AndroidHealthClinic

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vind het ook best oké hoor, die progressie!
 
progressie op SQ en DL is natuurlijk niet echt slecht, ben gewoon een beetje disapoint omdat ik dacht de 10x140 zeker te halen :) en MP heeft dan ook bena niks gedaan en bench heb ik moeten mijden door een pec injury, kga woensdag nog een kleine training doen en dan vrijdag + een hele week pauzeren, dan zou alles genezen moeten zijn :) kheb ook now wat ibuprofen liggen om de recuperatie te bevorderen :D
 
High rep werkt dan toch blijkbaar niet echt fantastisch ;)
 
SQ: 5x135 -> 9x140
DL: 3x5 147.5 -> 10x160

Dit vind ik toch redelijke verbeteringen op 9 weken tijd (6 weken voor de squat), ik had gewoon meer gewild maar nu moet ik rusten.
Ik kan nog altijd niet vatten dat jij niet wilt aannemen dat 10 reps kan werken, of 20 for that matter, maar ja ik zal het binnenkort gewoon kunnen bewijzen dat het werkt, mark these words.
 
Dit vind ik toch redelijke verbeteringen op 9 weken tijd (6 weken voor de squat), ik had gewoon meer gewild maar nu moet ik rusten.
Ik kan nog altijd niet vatten dat jij niet wilt aannemen dat 10 reps kan werken, of 20 for that matter, maar ja ik zal het binnenkort gewoon kunnen bewijzen dat het werkt, mark these words.

Lees mijn woorden eens goed, ik heb niet gezegd dat het niet werkt. Het feit dat je je schema wat aanpast en er vijfjes insteekt lijkt me genoeg te zeggen :) Geloof me, ik had je heel graag op alles zien vooruit gaan met highreps.
 
dat de MP op high reps niet werkt heb ik toegegeven, ale niet werkt, 8-10 is gewoon niet zo'n praktische rep range voor zulk een specifieke lift,
Ik had beloofd te bewijzen dat je met alleen 20 reppers een goeie 1RM kunt neerzetten dus ga ik de eerste 6 weken opwerken naar 20x135kg (hopelijk) en de week erna maxen, wat dan een max van 180 zou moeten geven, ongeacht welke 20rm ik haal, ik zal erna maxen, kben zelf ook wel benieuwd wat dat gaat geven :)
 
laatste training voor de pauze

MP max

5x40
3x60
2x70
1x80
1x85
1x87.5 PR
0x90
0x focking 90

die 90 blijft onmogelijk :') ik kreeg hem net niet boven m'n hoofd, 2de poging was met belt maar deed nog niet bijna iets, het probleem zit hem toch in de triceps daar ben ik vrij zeker van

Barbell Curl

10x47.5kg PR
nice, vorige keer maar net 8 gehaald

toch nog OK training, MP is een PR maar toch geen 90 :mad:
 
wat zit je nou te zeiken man, 87,5 mp is ****ing sterk man!
 
joa tis een kleine verbetering, ma ik zit nu toch al wel 3 maanden ofzo op die 90 te azen :D ma na mijn pauze pak ik hem zeker, pepper thy angus!!!
 
jep, ik heb een lange tijd niet kunnen barbell curlen door een pijnlijke voorarm maar nu ik dat terug kan gaat mijn barbell curl opeens super, on my way to a one plate curl :D
 
sinds het begin van dit log train ik correct (squats deadlifts, etc) daarvoor ongeveer een jaar gebodybuilderd in een gym zonder squatrack en nog daarvoor thuis gekloot met 15kg dumbbells :) dus iets meer als een jaar serieus, 3 jaar ongeveer in totaal
 
Ik dacht dat je die 90 al lang binnen had :/
 
nope :') spijtig genoeg net niet, ik ben telkens te ongeduldig geweest en had eerst gewichten moeten halen waarvan ik zeker was dat de 90 erin zat. bij het volgende schema weet ik zeker dat ik hem pak, hopelijk kan ik dan ook even doordouwen naar de 92.5kg en dan heb ik eindelijk een BW press vast :)
 
training van vandaag, eerste na de rustweek, gegarandeerd de zwaarste van mijn leven totnutoe

SQ
20x100

Press
5x70

Shrugs
15x100 ietsje te zwaar voor mooie reps te doen

Press
3x70 fail
rechterhand doet nog steeds pijn en verhinderde mijn presses wel, maar vooral de uitputting door het tempo van de training speelde me hier parten

Romanian DL
15x80
makkelijk gewicht maar tis de eerste keer dat ik ze probeer, ik kan net onder mijn knieen gaan zonder mijn arch te verliezen in mijn onderrug, normaal zou de ROM nog ietsje moeten vergroten mettertijd

Fat Bar Rack pull
10x100kg

trainingstijd: 28 minuten! en dat beginnen tellen van de warmupset bij de squats, tempo was dus moordend
 
ik heb ook iets nieuws gekocht, ik had een review gemaakt maar die is er al direct afgegooid omdat ik blijkbaar reclame had gemaakt, redelijk gay ma ja, daarom post ik de foto's hier wel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het is dus een blockweight van 20kg, in de stijl van de oude York Blobs die van oude York Dumbbells werden gemaakt, de rug van het gewicht is een kleine 10 cm en de kanten zijn nog bol ook, dus het is monsterlijk om te liften, voor een gripfanaat een heel leuk speeltje :)
 
Netejs. Hoe ging de 100 squat?
 
supervlot, de eerste 12 reps or so waren bijna non stop na elkaar, alleen de laatste 3 reps waren niet zo goed omdat de pijn in mijn borst opeens enorm werd en ik spanning vergat te zetten dus wat rugbolling :) maar daar moet ik gewoon rekening mee leren houden om elke rep 'apart' te zien, ook al zijn het er 20 :)
ben benieuwd hoe stijf ik morgen ben :D
 
Back
Naar boven