XXL Nutrition

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gast ga is normaal trainen

ipv ja ik ga tot 20x150
en bij 15x120 kappen

je weet zelf ook dat het niet te doen is die 20 reppers

ooit een keer een 20 repper kan wel maar niet elke week man.

+1.
 
gast ga is normaal trainen

ipv ja ik ga tot 20x150
en bij 15x120 kappen

je weet zelf ook dat het niet te doen is die 20 reppers

ooit een keer een 20 repper kan wel maar niet elke week man.

het gewicht is niet zozeer het probleem, de laatste vijf reps zijn gewoon moordend, je begint te trillen, je core begint het stilaan te begeven, gewoon omdat de set zo lang duurt, dus hou ik het bij 15, anders worden die laatste vijf reps een goodmorning fest dat weet ik van mezelf, ik ga zeker wel eens terug gewoon trainen, 5x5 enzo maar ik ben gewoon al enkele maanden aan het kijken wat nu allemaal werkt en niet werkt voor mij, en daar horen nu eenmaal foutjes bij :)
ongeacht ga ik wel hard m'n best doen om minstens 15x140 te halen, ik denk dat dat er zeker inzit,
 
het gewicht is niet zozeer het probleem, de laatste vijf reps zijn gewoon moordend, je begint te trillen, je core begint het stilaan te begeven, gewoon omdat de set zo lang duurt, dus hou ik het bij 15, anders worden die laatste vijf reps een goodmorning fest dat weet ik van mezelf, ik ga zeker wel eens terug gewoon trainen, 5x5 enzo maar ik ben gewoon al enkele maanden aan het kijken wat nu allemaal werkt en niet werkt voor mij, en daar horen nu eenmaal foutjes bij :)
ongeacht ga ik wel hard m'n best doen om minstens 15x140 te halen, ik denk dat dat er zeker inzit,

Is niet enkel bij 20 reppers. Als je richting 15x140 gaat, dan gaan de laatste paar reps je beentjes ook trillen !
 
zo baws :D die gast moet wel echt monsterlijk sterk zijn want hij leek er niet al te veel problemen mee te hebben tot de laatste paar reps
 
training van vandaag helemaal gefilmd!

SQ
14x125kg
was te zwak om de 15de te doen, spanning zat er niet meer in, ma ja

LOG BAR MP
7x65kg
geen verbetering hier

WEIGHTED PULL UP
7x15kg
ook geen verbetering hier

FINGER CURLS
10x72,5kg

op zich dus niet zo'n beste training, squat had ik wel beter verwacht, ik hoop dat het maar een psyche fail was.

trainingstijd: 10min +-, dit is het enige dat beter is geworden, volgdende week eens rustiger aandoen, begin dat rushen wel beu te worden
 
jammer van die 15e rep man. Weet dat je meer kunt met 10x140 en 5x160.
 
ja maar 10x140 en 5x160 waren low bar, en ik begin een beetje te vrezen dat low bar weinig carryover naar high bar heeft, wat pendlay ook zegt, las ik eens. Op zich redelijk logisch natuurlijk en te verwachten, gewoon blijven sterker worden op de high bar :) en als ik nog eens zin heb om sterk te lijken stap ik nog eens over naar low bar :D
 
High bar builds strength, low bar displays it.
 
High bar builds strength, low bar displays it.

waarheid als een ****ing koe, daarom ben ik ook terug met high bar squats begonnen, en het feit dat de bar niet tegen je borst aandrukt maakt ademen bij 20 reppers ook veeeeel makkelijker :) alleen spijtig dat de onderrug des te meer een zwakke schakel wordt, daarom vrijdag m'n belt aan.

btw, sinds ik terug met high bar ben begonnen BAM, quads terug swole as phuck, echt op een week of 2 zie je het verschil, I like :D
 
filmpje komt er meteen aan maar het duurt blijkbaar nogal lang om te verwerken op youtube, das altijd bij mij kwenie of dat bij iedereen zo is :)
 
Bij mij gaat het meestal vrij snel
 
woensdag training deze keer rustig aan gedaan en duidelijk met resultaat

TRAP BAR DEADLIFT
15x155kg PR

damn dat was al zwaar maar geen grinders, je voelt deze oefening echt vanuit de heupen

rustig even gewacht

WEIGHTED DIPS
5x30 PR

dik pr! vorige keer 7x22.5 met moeite en nu 5x30!

FAT BAR CURLS
8x42.5

beter dan vorige keer, maar geen PR,

WRIST ROLLER
2x 27.5kg heen en terug

goeie training, was aangenaam om eens niet helemaal buiten adem te zijn, maar dat ziekelijk tempo heeft toch duidelijk zijn vruchten afgeworpen,

trainingstijd: 23minuten, lazy bitch! :trollface:

volgend schema wordt trouwens bill starr intermediate :)
 
No offence, maar vind het er een beetje gek uitzien: je staat vrij breed, knieën gaan fel naar binnen en je Squat het gewicht precies. Maar kan aan mij liggen. :)
 
No offence, maar vind het er een beetje gek uitzien: je staat vrij breed, knieën gaan fel naar binnen en je Squat het gewicht precies. Maar kan aan mij liggen. :)

Dit vooral vind ik
 
Back
Naar boven