AndroidHealthClinic

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik vind loggen gewoon leuk, veel interactie met andere lifters en verschaft je een beetje competitie als je alleen traint zoals ik. Verder kun je ook dingen bijleren, vragen, etc. Ik ga niet zeggen dat mensen veel bijleren van wat anderen zeggen, omdat iemand op het einde van de dag toch gewoon doet wat hij zelf wil (wat bij mij ook het geval is, daarom zeg ik het), maar het zorgt er wel voor dat je altijd een objectieve kijk behoudt.

ik volg iig moest je een log openen, dan zet je de link maar gewoon hier neer.
 
ik vind loggen gewoon leuk, veel interactie met andere lifters en verschaft je een beetje competitie als je alleen traint zoals ik. Verder kun je ook dingen bijleren, vragen, etc. Ik ga niet zeggen dat mensen veel bijleren van wat anderen zeggen, omdat iemand op het einde van de dag toch gewoon doet wat hij zelf wil (wat bij mij ook het geval is, daarom zeg ik het), maar het zorgt er wel voor dat je altijd een objectieve kijk behoudt.

ik volg iig moest je een log openen, dan zet je de link maar gewoon hier neer.

Oke, ja dat heb ik ook. Ik ben sowieso zelf regulerend wat betreft de studie. Ik zoek alles zelf op. Nu is zo'n link van jou zo nu en dan (en andere gerespecteerde leden hier) op zijn tijd zeer welkom!

In ieder geval bedankt! Als ik een log open, houd ik je op de hoogte.

Fijn weekend!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Hey Guts,

Ik vind die rolling thunder grip aardig prijzig voor mensen die niet een homegym hebben. Wat vind je van fat gripz als alternatief? Ook al zijn die ook vrij prijzig, de reviews zijn goed ook over de kwaliteit.

Btw je blijft maar op verwijzingen klikken op exrx, je bent daar echt nooit uitgelezen.. :)
 
vandaag gaan trainen bij SMTK, mijn allerbeste vriendjes Youli en Sanca (speciaal voor mij afgekomen!) waren er en heb veel plezier gehad en hard gelachen en suikerspinnen gegeten!

not srs was pure agony :D maar toch epic en leerzaam.

de training zelf:

TIRE FLIPS
4x35 meter ongeveer, weet niet hoeveel flips
zou een lichte band geweest zijn, wel heel laag en daarom moest je diep zakken. Tire flips vond ik wel aangenaam en ging vlot, mss omdat het het eerste onderdeel was.
Daarna ook de zwaardere band geprobeerd voor 1 rep, ging heel goed maar zieke kramp in mijn kuit :D die Raf er vakkundig heeft uitgemasseerd.

YOKE/FARMER MEDLEY
3x 35 meter met 180kg
1x35 meter met 200kg

wat de shit was dat man, kreeg het superbenauwd, klapte bijna dubbel, was duidelijk een extreem moeilijk onderdeel voor mij. Dacht een paar keer dat ik ging flauwvallen

FARMERS
4 runs met 70kg per hand, geen probleem mee, was ook niet zo zwaar maar core lag nu al aan grut.

DEADLIFT CARROUSEL
20 singles met 120
sanca: Guts gij ****ing faggot gij gaat hier niet 120 kg zitten deadliften e
k
25-30 singles met 160 :D

grip ging falen bij laatste 5 reps, dus hook grip gedaan, en dat ging gewoon! ****ing A, nu kan ik altijd mijn deadlifts hooken als het niet meer gaat met double overhand (al die vorige reps waren double overhand btw)

ATLAS STONE CARRY
70kg stone proberen cleanen
biceps went 'wat'
upper back went 'wat'
forearms went 'wat'

die bleef dus nog even liggen :D

eerst een run met een 50kg stone gedaan. ZELFS HIERBIJ al bijna dubbelvouwen van zwakke core en ademhalingsproblemen door het drukkend gevoel

dan nog een run met 70kg, eigelijk wel proud.

80kg stone gecleaned, maar gewoon blijven staan, dat was 'it' :D

conclusie: belangrijkste dat ik heb geleerd:
- Guts heeft de core strength van een 5-jarig meisje
- Guts heeft in al die jaren eigelijk nooit correct leren ademhalen tijdens oefeningen en kon niet eens zijn core tegoed recruteren.

IIG weten we nu what's up en waar er aan gewerkt moet worden. Ik ga sws teruggaan en nog verder trainen met die kerels. Raf, bedankt voor de begeleiding en voor de harde lessen, Sanca, Youli, Joris en de rest ook bedankt, heel toffe groep daar :)
 
Echt fijn dat het goed bevallen is ! Ben gvd wel nog hopeloos verloren gereden na het station en heb een dik half uur moeten omrijden :roflol:

Maar goed dat ik je op tijd gered heb bij die DL en nice dat je de hookgrip toch een kans gaf :D
 
  • Like
Waarderingen: Guts
next lvl core shiz
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Ik moest lachen om het stukje van de Atlas stone :roflol:

Ziet er uit als een gruwelijke training! Vet hoor!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Echt fijn dat het goed bevallen is ! Ben gvd wel nog hopeloos verloren gereden na het station en heb een dik half uur moeten omrijden :roflol:

Maar goed dat ik je op tijd gered heb bij die DL en nice dat je de hookgrip toch een kans gaf :D

next lvl core shiz

Sorry Sanca :D volgende keer regel ik mijn eigen vervoer, beloofd :D
ja hook grip is echt wel nice, snap niet dat ik het niet eerder terug uit de kast heb gehaald :)

Ik moest lachen om het stukje van de Atlas stone :roflol:

Ziet er uit als een gruwelijke training! Vet hoor!

twas ook gruwelijk :D ondanks de pussyweights (die jongens daar lachen er ni mee)
 
Goede basis heb je wel om te bouwen, zeer goede frame, en ook de goede mentaliteit.

Als je paar keer komt, zul je je techniek aardig kunnen bijschaven en kracht gainen.
Lopen daar redelijk wat mensen rond met aardig wat kennis.
 

EN tevens een true story, broeder

Goede basis heb je wel om te bouwen, zeer goede frame, en ook de goede mentaliteit.

Als je paar keer komt, zul je je techniek aardig kunnen bijschaven en kracht gainen.
Lopen daar redelijk wat mensen rond met aardig wat kennis.

wel bedankt! :) ik ga zeker terugkomen, zou elke twee weken willen komen, en tis idd fantastisch dat alle kennis daar samen zit, plus het feit dat ge wat aanmoediging krijgt etc. ik train alleen thuis, en das toch maar alleen :)

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 22:58 ----------

BTW ik had ook nog eventjes het SM log vastgepakt, kon ik niet laten natuurlijk, leeg 70, clean and strict press was niet al te moeilijk, maar youri had dan ook goed uitgelegd hoe het moest :)
 
ik was trouwens die kleine dikke met zijn paarse t shirt.
Moest je het u afvragen :p

Mooi dat je om de 2 weken zou kunnen afkomen, kun je heus goed op bouwen
 
hey bulckie, als ik jou niet zou herkennen :D je hebt FB fanpages boy!!
 
zijn we stiekem niet allemaal fan van Bulckie?

ps: good train!
 
Everybody knows Glecky !!

Nog 20 likes te gaan voor een nieuwe challenge, invite your friends and join the fun :D
 
Goeie training guts, Het belangrijkste was dat je niet opgaf vandaag. + stone walks zijn hard shizzle! :D

ps, ben yannick
 
aight bedankt :D heel m'n posterior chain is pudding vandaag, training van vandaag wordt dus uitgesteld tot morgen :D
 
Posterior chain al een beetje bijgekomen?

Wat staat er vandaag op de planning?
 
Posterior chain al een beetje bijgekomen?

Wat staat er vandaag op de planning?

ik ga nu aan m'n training beginnen zie, squats, nog squats, rows en wrist curls, quads zijn nog stijf van de tires, maar dat verbeterd wel bij de eerste warmupset :)
 
Ik train met je mee, goodluck!
 
Back
Naar boven