Fitness Seller

Guts Forever (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vandaag nog steeds last van mijn pols, kon geen curls of skull crushers doen, dus enken DL en Dip

DL
10x150
voelde heel zwaar aan, volgens mij zijn de RDL op maandag de schuldige, ga ze er eens terug uitgooien

30 second dip
1x15kg

kort maar krachtig :) 17 min ongeveer
 
Yow. Als je meer naar achter zou zitten bij squat en niet zo snel met je knieen zou buigen, dan zou je sneller op diepte komen. Nu gaan je knieen zo snel naar voor dat je uiteindelijk maar net onder par uitkomt. Ik denk dat het ook beter gaat zijn voor je kniegewricht zelf. Verder zien de reps er easy uit.

Heb je trouwens geen last van die spiegel voor je neus? Of is dat om je pumped up teardrops te bewonderen na zo'n 10 repper?
 
reppen op dl is zo vermoeiend, ****ing 10 repper doet hij :p
 
Yow. Als je meer naar achter zou zitten bij squat en niet zo snel met je knieen zou buigen, dan zou je sneller op diepte komen. Nu gaan je knieen zo snel naar voor dat je uiteindelijk maar net onder par uitkomt. Ik denk dat het ook beter gaat zijn voor je kniegewricht zelf. Verder zien de reps er easy uit.

Heb je trouwens geen last van die spiegel voor je neus? Of is dat om je pumped up teardrops te bewonderen na zo'n 10 repper?

spiegel is nog een restant van het bodybuildert tijdperk :) geraakte er moeilijk van af, ik wou hem al een tijdje wegdoen maar omdat ik nu net met low bar ben begonnen wil ik hem nog even laten staan om mijn techniek te checken, ik weet dat het alleen maar nadelen heeft maar ik probeer hem zo snel mogelijk weg te doen :)

ik zal er op letten om meer naar achter te zitten. diepte is zeker goed, want dit zijn full squats :D maar op deze vid idd amper te zien, ik zal vrijdag van opzij filmen met 10x125

---------- Post added 19 December 2012 at 19:03 ----------

reppen op dl is zo vermoeiend, ****ing 10 repper doet hij :p

en het zouden er eigelijk 15 moeten zijn! :D
 
nice train man ik doe het je niet na! Wat Hervee zegt klopt je zou veel dieper kunnnen,
wat ik nu doe is arch lowerback, deel naar achter zitten en dan laten vallen als het ware wel spanning houden.
Ik kom nu echt flink diep en het voelt alemaal een stuk gezonder!
 
jongens ik beloof je dat het aan de film angle ligt hoor :D ik squat altijd full en heb nooit anders gedaan, je zult het deze vrijdag zien, als ze niet diep genoeg zijn vreet ik mijn knee sleeves op :D
 
alles voor de bulk :D
 
harde training, had niet veel tijd

SQ
10x125
gefilmd voor diepte

BP
5x105kg

Pull ups
8xBW+5kg PR wohoow

BP
4x105kg fail
triceps konden niet bijhouden vreemdgenoeg, wss omdat ik nu de negative veel meer controleer

Pull Ups
5xBW+5

Wrist Curls
15x30kg

reverse Wrist curls
15x17.5kg

Fat Bar Hang
11 seconden lol

good train :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=U9fEcA0FQLI
diep genoeg me dunkt :)

maar ik vroeg me af, mijn knieen gaan wel een stuk voorbij mijn tenen, das overmijdelijk omdat ik full squats doe, maar zou ik het kunnen verhelpen met een platte zool? maar zou mijn rug dan niet meer bollen?
 
Easy squats man.
Volgende keer wil ik 15x130 zien. Afzien moet je! :D
 
eerst 10x135 :D dan mag je me beginnen zien afzien :D
 
kersttraining!!

SQ
10x130
vlotjes vlotjes :)

MP
5x72.5
zeer gecontroleerd maar niet pauzed

Upright Row
10x45
ik vergeet altijd dat ik die oefening eigelijk haat, iemand een goeie oefening waarmee ik de hele schoudergordel een beetje pak? (geen shrugs)

MP
4x72.5 fail

grip oefeningen geprobeerd maar alles deed zeer aan mijn pols, die is nog altijd ****ed up van vorige maandag, spijtig voorval maar ja, zolang ik maar kan squaten :)
 
Ik ga vandaag maar es de upright row proberen als ik ga trainen.
 
Doe de Upright Rows eens met een Cable of met Bands?
 
zware side raises?
 
Back
Naar boven