XXL Nutrition

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha jep dit ga ik nog veel mogen horen dit schema :D

5m30
Dat je geen half uur pauze tussen elke oefening neemt ok, maar dit lijkt me niet echt productief voor krachtgains...

'gains' is natuurlijk relatief, als je een 5x5je met een bepaald gewicht met 1 minuut tussen kunt doen terwijl je ervoor 5 minuten nodig had, dan ben je ook sterker geworden,
dus bij dit schema richt ik mij specifiek op tijd en hoge reps, wat een monsterlijke intensiteit oplevert. Tis zo dat als je een volledige high rep training in 5 minuten klaar krijgt, wordt een low rep training van een uur een pak makkelijker :)
 
Nog altijd aan het recoveren van het brutaal volume van vorige keer?
 
Ja, zo zijn 3 reppers ook makkelijker dan 20 reppers. Daarom moet je een 20 rep schema gaan volgen. Zo simpel zit het ook weer niet in mekaar...
 
HIT training 2

TRAP BAR DEADLIFT
20x140kg

CHAIN DIPS
8x8xkg (ketting van 8kg helemaal van de grond bij begin

LATERAL RAISES
12x10kg

BARBELL GET UP (situp met barbell in de handen)
10x20kg

CHAIN DIPS
6x8kg

tijd: 7 minuten, trap bar deadlift nam veel tijd in beslag

Ja, zo zijn 3 reppers ook makkelijker dan 20 reppers. Daarom moet je een 20 rep schema gaan volgen. Zo simpel zit het ook weer niet in mekaar...

kijk ik weet zeker dat er effectievere manieren zijn om mijn lifts sterker te maken, maar er zijn andere aspecten in het liften buiten enkel cijfers. Ik vind dit soort schema's het best om mijn conditie en mentale toughness te verbeteren, wat ik dan in latere schema's kan omzetten in hogere gewichten, ieder werkt toch op zijn manier, en zolang er duidelijk progressie zichtbaar is zie ik niet in waarom ik het anders zou moeten doen.
 
HIT training 3

SQUAT
20x80

STIFF LEGGED DEADLIFT (vanop verhoog)
15x60

REVERSE EZ CURL
12x27.5kg

INCH LIFT
10x elke hand
dat dere lower back pump, ongezien

penny pinch lift
5x5kg elke hand

one hand deadhang tot fail
20 seconden met links, 14 ofzo met rechts
 
Hoeveel minuten was dit? DAT interesseert ons !
 
excuseer :O ik ben het inderdaad vergeten te vermelden
12 minuten :D
 
ik had nogal problemen om met een geladen bar op m'n kistje te stappen :(
first world prollems
 
tweede week HIT

CHIN UP
8xBW+2.5

SQ
20x82.5

CHIN UP
6xBW+2.5

BTN PUSH PRESS
10x65kg

FAT BAR CURL
10x32.5kg

BTN PUSH PRESS
6x65kg

tijd: 6 minuten, kan dit amper typen door de pump in mijn voorarmen, ging beter dan vorige week :)
 
waarom doe je zulke ronde niet 3x met x periode rust ? ik vind dit erg magertjes voor complete training man
 
82kg squat ging easy zeker?

ja hoor, nudat ik terug wat gewend ben aan 20 reppers kunnen de gewichten omhoog

waarom doe je zulke ronde niet 3x met x periode rust ? ik vind dit erg magertjes voor complete training man

bill starr trainingen zijn op sommige dagen ook maar 7 werksets ofzo, maar je hebt gelijk het is niet veel, maar ik doe nooit heel veel werk, maar wel hard :) en dat werkt ook
 
ik doe nooit heel veel werk, maar wel hard :) en dat werkt ook

Zeg dat later tijdens je sollicitatie gesprek. Met een beetje geluk mag je dan shift van 09u00 tot 09u07 of van 14.06 tot 14u13 draaien. :thumbs:
 
zolang er resultaten kunnen getoond worden zal niemand klagen :D
 
woensdag training

FAT BAR DEADLIFT
15x80kg
afwisselend met trap bar deadlifts om te kijken hoe CNS reageert op 1x zwaar deadlift op 2 weken

CHAIN DIPS
8x16kg

SIDE RAISES
10x12.5kg

BARBELL GET UP
10x30kg

CHAIN DIPS
6x16kg

trainingstijd 7 minuten,

met die hitte echt niet te doen :D
 
vrijdag training

SQ
20x87.5

SLDL
15x65kg

heavy!

REVERSE CURL
12x30kg

PENNY PINCH
5x5.5kg
6 kwam niet van de grond :O

ONE ARM DEAD HANG
1x elke arm

damn das moeilijk om niet te beginnen draaien, toch zeker 10 sec + bij elke arm

REVERSE CURL
12x30kg

dat dere sick pump

tijd: 8 minuten

peace
 
training van vandaag

CHIN UP
8xBW+5kg

SQ
20x90 redelijk easy, maar dan

CHIN UP
6xBW+5kg

BTN PUSH PRESS
10x70kg dat

FAT BAR CURL
10x35kg dere

BTN PUSH PRESS
6x70kg burn

8 minuten
lijkt niet veel op papier maar hierna toch enkele minuutjes in foetushouding op de grond beta wezen zijn, was gewoon helemaal op, en das voornamelijk omdat ik mijn form zo goed in het oog wilde houden omdat ik vorige keer een beetje onbezonnen tewerk ging.
 
Je zal ook wel goed zweten na zo'n training!
 
Back
Naar boven