terugpakken :)
kheb al een 'voor foto', nu nog een goeie 'na foto' :D
 
woensdag training

DL
warmup
15x125

wow was zwaar :D geen idee of ik 140 ga halen :D volgens de schrijver van het schema moet je gewoon doorgaan totdat je form slecht wordt.

Dips
warmup
10xBW+10kg
Dit was echt al moeilijk en ik snap echt niet waarom, is het omdat ik ben bijgekomen? vroeger deed ik redelijk gemakkelijk 5xBW+25kg ???

Snatch Grip Powershrug
10x120 zat meer in

Dumbbell Fly's
2x10 15kg

Side Bends
15x 35kg
10x 35kg

Reverse Curl
15x27,5kg

ik heb een arm blaster gekocht en voor de reverse curls gebruikt en ik moet zeggen het werkt toch wel echt goed, bij RC is het altijd een beetje moeilijk je ellebogen stil te houden, maar met dit ding gaat dat echt super, een aanrader voor mensen die graag curls doen :)
 
armblaster, flies, haha nice ouwe snoeperd
 
haha, ja what can I say, soms ook eens wat aandacht voor aesthetics :D

BTW, ik kwam uit de douche na de training, en opeens zag ik dat ik allemaal kleine striempjes had in mijn liesstreek zeg!! van maandag op woensdag, jeez, ik weet dat verloren massa sneller terugkomt maar ik had niet gedacht dat ik er striae aan over zou houden, gelukkig is het in de boxershort regio :)
 
En dan komt ie mij af en toe een bb'er noemen :roflol:
 
harde training man
lekker aant bb'en dus heh:D
 
En dan komt ie mij af en toe een bb'er noemen :roflol:

jij doet stoneloads voor binnenkant borst, ik fly's :trollface:

harde training man
lekker aant bb'en dus heh:D

gewoon eens high rep training proberen :) kheb al een jaar op low reps getraind en ik wou eens kijken wat dit doet, 20 rep squats weet ik iig dat het goed werkt, dus waarom niet voor dips en DL, etc. :)
 
140 gaat lukken man, zelfs ik heb al eens 10x115 10x120 10x125 en 10x135 gedaan in 1 training. En mijn deadlift zuigt. Gwn ff doorbijten man! You can do it!
 
15x125 zeker hard :) weet zelfs ni of ik da pronated zou kunnen ;)
 
grip is wel een sterk punt van mij, ik kan alles tot 180 zonder probleem pronated trekken, ik wil er mijn doel van maken om nooit mixed grip te gebruiken :)
 
sjiit, 180 pronated :) mijn max is 160 denk ik... sterke grip man ;) doe je iets speciaal hiervoor?
 
nooit specifiek werk van gemaakt, ik heb ooit een keer fat bar pull ups gedaan voor 6 weken, dat deed wss wel iets, voor de rest in de bouw werken gelijk sanca :D maar das ook al lang geleden maar kon mss de basis zijn?

nu met dit schema doe ik wel specifiek grip oefeningen
maandag penny pinch lifts (een muntstuk met een gaatje doorgeboord waaraan ik de loading pin hang)
woensdag reverse curls (meer voorarm massa dan kracht)
vrijdag fat bar lifts (die zal ik vandaag voor het eerst proberen :) )
 
wat is de opbouw guts?
over hoeveel weken de 15x140kg?
elke week 5kg erbij?
 
jep! in week 4 is de 15x140, ik dacht nog tot 15x150 te geraken met heeeel veel effort, maar wss wordt het 10x150 ofzo :) ik ga alleen pullen zolang mijn form goed blijft :)
 
Beetje formverlies kanwel hoor, gewoon geen rare fratsen uithalen. Succes man! Ik heb een weddenschap met mn trainingsmaat dat ik na smolov 10x160 pull voor een pak chocomel haha. Hoop dat t lukt!
 
beetje formverlies mag wel idd, SM doen het ook:D

training van vandaag

MP
warmup
5x65kg
Mp vanaf nu deadstop, geen gebruik meer maken van de stretch reflex

Dumbbell Row
15x30kg
10x30kg
pfoe hard, ik ben deze oefening duidelijk niet gewoon, ik denk persoonlijk dat ik zwakke lats heb, dus ga ik daar wat aan werken

Dumbbell Curls
2x10 15kg

Fat Bar rack pull
enkele cm van lockout, zuiver voor grip
3x10 75kg
dat brandde al goed bij de laatste set, hier zit duidelijk potentie in :D
 
30kg db row moeite? Ik heb al 50/60 gedaan, trainen die lats!

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 16:26 ----------

Was mp easy?
 
in my defense the rows waren redelijk srict :D ik heb ook al een keer een 50kg dumbbell gerowt for fun maar nu wou ik form prioriteit geven, ongeacht heb je gelijk :)

MP was easy :) 5x80 staat nu op het programma voor binnen 3 weken
 
30kg db row moeite? Ik heb al 50/60 gedaan, trainen die lats!

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 16:26 ----------

Was mp easy?
Dat zal toch niet 50/60kg per dumbbell zijn?
 
Back
Naar boven