MuscleMeat

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

kwartiertje haha.
nice die squats. nu ga je wel door tot minstens 140 toch? :D
 
kheb zelfs 20x150 op het programma staan maar dat zien we wel :D
 
20x200, anders ben je een mietje.
 
k :(
 
hoor ik 20x250? nice guts.

25kg per week verhogen, over 2 maandjes easy.
 
training

SQ
20x110
mijn onder en bovenrug zijn helemaal gaar, benen kunnen het wel aan

MP
10x55

weighted pull ups
6x15kg

Finger curls
13x70kg

helemaal kapot, handen kunnen amper typen en heel mn kop vol zweet

trainingstijd: 12 minuten,

zeker een verbetering
 
12 minuten jezus man. Sq gaat goed!
 
yeah ma high rep is een pak moeilijker met low bar, heel je bovenrug verzuurt en je begint des te sneller te trillen, zou eigelijk liever terug high bar doen maar met mijn lichaamsverhoudingen denkik dat low bar een beter idee is
 
training van vandaag

TRAP BAR DEADLIFT
15x135kg
wow voelde echt als lucht, het enige dat moeilijk was was het tempo dat ik mezelf oplegde, maar het gewicht zelf voelde echt licht, handjes wel aan gort getrokken aan de scherpe knurl :D maar geen wondjes

WEIGHTED DIPS
8x20
had mss meer gekund als ik wat beter uitgerust was, volgende keer 12 dan maar ofzo :D

FAT BARBELL CURLS
8x42.5
form beter, maar wel fail

WRIST ROLLER
2 trips heen en terug met 20kg

trainingstijd: 13 minuten, hetzelfde als vorige week, als we dat kunnen aanhouden is dat goed :)
 
Beetje doorgaan he! Dat getreuzel nu zelfs 13 min ipv 12...
 
Wat is het idee achter de beperkte trainingstijd? Conditie verbeteren of tijdsgebrek?
 
Wat is het idee achter de beperkte trainingstijd? Conditie verbeteren of tijdsgebrek?

12 min?! Ben ook erg benieuwd, vond 30 min trainen al belachelijk snel.
 
ten eerste wil ik er wel bijzeggen dat ik pas begin te tellen vanaf de eerste werkset van de eerste oefening, dus dat wil zeggen dat de 2 warmupsets ervoor niet meetellen, dus wss ben ik in totaal ietsje langer bezig maar pas vanaf die eerste werkset gaat mijn hartslag en ademhaling echt de hoogte in.

het doel is inderdaad gewoon mijn cardiovasculaire werking te verbeteren en de intensiteit zo hoog mogelijk houden, dat heeft wel tot gevolg dat ik niet de hoge gewichten kan gebruiken die ik met wat extra pauze zou kunnen gebruiken maar in theorie zou die verhoogde intensiteit wel moeten doorvertalen naar betere gains in gewicht wanneer de intensiteit lager is (bij 5x5 of 1x5 oid) ik merk toch al duidelijk dat mijn conditionering al serieus verbeterd is, op de fiets en tijdens de training.

maar ik ben er nog lang niet, nu neem ik zelfs nog een recup minuut, soms 2 tussen de oefeningen en de opstelling zelf duurt soms ook iets te lang, het is echt de bedoeling om zo snel mogelijk van het ene naar het andere te gaan,

ik kan natuurlijk eens een hele workout filmen? :D duurt meestal toch niet zo lang :D GETITGAIS?
 
training van vandaag

SQ
15x115kg

heb deze keer HIGH BAR gedaan, denk dat ik voortaan high bar ga doen, heb erover nagedacht en voor mijn doeleinden is het een betere optie, plus het doet geen pijn meer omdat ik mijn stance wat verbreed heb dus dat is ook goed nieuws

ROM DL
10x80kg
hamstrings wat rekken

FAT BAR MP
10x57.5kg
bij de laatste rep viel ik zowat om, begint een beetje gevaarlijk weer te worden :D concentratie moet echt 100% zijn anders gebeuren er ongelukken

WEIGHTED CHIN UP
7x10kg + een halve rep

trainingstijd: 12minuten!! zeker een PR, heb nog nooit zo hard gepusht, zeker bij chins
 
omdat ik niet zeker was hoe ik op high bar ging reageren had ik 15 vooropgesteld, volgende week 20 i pwomise :D kweet wel niet hoe lang ik de progressie nu ga kunnen volhouden, 20x150 doe ik niet high bar that's for sure :D mss best 20x140 proberen, dat is al iets haalbaarderder
 
Manman had je bijmrep 14 tegen jezelf moeten zeggen: ik ga voor 20!
Volgende week 20x120 :)
 
will do ;)
 
In

Jezus man, squatsets van 20 reps, cardio is niet meer nodig:D
 
toch nog genoeg VP :D maar conditie is wel veel beter dat is een feit
 
Back
Naar boven