XXL Nutrition

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mooi die 5x5 140 squat bro, gaat lekker!
En have fun met je speeltje :D
 
Mooie buttplug :P

mijn nieuwe buttplug is gemaakt voor 2 knapperd <3

Mooi speeltje. :p
Lijkt me een leuke uitdaging om 10km te wandelen en dat ding gewoon mee te nemen (zonder het in een rugzak te steken of zo). Dan ga je volgens mij interessante dingen doen. :p

buiten een dumbbell is het idd ook gewoon een enorm groot en lomp voorwerp, de mogelijkheden lijken eindeloos, had al gedacht aan farmer walks en zoals je voorstelt een soort van husafell walks,
blijkbaar worden ze ook gebruikt voor curls, maar dan met beide handen op de globes of als een goblet :)

Mooi die 5x5 140 squat bro, gaat lekker!
En have fun met je speeltje :D

jwz ey ;)
 
woensdag training

WEIGHTED DIPS
5x5 25kg
wow helemaal nog niet zo moeilijk, kan makkelijk nog wat bij :)

TRAP BAR DL
3x5 170kg

ging op zich wel maar voelde als lood, das altijd zo vreemd, als UB goed gaat dan suckt LB en omgekeerd :')

BARBELL CURL
1x5 50kg
geen curls meer vandaag, teveel last van mijn onderarm

AB ROLLOUT
15x +5kg (rugzak)

klaar
 
training van vandaag

BEHIND THE NECK PUSH PRESS
5x5 80kg
nog steeds heel makkelijk, maja zijn noob gains, heb in heel mijn trainingscarriere nog nooit push presses gedaan dus tis logisch dat ik er nu hard op gain :)

SQ
1x145kg
ga geen 5je doen, heeft weinig zin en nu kan ik volop recupereren voor maandag

RIPPETOE SKULL CRUSHERS
10x35kg+24kg chains

FAT BAR PULL
15x95kg

INCH DUMBBELL DEADLIFT
10x met beide handen

hard :)
 
Precies lekker zwaar?
Ik hoop dat je erg dikke isolatie hebt in je kamer of zeer tolerante ouders/buren :D
 
gelukkig een huis, en ouders don't give a **** :D
de matjes die ik nu heb helpen wel een pak, en als ik de deadlifts stil neerzet is er bijna niks te horen :)
 
Damn guts, Ik zal het moeilijk hebben om terug te concurreren op de squat. Je hebt ook niet stilgezeten he!
 
nope geen moment! :D maar volgens mij squatte jij al laaang voor mij 5x5 140 dus dat haal je meteen terug op :)
 
PR training

BEHIND THE NECK PUSH PRESS
5x90
nog steeds niet moeilijk eigelijk :)

SQ
5x5 145kg PRRR

woop woop, elke rep van de eerste tot de laatste was pure grind maar wel mooie form en full ;) mijn kuiten zijn parameters, als de form goed is voel ik niks en als de form slecht is voel ik ze :D handig, geluk bij een ongeluk

geen fut voor pull ups, doe ze wel een andere dag

WRIST ROLLER
2x 42.5kg

nice PR is nice, nu squat ik evenveel high bar als ik low bar squatte, en omdat ik weet dat er een serieus verschil zit tussen mijn HB en LB zal mijn LB ook wel een pak gestegen zijn! :) 200kg squat komt dichterbij!

http://www.youtube.com/watch?v=T_P2HlSON34
 
Easy pushpress en nice squats
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Strong squatting.

Over de BTN pushpresses: imo meer agressie erin stoppen ! ook is je first dip imo te traag en te diep ;) Op naar de 100+ op reps
 
dit zijn nog niet zo'n challenging gewichten, dus de toekomst zal uitwijzen waar de techniek mogelijk tekort komt. Momenteel voelt dit nog heel goed en sterk, explosiviteit is zeker aanwezig nog :) je ziet het mss niet maar ik duw echt hard! :D met benen en armen! :D
 
5x5x145: very impressive!
 
Moet wel k*t zijn om de barbell zo steeds in je nek te laten vallen.
 
valt heel goed mee, je voelt er echt niks van omdat ze op opgespannen traps valt :) als je geen tot weinig traps hebt kan het wel pijnlijk zijn :D
 
valt heel goed mee, je voelt er echt niks van omdat ze op opgespannen traps valt :) als je geen tot weinig traps hebt kan het wel pijnlijk zijn :D

Verkapt ik heb dikke traps post :rolleyes:
 
I deny nothing :trollface:
 
Sterk man! 5x5x145 is very nice!
 
tweede training van de PR week

WEIGHTED DIPS
5x5 30kg PR
zit echt nog veel meer in, had makkelijk nog gekund :)

TRAP BAR DEADLIFT
3x5 180kg
pfoe zo zwaar shiat :D als je echt moeite doet om je form te behouden en geen SLDL te beginnen doen is deze oefening echt killer voor je quads en heupen

LOG BAR HAMMER CURL
10x40kg

AB ROLLOUT
10x+10kg

vrijdag max SQ, waarom, omdat het kan :)
 
Back
Naar boven