MuscleMeat

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Okee , ja bij mij niet echt strict meer. 5x80 mp holy ****

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 17:25 ----------

Dat zal toch niet 50/60kg per dumbbell zijn?

Wel :)
 
Okee , ja bij mij niet echt strict meer. 5x80 mp holy ****

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 17:25 ----------



Wel :)
Dus je hebt een row van 120kg?
Impressive:)
 
Nee , db rows zijn wat cheated, rows doe ik 100 ongeveer, misschien ietsjes hoger
 
Dus je hebt een row van 120kg?
Impressive:)

Rows met 50-60 kg zijn doenbaar hoor met dumbbell. Zullen niet allemaal even strict zijn, maar toch.
 
Rows met 50-60 kg zijn doenbaar hoor met dumbbell. Zullen niet allemaal even strict zijn, maar toch.
Ik was vastgelopen op 80kg strict presses.
Ik vind 120kg nog altijd impressive hoor, ook al is het cheated. Als je niet teveel cheat natuurlijk:p
 
helaba! sebiet begin ik eraan ;)
 
training van vandaag

incline bench
warmup
2x5 75kg

hoe an incline moeilijker zijn dan MP :') kheb meer moeite met dit gewicht dan staand dafoq

Pull ups
5x5 BW
zooo slecht @ this exercise

Skull Crushers
2x10 32,5kg
ging redelijk vlot

Squat
20x90kg
dood

Penny pinch lift
3x10 3kg
leuke oefening :) ben helemaal gek van grip oefeningen nu

crunches

helemaal dood :')
 
kan je eens een filmke maken van de penny pinch? Wil wel eens zien wat je dan net doet :) + too lame to google ;)
 
maak eens een foto van jouw penny als je wilt :) wil dit wel eens zien :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik heb een vraag waar ik mee zit

de pijn in mijn onderbenen is gewoon weer terug van weggeweest (figures) en het lijkt ook niet veel beter te gaan worden, het is duidelijk dat alleen heel lichte gewichten mijn onderbenen niet belasten, dus zware squats zit er gewoon niet in voor de komende tijd. Ik ben eigelijk helemaal niet boos meer ofzo, ik heb het een beetje aanvaard :D

nu wil ik wel mijn benen onderhouden uiteraard, ik zou me doodschamen moest ik stokkebenen krijgen dus dacht ik hetvolgdende:

wat als ik nu eens een half jaar alleen op allerhande DL variaties train? ik dacht eraan om opnieuw een Hex bar te kopen (FS heeft er een nieuwe met langere sleeves) en gewoon daarmee te trainen. Ik heb nooit pijn gehad tijdens DL en hex DL werken de quads ook veel harder dan reg DL's, dus zo krijg ik toch ook een beetje een leg workout!

nu vroeg ik mij wel af, zou dit gevolgen hebben voor de gezondheid van mijn knieën? ik heb zo het gevoel dat enkel deadlifts het kniegewricht nogal zou belasten, is dit zo of is het bullshit?
 
Ik ken er niet genoeg van om een (zinnig) antwoord te geven :) seg en frontsquats? of ook te belastend?
 
alles onder par zal dezelfde resulaten geven vrees ik, elke keer als mijn hamstrings mijn kuiten raken voel ik de pijn :)
 
Probeer eens high/low box, hugh/low bar, close/wide, flat/oly shoe te squatten.

Single leg work, sled, goodmornings, etc etc
 
Probeer eens high/low box, hugh/low bar, close/wide, flat/oly shoe te squatten.

Single leg work, sled, goodmornings, etc etc

Dit dus
 
k*t man, misschien niet bouncen onderin? als je aangeeft dan last te hebben zou het dat misschien kunnen zijn. anders op naar een 300 deadlift hé :D
 
  • Like
Waarderingen: Guts
ik ga low bar squats proberen maar ik wou eigelijk gewoon een antwoord op mijn vraag :) de genezing van mijn blessure is geen vraag van 'hoe ik squat', maar van 'hoelang ik niet squat, high bar narrow stance werkte heel goed voor mij, ik heb er 20x100 op gedaan zonder enige pijn en het is pas fout gelopen toen ik mijn squatfrequentie ging verhogen van 2 naar 3x per week en ook nog slechte form gebruikte bij te hoge gewichten (hielen van de grond laten komen etc) dat heeft tot de beschadiging van de pezen in mijn onderbenen geleid, want anders zou ik toch nu ook gewoon pijnloos 100kg moeten kunnen squatten of niet?
 
ik ga low bar squats proberen maar ik wou eigelijk gewoon een antwoord op mijn vraag :) de genezing van mijn blessure is geen vraag van 'hoe ik squat', maar van 'hoelang ik niet squat, high bar narrow stance werkte heel goed voor mij, ik heb er 20x100 op gedaan zonder enige pijn en het is pas fout gelopen toen ik mijn squatfrequentie ging verhogen van 2 naar 3x per week en ook nog slechte form gebruikte bij te hoge gewichten (hielen van de grond laten komen etc) dat heeft tot de beschadiging van de pezen in mijn onderbenen geleid, want anders zou ik toch nu ook gewoon pijnloos 100kg moeten kunnen squatten of niet?

is een bekende blessure bij small stance squatters.
oplossing: wijder staan
 
Back
Naar boven