Fitness Seller

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

@ Willem9, misschien ligt daar wel het punt, grote traps krijg je van deadliften, farmers etc, snap sowieso niet waarom assistance superzwaar zou moeten. Misschien zit ik er naast maar roppen met een minimale rom lijkt mij niet echt ideaal voor je schouders.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
training van vandaag

DL
15x140
ging precies nogal moeizaam, maar das wss omdat ik heel snel doortrok, sneller dan de vorige 15x140

Skull Crush
10x35

Fat Bar Curl
10x37.5

Skull Crush
10x35

Barbell Curl
10x42.5

de pomp in mijn voorarmen was ongezien op dit moment

30 second dip
1x10kg nog heel makkelijk

trainingstijd
00:22:23

zeer tevreden over deze training, was bikkelhard maar ik begin duidelijk te wennen aan HIT, ik kan sneller van oef naar oef springen zonder dat de pijn me tegenhoudt
 
vandaag niet getraind? nice 15x140 .
 
Lekkere trainingen hier. :thumbup:
 
  • Like
Waarderingen: Guts
moest laat werken en dan gaan eten met de gf, op volle maag getraind dus :D

SQ (terug high bar met wijdere stance)
10x115

was veel zwaarder op de heupen en benen dan de Low bar, bij high bar is ademhaling ook niet zo'n probleem, bij low bar net wel, hoedanook HB was zwaar maar deed geen pijn aan de kuiten

BP
5x100

Pull ups
7xBW+5

BP
5x100 BP ging niet supermakkelijk maar had zeker nog extra energie

Pull ups
4xBW+5

lol pull ups weer exact hetzelfde als vorige keer, ik wil maar niet sterker worden op die shit ookal ga ik echt tot het uiterste op die oef, hopelijk volgende keer beter

Wrist curl
15x27.5

reverse wrist curl
15x15kg

Fat Bar hang
10 seconden lol

voorarmpjes branden weer, zie wel heel goeie resultaten van die wrist curls, sinds ik ze doe zien mijn voorarmen er veel dikker en dense uit

trainingstijd: 23minuten, korter dan vorige keer en minder buiten adem ook al zijn de gewichten zwaarder!
 
Laatst bewerkt:
ik heb besloten dat ik te pussy ben om 6 weken lang 20 reps te draaien, dus ga ik opwerken naar 10x135 en dan pas voor de 20x135 te gaan :D
 
Waarom pull ups maar 11 reps ? Als je iets high rep volume moet doen is het dit wel
 
tja het is 2 set, 2 keer tot failure, momenteel het enige dat ik eruit krijg dus, ik probeer nu op te werken naar 2x10, en dan gewoon zo zwaar mogelijk proberen gaan met extra gewicht
 
Beter 10 x 5 ipv 2 x 10 :)
 
momenteel past zoveel volume niet in de manier waarop ik train, probeer alles te beperken tot 1-2 sets om de workouts kort en krachtig te houden met heel hoge intensiteit. ik denk dat als ik blijf bikkelen ik wel 2x10 haal, en eens ik dat haal is het gewoon een kwestie van gewicht bijplakken :)
 
Dingen als HIT, Dogcrapp en alle andere failure trainingen werken echt maar kort trouwens hoor. Believe me I tried (een vol jaar HIT gedaan in het verleden en een driekwart jaar dogcrapp, wel snel sterk van geworden destijds).
 
momenteel past zoveel volume niet in de manier waarop ik train, probeer alles te beperken tot 1-2 sets om de workouts kort en krachtig te houden met heel hoge intensiteit. ik denk dat als ik blijf bikkelen ik wel 2x10 haal, en eens ik dat haal is het gewoon een kwestie van gewicht bijplakken :)

Dit is denk ik idd een slimmer plan.
 
Dingen als HIT, Dogcrapp en alle andere failure trainingen werken echt maar kort trouwens hoor. Believe me I tried (een vol jaar HIT gedaan in het verleden en een driekwart jaar dogcrapp, wel snel sterk van geworden destijds).

het is ook geen echte HIT in de zin dat ik elke set tot failure drijf, daar heb ik precies geen zin in, maar het insane tempo heeft duidelijk wel een positief effect op mij, of het ook mijn kracht beinvloedt kan ik nog niet zeggen maar ik wen er alvast aan dus het kan alleen positief zijn :) hierna ga ik gewoon terug een periode high volume doen wss, of smolov eindelijk! :)
 
supergoeie training vandaag, ging als een trein, zit terug in the zone

SQ
10x120
ging als vanzelf, heb mijn techniek/hand placement wat bijgetweekt en alles gaat stukken makkelijker!

ROM DL
15x115
voelde zwaar maar heb het gefilmd en rug bolt veel te veel, gewicht is dus te hoog

Fat Bar MP
4x70
1xfail, wow meest intense fail van mijn leven, de rep duurde een eeuwigheid en net voor lockout werd alles zwart en opeens lag de bar in mijn schoot, heb wel geluk gehad, niks pijn gedaan

Shrugs
10x105

Normale MP
3x70 fail

Fat bar rack pull
6x110 niet zo goed

Blob Lift
17x veel beter,

heel goeie training dus :)
 
haha ja ik weet :D ksnap het ook niet echt, maar voor één of andere reden eisen fat bar presses echt superveel energie, volgende week gewoon terug normale MP, fat bar een beetje te riskant :)

http://www.youtube.com/watch?v=Wdx1ZaDxXDU
 
Back
Naar boven