MuscleMeat

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

dat ass

Thanks voor tips brah! Jelly op je kracht :o

Much to gain, I still have!

jelly op mijn kracht? sanca en de andere niet bezig gezien? :')
 
... die bende luieriken die heel de dag niks hebben gedaan? :p

leeuwen doen ook niks anders heel de dag dan eten, nken en schijten, ma die zijn toch ook sterk :(
 
Goede kracht bro.


& mirin' bilspleet van de foto
 
Was 25 kg zeker he ?

Goed zo !
 
12.5

ik wil niet te gespierd worden, alleen zo dat ge de lijnen in mijn spieren ziet zo

Raf zei dat je eerst 5 procent bodyfat moest zakken eer je terug naar smtk mocht komen
 
in b4 clean and jerk ipv clean and press :trollface:
 
WENDLER W4 T2

deload week

FAT BAR MP
5x30
5x42.5
5x42.5

Pull ups 3x5
dips 2x10

easy, biceps en quads zijn nog steeds ubergaar, quads zijn nog steeds niet volledig genezen
 
WENDLER W4 T3

snelle training

DL
5x60
5x100
5x110

deze heb ik gestifflegged,

FRONT SQUAT
5x60

SLDL
20x50kg

klaar :)
 
Trainingen van een kwartiertje zo in deze deload week?
 
jep, eigelijk duren ze nooit echt heel lang bij wendler lijkt zo, aangezien ik toch maar enkele HIT sets als assistance doe

eerste cycle is afgerond, squat ging ok, MP ging super en deadlift voelde zwaar vreemdgenoeg

nudat ik SM trainingen om de twee weken implementeer verwacht ik wel wat gains te gaan zien :)
 
WENDLER CYCLE 2 W1 T1

SQ
5x105
5x125
5x140
hmm, zwaar :/ voelde niet zwaar op de schouders, maar wel in the bottom position, wss door al die chain squats :D

SLDL
20x60kg easy

DB ROW
20x32.5 L R

WRIST CURL
20x11.25
 
geen repout mogelijk of bewust nie gedaan ?
 
geen repout mogelijk of bewust nie gedaan ?

bewust niet gedaan, had wss nog wel een rep of 2-3 kunnen fixen maar toch even gelaten, ma bij de triple zal ik voor een repout gaan :) op de andere lifts ook
 
bewust niet gedaan, had wss nog wel een rep of 2-3 kunnen fixen maar toch even gelaten, ma bij de triple zal ik voor een repout gaan :) op de andere lifts ook

ik deed echt bijna elke training een repout, maar dat was echt mijn manier. Wendler zegt volgens mij ook don't fail, maar ik ging elke training tot fail :roflol: werkte wel
 
Back
Naar boven