Fitness Seller

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

sanca plz

training

DIPS
5x5 +10kg
minuutje rust tussen sets, plz

TRAP BAR DL
3x5 120kg
kont niet meer zo laag, voelde solide

BARBELL CURL
2x5 40kg
lucht

FINGER CURLS
5x80

nice train :)
 
Wat is het verschil met je vorige 'schema' ? Weer geen benches en gewone dl?

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 22:17 ----------

Ps: plz
 
ik merkte dat er nog wel wat potentieel in de trap bar en dips zaten, dus die zitten er gewoon terug in, de enige verandering is eigelijk van Fat bar curls naar gewone curls

volgend schema ga ik terug vanalles veranderen, nu wilde ik gewoon kijken hoe de high rep mijn low rep beinvloed heeft.

bench ga ik een hele tijd proberen niet te doen, hoe raar het ook klinkt, ik zie het als een soort experiment om te kijken hoe OH en Dips samen je bench (zouden) kunnen opbouwen.

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 22:27 ----------

ik ga trouwens ook een baby inch dumbbell kopen, kan ook nog interessant worden :D
 
training, eerste week Bill Starr advanced zit erop

FAT BAR MP
5x5 55kg
met minuutje rust, triceps al goed zuur

SQ
5x117.5 plz

TRICEP EXTENSIONS (RIPP STYLE)
10x27.5kg+24kg kettingen
was al pittig :D

FAT BAR RACK PULL
15x80kg

al goed aant zweten, trainingstijd 27 minuten
 
kweet het kweet het :D ma tis voor grip en tis de eerste training, gewicht gaat wel naar de 100+ ;) (still weak)
 
vandaag training met de DBB delegatie in Turnhout :) die bodybuilderts wilden 2.5uur trainen dus heb veeel rust tussen m'n setjes gehad :d

MP
1x65
easy

SQ
5x5 120kg
ook easy, niet heel veel rust ook niet, maar 1 squat rack in de hele gym :D

WEIGHTED PULL UPS
5x5 7.5kg
was overhand, lang geleden, ging redelijk

was heel leuk trainen met de groep, op een gegeven moment gingen een paar deadliften en kwam een roidrage idioot ons vertellen dat deadliften slecht voor je onderrug is, love it :D
 
vandaag training met de DBB delegatie in Turnhout :) die bodybuilderts wilden 2.5uur trainen dus heb veeel rust tussen m'n setjes gehad :d

MP
1x65
easy

SQ
5x5 120kg
ook easy, niet heel veel rust ook niet, maar 1 squat rack in de hele gym :D

WEIGHTED PULL UPS
5x5 7.5kg
was overhand, lang geleden, ging redelijk

was heel leuk trainen met de groep, op een gegeven moment gingen een paar deadliften en kwam een roidrage idioot ons vertellen dat deadliften slecht voor je onderrug is, love it :D

Was helemaal priceless geweest als je hem had dichtgepraat :roflol:
 
tegen zo'n roidkop gaan zeggen dat hij 'ongelijk' heeft :D no thx, das water naar de zee dragen ;')
 
tegen zo'n roidkop gaan zeggen dat hij 'ongelijk' heeft :D no thx, das water naar de zee dragen ;')

True story, but still, was zalig geweest :roflol: of een bert-stare!
 
we waren met genoeg man, we hadden hem ook gewoon kunnen shanken in de kleedkamer :)

thatescalatedquickly.jpg
 
True story, but still, was zalig geweest :roflol: of een bert-stare!


Hij kreeg bertstares van alle kanten toen :roflol:


Heb trouwens abbo op je logje Guts!
 
welcome dan! :D
 
Als je beetje nette trainingen en PR's plaatst, blijf ik misschien ook wel hangen ;)
 
hohoo!! uitdaging? :D dit schema gaan er wel wat PR's gezet worden, lang op high rep getraind, nu 5jes :)
 
Gekke bodybuilderts, high five guts
 
Btw na gezien te hebben wat voor beesten er op DBB lurken voel ik mij klein en heb ik besloten om na Bill Starr GOMAD te doen :D en dat dan met een good old fashioned HIT programmaatje :D
 
Back
Naar boven