Fitness Seller

Guts Forever (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je mag tevreden zijn met die gains. De jonge crew van DBB denkt dat het allemaal gemakkelijk is om direct 200 te squatten etc.
 
toegegeven :D ik ben vaak overmoedig, zelfs nu nog, maar soms zit je gewoon in van die goeie periodes en dan waan je jezelf Kazmaier en daarna gaat het weer een stuk minder, kdenk dat alleen tijd dat uit mij kan kweken :D
 
prestaties dit jaar:
SQ: 1x135 -> 10x135
zonder die blessure had het beter geweest maar volgend jaar zal veel goeds brengen :)
DL: 5x140 -> 10x160 ok!
BP: 5x100 -> 1x125 meh
MP: 1x75 -> 1x87.5 ok I guess

gains hadden iets beter kunnen zijn dit jaar, vooral de squat, ook veel zitten zoeken naar wat werkte voor mij en nu na een jaar heb ik al een beter idee, geen oly lifts meer, nu een volledig jaar focussen op:
Squats
Benches
presses
deadlifts
pull ups
Dips
Curls
Gripwerk
en NIKS anders :)

Geen rows? :)
 
nope geen rows meer voor deze jongen, ik vind barbell rows echt een schijt oefening en ik heb er nog nooit een greintje resultaat van gezien, en dat is volgens mij omdat je automatisch begint te cheaten, die oefening lokt dat gewoon uit, pull ups zijn imo zoveel superieurder dat er gewoon geen vergelijk is, ik doe nog maar een paar weekjes pull ups op een serieuze manier en ik zie al meteen resultaat in mijn fysiek, dead srs


training van vandaag

DL
11x160
dat was alles dat ik eruit kon persen, en het was nog met grote moeite ook ??? ik snap het niet zo goed, voeding zit goed, mentaal zit het ook goed maar van de moment dat ik meer dan 140 op de barbell doe voelt het echt zwaar als shit, vorige week eigelijk van hetzelfde, volgende week terug proberen

Dumbbell curls
8x17.5

30 second dip
1xBW+25kg
 
Laatst bewerkt:
Krocs mate, krocs! Is toch nuttiger dan die curls...
 
Krocs mate, krocs! Is toch nuttiger dan die curls...

nope sorry ik heb het helemaal gehad met rows en tevens ook met explosieve bewegingen, andere mensen kunnen zeggen dat ze er goed op gainen maar voor mij heeft het nooit een greintje kracht of spiermassa gebouwd, kheb er alleen tijd mee verloren, dus ik blijf bij pull ups :)
 
Dat ze helemaal nutteloos zijn geloof ik niet, maar er zit wat in die stelling ja het idee is bij mij ook opgekomen om alle rows te vervangen door chin ups.
 
van 1x135 naar 10x135 sq is supergoed man
dikke gains afgelopen jaar

mijn squat vergelijkbare gains, van 1x130 naar 1x170
maar de rest was bij mij triest haha

11x160 dl netjes man. volgende week meer :D
 
laten we hopen want nu ging de DL echt nergens heen :D
 
TE vaak TE zwaar op deadlift = no go. Je moet er niet van op kijken als het na enige tijd niet meer vooruit gaat, dan is het tijd om even wat anders te doen.
 
pullups voelen bij mij ook beter dan rows, omdat wat je zegt je minder cheat.
 
TE vaak TE zwaar op deadlift = no go. Je moet er niet van op kijken als het na enige tijd niet meer vooruit gaat, dan is het tijd om even wat anders te doen.

ja ze hakken er wel hard in, had ik niet verwacht omdat ik vorig schema (niet zo lang geleden) redelijk makkelijk naar de 10x160 ging maar nu is het opeens heel zwaar, alles heeft zo zijn hoogtes en laagtes bij mij :D
 
training van vandaag!

SQ
10x140 PR
ow yiiieaah, harde reps, dacht dat ik ging flauwvallen :D

MP
5x75 mooie reps, zware grinder de laatste

Pull up
7xBW+10kg PR
laatste rep lelijk, alle andere heel mooi

BP
3x110
meh

Pull ups
3x negatives BW+20

Wrist curls
10x35kg

REverse dumbbell wrist curls
15x10kg

ga int vervolg met dumbbells doen, voelt een beetje geforceerd met een barbell

goeie training :) trots op de squats, vanaf volgende week maar 1x (zware) sqaut in de week, DL komt op maandag en SQ op vrijdag,
 
wat een gayness zeg
srs nice squats man, epic diep ook.
 
Diepte is zowat het enige waar ze me nooit op zullen pakken, ksquat altijd full :) maar jij gaat toch ook goed diep niet
, jonggeleerd?
 
Die diepte is inderdaad heerlijk. Sterke squats!
 
ja ik squat ook onder par idd. maar niet zo diep als jij squat, althans zo lijkt het
 
Back
Naar boven