AndroidHealthClinic

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dumbbell clean & jerk! (of clean & press/pushpress)

thx maar geen olympische bewegingen meer voor mij :) en het zou een oef moeten zijn die tussen 2 presses in moet komen dus een isolatieoef zou iets minder belastend zijn

training na het kerstfeest :kots:

DL
10x160
kon veel vlotter na elkaar trekken, conditie was totaal geen punt meer alleen voelde de gewichten toch zwaar en waren de reps traag, toch vlot afgewerkt en volgende week 15x160

30sec dip
BW+20kg
nice

polsen nog steeds te ****ed up voor curls of extensions, ik ga de MP even uit mijn schema gooien, hij gaat precies toch nergens heen de laatste tijd en ik doe me bijna elke week pijn op die ene oefening :D dus ik vervang hem door Dips 2x6, voelt beter aan mijn polsen en is minder kans op accidentjes
 
training van vandaag, voelde me sterk omdat ik sinds 24 december in een soort van vreetfase zit, niet slecht voor gains :D

SQ
10x135
mooiste reps die ik ooit heb gedaan met zo'n hoog gewicht

BP
5x105

Pull ups
9xBW+5 PR

BP
3x105F
lol presses gaan echt nergens heen :D wss nog door mijn polsen, voelen al beter maar nog niet supersterk

Pull ups
6xBW+5 VPR
jeej

Wrist curls
15x32.5kg

lekkah training
 
volume op presses werkt toch het beste denk ik, meerdere sets en knallen!

ga jij ook weer een keertje madcow doen? ik ben gewoon redelijk licht begonnen, en nu kom ik goed in de buurt van PR's.
weet zeker dat je dan wel dikke PR's gaat zetten.

maar btw, 10x135 sq doe ik je denk niet na
 
volume is idd the way to go, maar vroeger deed ik nog 5x5 107.5 deze fails zouden normaal niet mogen gebeuren ;) volgend schema doe ik 3x5 op bijna alles dus mss een soort van madcow gebaseerde routine
 
Madcow en Texas method vind ik toch wel de mooiste schema's. Je volume is toch wel erg laag nu, persoonlijk brand ik zelf dan erg snel op. Wel nette gewichten!
 
het was een experiment :) ik behoud enkele elementen en combineer dan het beste van alles,

vid van de squats, was heel tevreden over de form, bij rep 8 ofzo begon mijn moeder opeens te roepen, op dat moment kun je dat niet echt apprecieren :')

http://www.youtube.com/watch?v=0SnT6pSVVEk
 
vid van de squats, was heel tevreden over de form, bij rep 8 ofzo begon mijn moeder opeens te roepen, op dat moment kun je dat niet echt apprecieren :')

Of begon jij om je moeder te roepen? :D
 
Ziet er goed uit, man. Daar had je er nog een paar uit kunnen persen!
 
Nette squats gast!
 
easy squats man, ben benieuwd naar de 140.
20 reps gaat nog een hele opgaaf worden.
hoevaak per week squat je nu?
 
standaard 2x per week, wss ga ik maandag een lichte set doen en dan vrijdag 140, ik weet het nog niet zo goed hangt er van af van hoe ik me voel maandag :)
 
Very nice squatting amigo
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Madcow en Texas method vind ik toch wel de mooiste schema's. Je volume is toch wel erg laag nu, persoonlijk brand ik zelf dan erg snel op. Wel nette gewichten!

Opbranden omdat het volume te laag is?? Je bedoelt stagneren ofwat?
 
prestaties dit jaar:
SQ: 1x135 -> 10x135
zonder die blessure had het beter geweest maar volgend jaar zal veel goeds brengen :)
DL: 5x140 -> 10x160 ok!
BP: 5x100 -> 1x125 meh
MP: 1x75 -> 1x87.5 ok I guess

gains hadden iets beter kunnen zijn dit jaar, vooral de squat, ook veel zitten zoeken naar wat werkte voor mij en nu na een jaar heb ik al een beter idee, geen oly lifts meer, nu een volledig jaar focussen op:
Squats
Benches
presses
deadlifts
pull ups
Dips
Curls
Gripwerk
en NIKS anders :)
 
laatste training van het jaar, voelde me nog niet zo gerecupereerd dus geen PR's :D jammer

SQ
warmup
1x140

Dips
6xBW+20kg

Pull ups
10xBW mooie reps

Dips
6xBW+20kg

met de blob wat oefenen

happy new year allemaal en niet te zat :) of net wel /care :D
 
Back
Naar boven