MuscleMeat

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voor de DL warm ik idd op 5x60, 3x100 en dan direct de 130, voor al de rest doe ik geen warmup, net voor de DL deed ik wat presses met de lege barbell om de ellebogen wat op te warmen en shoulder dislocations doe ik altijd voor elke training
 
mooi toch! nu DL ook opbouwen naar 15/10RM's?
je had toch al 15x160 gedaan? of 10x160?
 
ik had 10x160 gedaan, en dat was ongeveer de limiet, nu proberen zeker 15x165 te halen en heel mss 15x170, maar ja dat wijst zichzelf allemaal uit binnen een maand :), ik kan best niet te hebberig zijn
 
ok niet zo'n chille nacht gehad, mijn hond die ik al 15 jaar had is gestorven vannacht, was ook al ziek en buikpijn en met de slecht nachtrust niet veel beter geworden, dus ik ben niet allout gegaan op de squats, had er even geen zin in.

SQ
10x105

BP
5x95

Pull ups
7xBW+5kg PR
raar dat ik toch hier een PR zet, de reps waren zelfs heel gecontroleerd

BP
5x95

Wrist Curls
15x25kg

Reverse Wrist Curls
15x12.5

Fat Bar Hang
23 seconden

redelijk tevreden, trainingstijd +- 25min, maandag zal alles wel beter gaan, kweet alleen niet of ik 110 of 105 dan pak voor mijn 20 repper
 
Sterkte met het verlies, en sterke bench. (1 van de 2 is niet gemeend)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
thx koef :D tis maar een hond maar verdomme je ziet dat beest toch ook graag e, condolences is mss wat veel maar toch heel erg bedankt :)
 
Guts plz, als je zolang een hond hebt is het een deel van de familie
 
jep das zeker waar. Het beestje heeft een ****ing goed leven gehad dus ik kan hem makkelijk loslaten, maar het wringt toch wel :)
 
training van vandaag

SQ
10x110
durfde weer niet doorgaan lol, moet volgens mij de techniek nog wat gewoon worden, kan de keren dat ik LB squat nog op beide handen tellen. vrijdag 20x110 proberen, gedaan met janettenstreken

ROM DL
15x105kg
deed serieus pijn, maar dan in de bovenrug en armen, rug en hammies kunnen dit gewicht nog makkelijk aan

SQ
6x110

Fat Bar press
3x70 fail

Shrugs
15x100 iets mooiere reps, blijf op dit gewicht tot ik het mooi kan

Fat Bar Press
3x70 fail

Fat Bar Pull
7x110 fail

Blob lift (op en af het trainingsbankje)
10x20kg fail

heb voor fat bar presses geopteerd om mijn pols wat te sparen, die was al een lange tijd pijnlijk, maar sinds ik mijn handpositie bij de SQ heb veranderd voel ik duidelijk verbetering. plus het is eens wat anders, kijken wat dit voor mijn kracht doet

trainingstijd
 
Laatst bewerkt:
Ik snap het niet, heb je nou 2x gesquat?

K*t van je hond, heb er zelf al drie begraven :(
 
  • Like
Waarderingen: Guts
jep, heb na de ROM DL nog eens onder de bar gekropen, kreeg er nog 6 uitgeperst, echt vreemd maar squat is bij mij de oefening die het meest afhangt van mijn mental state, bijna al de rest kan ik gewoon doorzwoegen maar bij squats moet het mentaal goed zitten, wss omdat het ook de moeilijkste oefening is.
 
gewoon je balzak op en af het bankje sanca, doe je dat dan niet?
 
Logban me please
 
brb eerst vids van bloblift posten
 
Imo is het wel nutteloos om je Shrugs 'mooi' proberen uit te voeren. Gewoon goed gewicht erop en knallen.
 
Waarom zou je shrugs niet strikt uitvoeren? Wanneer je je kin op je borst legt word je rom ook veel groter en de oefening veel zwaarder, dus met minder gewicht hetzelfde resultaat en minder stress voor je schouders.
 
Waarom zou je shrugs niet strikt uitvoeren? Wanneer je je kin op je borst legt word je rom ook veel groter en de oefening veel zwaarder, dus met minder gewicht hetzelfde resultaat en minder stress voor je schouders.

Ik heb uit ervaring geleerd dat niet superstrikte Shrugs veel beter werken voor massa op de traps, dan heel erg strikte Shrugs.

Daarbij moet ik ook denken aan een post van G-men (als ik het goed heb; kan ook iemand anders zijn). Dit betrof toen ook een discussie over strike vs. niet strikte Shrugs. Ook daar was het argument dat het voornamelijk belangrijk was om a) veel gewicht vast te hebben en b) wat meer reps te doen. Als 'bevestiging' van deze stelling werd het voorbeeld gegeven van Strongman. Die doen absoluut nooit strikte Shrugs, maar wel o.a. zeer zware Farmer Walks. En ik heb nog nooit een strongman gezien die geen goede traps heeft.
Dat was zowat de teneur van die post, maar ik kan mij de exacte woorden niet meer herinneren, want het is toch al van een tijdje terug.
 
ik wil gewoon alles eens proberen, ik heb hiervoor al eens powershrugs gedaan met 140kg voor 15 reps en dat deed weinig tot niks, nu wil ik een gewicht dat ik tenminste in de negative kan controleren, de shrug zelf is niet superstrikt en met een beetje bodymovement opgestart
 
Back
Naar boven