MuscleMeat

Guts Forever (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sow netjes!! :D

En ik wil ook een homegym op m'n kamer :(
 
Doet ie weer goed :cool:
 
als ge een beetje zoals mij zijt is een homegym een slecht idee voor je ouders want je gaat moeilijk van je ijzer kunnen afblijven en zelfs om 2u snachts soms nog als een malle dingen uitproberen :D
 
wtf heb jij om 2u snachts nog uitgeprobeerd? :p
 
je leest iets of ziet iets in een filmpje, en dan wil je dat meteen uitproberen :D low bar technique, een soort lift, vanalles :D
 
500lbs deadlift dit jaar nog! :)
 
conventional van normale hoogte of hexbar van matjes af? Maakt wel een wereld van verschil denk ik :p
 
als ge een beetje zoals mij zijt is een homegym een slecht idee voor je ouders want je gaat moeilijk van je ijzer kunnen afblijven en zelfs om 2u snachts soms nog als een malle dingen uitproberen :D

Heb wel eens na het uitgaan bezopen gesquat

Voelde me god
 
conventional van normale hoogte of hexbar van matjes af? Maakt wel een wereld van verschil denk ik :p

ik gebruik altijd de matjes, en die zijn 3cm hoog, en dat komt precies uit met mijn barbarianschijven want die zijn exact 39 cm in diameter dus dat komt samen op hetzelfde neer als 45cm schijven (20cm van de grond)

trap bar deadlifts kun je precies wel zwaarder mee gaan, maar ik vind ze toch moeilijker omdat je ook dieper zakt, zoals ik eerder vermeldde killer voor je heupen


Heb wel eens na het uitgaan bezopen gesquat

Voelde me god

haha ik ben ook al eens een pintje of 2 gaan drinken voor een training en ik herinner me dat die training inderdaad niet slecht ging! :D maybe we're on to something here :D
 
Vind je techniek wel netjes.

Ben niet zeker of hier een no homo achter moet?
 
  • Like
Waarderingen: Guts
loeizware training

SQ max
1x170
meh ging niets meer worden dus hier gestopt, vrijdag is altijd een k*tdag na die zware deads van woensdag

BTN PUSH PRESS
5x5 90kg
hier wel goeie resultaten, begin stilletjesaan moeilijkheden te ondervinden bij de push press :) kijken waar we eindigen!

PULL UPS
2x12kg ging ook nergens heen dus gestopt

TRICEPS EXTENSION RIPPETOE STYLE
10x37.5kg+24kg chains
pittig, maar net gehaald!

FAT BAR RACK PULL
15x100 barely

INCH DUMBBELL
een vijfje met elke hand, grip op

hard :O nu begint de deload, dus ipv 5x5 -> 3x3 en alleen maandag en donderdag training
 
eerste deload training, voelde me echt bagger, alles doet pijn :D pols, kuiten, schouder (?) volume will do that to ya I guess.

BTN PUSH PRESS
3x3 90kg easy, nek verrekt wel :mad:
1x100 easy :)

SQ
3x3 145kg
zwaar :o

PULL UP
3x3 15kg
ging heel goed, ben blij ook anders had ik alle hoop op pull ups opgegeven

beetje stretchen enzo, that's it, nu goed eten en veel slapen want alles moet genezen jwz

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 15:36 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=XzYInc1ZQ_w
 
Nice die 5x5x145, hoop na mijn repfase ook te intensiveren richting die buurt.
 
easy toch? :) met 170kg squat
 
deload en de squat voelt zwaar :P ?
 
ik heb al 2 keer hiervoor een Bill starr advanced cycle gedraaid en ik denk dat het elke keer zo was. In de volume phase werk je op naar een close-to-fail volume PR waarna je helemaal uitgeput bent (ik toch) en daarom voelt die eerste week deload loodzwaar aan, en de weken erna kikker je weer op en kun je een nieuw PR zetten op lager volume :)
als alles volgens schema loopt toch :D
 
Back
Naar boven