XXL Nutrition

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wel ok, Koef, Eddine, ik zal eens wat breder proberen staan en opeens ook low bar what the heck ook :D moest het helpen eeuwige dankbaarheid :)
 
training van vandaag

Dips
warmup
10xBW+15kg
ging vlotter dan vorige keer maar laatste rep was toch epic grind :)

Powershrugs snatch grip
10x130kg

Dumbbell Fly's
10x17.5kg
8x17.5kg

Side bends
na eerste set schoot er iets in mijn lage zijkant onderrug, gewoon een verrekking denkik, wss bij de abs van maandag iets verkeerd gedaan.

Reverse Curl
10x30kg

fat Wrist roller
5x20kg

wow screaming voorarmen, typen gaat niet makkelijk nu :D
 
Extra trainingske ?
 
hmmm, extra? ik train altijd op ma, wo, vrij :D
 
ik heb eventjes met de low bar squat geexperimenteerd en op eerste gevoel voelt het redelijk goed aan! het deed duidelijk minder pijn omdat de bredere stance de druk op mijn kuiten verminderde omdat de hams er niet meer zo hard tegen drukken. eventjes een foto gemaakt, ik weet dat dit niet veel zegt maar dit lijkt me wel ok? in full motion vid lijkt het wel dat ik buttwink maar deze foto is in het laagste punt van de squat en mijn rug lijkt toch recht.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ziek goeie training vandaag

MP
warmup
6x70
perfect form, elke rep pauzed, happy

DL
15x130
pijn op plekken die ik niet kende :D

Dumbbell Row
15x32,5kg
5x32.5kg

eerste set ging pakken beter, strict form

Dumbbell Curl
8x15kg
6x15kg
helemaal op

Fat bar rack pulls
3x10 80kg

moet je nagaan hoe ik dit aant typen ben :D
filmpjes van MP en DL komen, nu dringend weg, heel goeie training, heel tevreden
 
6x70kg easy? of echt repout tot max?
15x130kg deadlift is zeker puur conditioneel k*t? qua gewicht easy denk ik ?

met db rows kon je imo beter nog 10 reps beetje cheaten, dan burnt het lekker :D
 
Mp was eigelijk verbazend easy :) had denkik met een beetje pushen tot 8-9 kunnen gaan

http://www.youtube.com/watch?v=SRUmOz4Gd4A

deadlift is idd gewoon hard, maar ik denk wel dat het veel gaat uitmaken, sets van 5 kunnen pijn doen, maar dit is een heel ander level :)
 
dit zou nog easy MOETEN zijn e :) ik hoop echt 5x85 te halen met dit schema, alles is op de MP ingesteld, geen zware benches voor recup, dips en inclines en skulls,
 
5x85kg paused? holy ****.
hopelijk haal je het man. 100kg MP op 100kg bw word het dan (aangezien je denk ik wel wat mag bulken om het te halen :D)
 
woopy weegt ook maar 90kg en hij presst 100 :D ik heb trouwens weinig zijn om echt te bulken, ik zit nu op een 91-92kg maar met een lager vetprecentage dan een maand geleden dus das zeker spiermassa winst, en ik vind dat ik nu goed zit kwa eten enzo, geen zin om echt meer effort te doen voor naar de 100 te bulken :)
 
woopy weegt ook maar 90kg en hij presst 100 :D ik heb trouwens weinig zijn om echt te bulken, ik zit nu op een 91-92kg maar met een lager vetprecentage dan een maand geleden dus das zeker spiermassa winst, en ik vind dat ik nu goed zit kwa eten enzo, geen zin om echt meer effort te doen voor naar de 100 te bulken :)

en hij is 165, dus heeft bruut veel gewicht voor z'n lengte natuurlijk.
Hoe kleiner hoe makkelijker BW press

Brian Shaw heeft zelfs geen BW strict press (2.05 oid met 190-200kg bw)

maar zolang je vooruit gaat is het goed toch.
Mijn bw gaat ook niet super, gister 94.0 lol
 
soms is het moeilijk om consequent te zijn met een voedingsschema vind ik, daarom dat ik bijvoorbeeld 3 maaltijden kies die ik sowieso elke dag eet, en de 2-3 maaltijden ertussen zijn een beetje vrij te kiezen maar liefst niet te dirty, maar dit is uit een niet dirty bulk standpunt gezegd dus ik weet niet wat jij wilt bereiken ofc. :D
 
Sja, ik eet gewoon dagelijks boterhammen en 's ochtends brinta, voor ik naar bed ga kwark
de rest vul ik in.
maar als ik een tijd turkse pizza's eet en 5 pakken chocomel per week word ik niet veel vetter ofzo.
dus ik eet gewoon maar wat.
meestal is BW up, Massa up, Strenght up :D
 
netjes training man ik voel em naar 5 x deadliften moet echt niet aan 15 denken man
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Gaat wel goed hier geloof ik! wat zijn jou doelen Guts?
 
Gaat wel goed hier geloof ik! wat zijn jou doelen Guts?

100kg MP zit nu het hardst in mijn brein gebrand, maar ik wil ook gewoon terug pijnvrij kunnen squatten, maandag probeer ik voor het eerst low bar squats en als dat pijnvrij lukt zal ik het gelukkigste jongetje zijn! :)
 
Back
Naar boven