XXL Nutrition

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

jep, heb het echt helemaal opgefokt eigelijk :D ma tis zo'n gigantische fout dat ik ze niet snel zal vergeten, lesje geleerd, pijn is nu aant wegebben, was echt hevig
 
ahh **** man, beter om te stoppen idd als het nog aan gaat houden.

dan weer tijdje 2x pw squaten en nog een keer proberen MET intro cycle :)
 
op zich voel ik me nog steeds redelijk zeker over de slaagkansen van de smolov 75% cycle, als ik de rustperiodes lang hou tussen de sets lukt het me denkik wel, deed dit met 5 min rust, maar als mijn kuiten roet in het eten gooien is alles voorbij, nu zijn ze vreemd genoeg terug pijnvrij, ze waren enorm aant kloppen en opgepompt tijdens de sets maar nu niet meer, kijken wat vrijdag geeft :)

maar ja introcycle is dus wel degelijk van belang, had beter moeten weten maar soit, weer een waardevolle les geleerd :D
 
Is het niet gewoon extreme pomp? Ik krijg soms een ontzettend rotgevoel over heel mijn onderrug van deadliften, maar is volgens mij onschuldig.
 
4x7x135 is toch mooi ! Je kan met 2x per week squatten ook goede progressie maken ! Eerst zorgen dat die bitch ass calves herstellen.
 
Is het niet gewoon extreme pomp? Ik krijg soms een ontzettend rotgevoel over heel mijn onderrug van deadliften, maar is volgens mij onschuldig.

ja ik begin ook te vermoeden dat het een extreem vuile pomp was, want normaal als het mijn 'standaard kuitblessure' was, zou ik nadien in bed krampen hebben en ze voelen bij het van de trap komen, en nu voel ik niks :) mss kan het liggen aan het feit dat ik gisteren nogal veel gefietst heb + gezwommen na een lange week lardassery :D

4x7x135 is toch mooi ! Je kan met 2x per week squatten ook goede progressie maken ! Eerst zorgen dat die bitch ass calves herstellen.

normaal zou ik ook nooit meer dan 2x per week squatten, smolov was dan ook een enorme gok, maar nu na een aantal bultjes op de weg ziet het er denkik naar uit dat het toch gaat lukken :) op hoop van zege!
 
had gisteren geen fut voor UB werk dus vandaag gedaan

Dips
10xbw+10

Wrist roller
20-25kg

ben ook onzedig veel kcals aant opslorpen en ga dat ook aanhouden heel dit schema :D kan er geen getal opplakken maar 3000+ fo sho, ookal zou ik denken dat het meer moet zijn aangezien jonggeleerd al 4000+ eet?
 
had gisteren geen fut voor UB werk dus vandaag gedaan

Dips
10xbw+10

Wrist roller
20-25kg

ben ook onzedig veel kcals aant opslorpen en ga dat ook aanhouden heel dit schema :D kan er geen getal opplakken maar 3000+ fo sho, ookal zou ik denken dat het meer moet zijn aangezien jonggeleerd al 4000+ eet?

3000? Sws eet je meer, 3000 is hongerdieet, toen ik niet zo misselijk was at ik op een niet actieve dag al 4500.

Wat eet je zoal?
 
dacht dat je niet zo,n voorstander was van een te hoog BW!
maar met die trainingen die je verzet zou ik idd ook maar kcals stouwen!;)
 
dacht dat je niet zo,n voorstander was van een te hoog BW!
maar met die trainingen die je verzet zou ik idd ook maar kcals stouwen!;)

ben ook niet zo'n fan van een ARTIFICIEEL hoog BW, mijn BW is volledig afhankelijk van mijn eetlust en dat alleen, dus als dat me op 92-94kg zet heb ik daar niet veel op tegen :D

@jonggeleerd:

's ochtends een shake van ultra fine oats en een schepje mass gainer (700kcal ongeveer)
's avonds een shake van magere kwark met melk en nog vanalles dat ik vind

al de rest is naar keuze; boterhammen met tonijn/kipsla, naturel popcorn, omeletten met vanalles in, avondeten, borden cornflakes, fruit, etc. zit totaal geen regelmaat in maar het houdt me op stabiel BW en een aanvaardbaar BF :D
 
Dat is de goede manier :) zo doe ik het ook ongeveer
 
Tijdens smolov zou ik gewoon ontzettend veel eten en me niet al te druk maken als het wat minder clean is. Zelf werd ik nauwelijks vetter terwijl ik een onzettend ranzige bulk had van 7000+ kcal.
 
SMOLOV week 1 training 3

SQ
3x5 145kg

ben hier gestopt, heeft geen zin door te gaan want de pijn in mijn kuiten is te erg aant worden, heb schrik dat ik anders iets serieus pijn doe,

so much for the smolov debacle :D spijtig maar het mocht niet zijn, de eerste training ging zo slecht dat de rest ongeveer mee de soep is ingedraaid, zal het nog eens proberen moest ik ooit nog eens zin krijgen :)

volgende week gewoon terug beginnen met een 20 rep squat routine! :)
 
Laatst bewerkt:
jammer man. maar beter dat je stopt.

ga je weer een 20 rep squat program doen en dan de eerste training 10 reps doen en zeggen ja ik voelde me niet goed volgende keer wel 20 reps! En daarna weken erna gewoon 10 reps doen :P

of ECHT 20 reps nu ? :D
 
FO REAL this time :D all the way :D kvind het niet zo erg van de smolov, liever pijnvrij en wat minder snelle gains dan dit, kheb nog tijd genoeg om 200kg squat te halen :D
 
FO REAL this time :D all the way :D kvind het niet zo erg van de smolov, liever pijnvrij en wat minder snelle gains dan dit, kheb nog tijd genoeg om 200kg squat te halen :D

Zeker zo.

als je elk jaar 10kg vooruit weet te gaan heb je over 10 jaar toch 270 raw squat.

en wss ga je nog wel meer vooruit als je heel blijft.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Spijtig dat Smolov niet gelukt is. Hoe ga je het de komende weken/maanden aanpakken?
 
Spijtig dat Smolov niet gelukt is. Hoe ga je het de komende weken/maanden aanpakken?

gewoon in de high reps blijven, niet meer dan 2x per week squatten das iig zeker :D
 
Jammer, maar noodzakelijk. Al eens een prof laten kijken naar de kuitjes?
 
kben ermee naar de huisarts geweest, die kon niet helpen, eerste vraag: ben je natty? :')

conclusie was: actieve opspanning van de pezen (tibialis en soleus) doet geen pijn, maar de pezen waren heel pijnlijk bij druk dus als je ze masseerde of bij squats,

maar nu is het al weer volledig voorbij :( zelfs massage is niet meer pijnlijk dus ik sta voor een raadsel :) het enige dat ik momenteel kan vaststellen kijkende naar de voorbije maanden is:

- 2x squatten in de week lukt perfect zonder pijn, meer dan dat en de pijn komt terug
- meerdere werksets per training lijken het probleem te vergroten, dus elke set wordt de pomp/pijn wat erger

dus met 2x in de week te squatten met 1 werkset van 10 of 20 kan ik probleemloos 2 maanden aan een stuk squatten, smolov was zowat het tegenovergestelde van dat dus ik had het op zich kunnen weten dat het niet ging lukken, maar ik moest smolov natuurlijk eerst proberen om vast te kunnen stellen dat het niet lukt.

dus ja, het probleem is duidelijk dus nog niet weg, maar het is te omzeilen, en gezien ik dat al kan ben ik al blij :)
 
Back
Naar boven