AndroidHealthClinic

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarom die 20x60 skwets voor de 531 deadlift?
 
Ik ben het eens met Nosje, Guts.

Ik had die care attitude ook niet verwacht bij jou.
 
Waarom die 20x60 skwets voor de 531 deadlift?

20 rep squats is assistance voor de 531 squats, maar dan op vrijdag gezet ipv op maandag om mijn squatgroove te behouden, 1 keer squatten in de week vond ik wat weinig

ik zou jezelf toch nog wat rust gunnen want die /care kan nog wel eens omslaan.

Ik ben het eens met Nosje, Guts.

Ik had die care attitude ook niet verwacht bij jou.


ik heb mezelf 2 volle weken rust gegeven, en ja mss had ik vandaag ook moeten uitzitten, moest ik nu toch nog schade berokkend hebben dan heb ik nu een week deload om er van te bekomen, 2 weken niet DL'en en SQ'en knaagt aan je ego :)
en na die 20x60 sq dacht ik trouwens genezen te zijn, aangezien die volledig pijnloos verliepen, twas pas na de DL dat ik de pijn terug wat voelde

mijn quads zullen me morgen zeggen hoe dom ik vandaag ben geweest :D ik houd jullie op de hoogte.
 
je trained om sterker te worden niet om je ego te voeden, en als je het straks nog erger maakt dan ben je nog verder van huis en dan kun je het helemaal vergeten.
 
ik besef maar al te goed dat het mss niet slim is, maar we gaan nu niet doen alsof niemand hier zich al heeft laten leiden door zijn ego. Ik wil zeker gezond sterk worden en vind mijzelf als amateur sporter een objectief en voorzichtig individu maar dat neemt die haast kinderlijke drang naar 'Ik wil NU een 200kg squat' niet weg.
 
Dat /care gedrag verminderd vanzelf met de jaren
 
Road naar 200 kg ? gets pls. Pak dan hogere doelen. 250'je ofzo.

Heb mezelf ook doelstelling om er ooit 300 in te halen
 
Road naar 200 kg ? gets pls. Pak dan hogere doelen. 250'je ofzo.

Heb mezelf ook doelstelling om er ooit 300 in te halen

op dit moment in mijn trainingscarriere heb ik eigelijk geen behoefte om ooit boven de 200 te squatten, 20x200 zou ik wel zien zitten daarentegen :)
 
ik besef maar al te goed dat het mss niet slim is, maar we gaan nu niet doen alsof niemand hier zich al heeft laten leiden door zijn ego. Ik wil zeker gezond sterk worden en vind mijzelf als amateur sporter een objectief en voorzichtig individu maar dat neemt die haast kinderlijke drang naar 'Ik wil NU een 200kg squat' niet weg.

you got me there.
 
vandaag heel de dag hout geschlept voor onze wintervoorraad, in totaal 3 kuub, nothin major.

Quads waren pijnloos bij het opstaan, en tijdens het werk een paar kleine pijntje gevoeld maar nu niks meer, dus ik heb geluk gehad en het niet erger gemaakt, maar volgende keer zal ik toch maar het zekere voor het onzekere nemen
 
Als het een spierblessure is, is een beetje doorbloeden met light weight net goed. Y all da h8? :(
 
Als het een spierblessure is, is een beetje doorbloeden met light weight net goed. Y all da h8? :(

was geen haat, eerder commentaar op mijn '/care', wat terecht is :D

WENDLER C2 W4 T1 DELOAD

SQ
5x100
pijnloos, maar ik lijk wel kracht verloren te hebben, of mijn groove, ma ja wat verwacht je met zo lang niet gesquat te hebben :(

SLDL
20x45

DB ROW
20x25

WRIST CURL
20x7.5

REVERSE PLATE WRIST CURL
20x2.5kg voelt goed, geeft dikke pomp en is een goed idee voor gezonde voorarmen, hou ik erin.
 
Die groove komt snel weer terug Gutsie
 
binnen 2 weken weer SMTK :) hopelijk ben ik mijn yoke groove nog niet kwijt :D

inbe4 guts plz did you even yoke groove
 
Hoe gaat het met je quads Bro? Heb de laatste dagen niet alles gelezen
 
Hoe gaat het met je quads Bro? Heb de laatste dagen niet alles gelezen

vrijdag voelde ze al goed, heb toen gesquat en geDL'd, na DL een beetje pijn
vandaag waren ze vrijwel pijnloos, ik 'voel' ze nog vreemdgenoeg, maar geen pijn :D maar ik denk dat het gevaar geweken is, knock on wood
 
Wordt hier nog getraind :D?
 
wendler deload week, dan neem ik het niet zo streng met de trainingsdagen :D

WENDLER C2 W4 T2 DELOAD

MP
5x30
5x45
5x45

pijn in elleboog, dafuq? heb ik nu nooit

pull ups
3x5 BW

staggered

Push ups
2x15

mijn pecs waren echt helemaal naar de klote de voorbije week, weet niet wanneer of hoe dat gebeurd is, maar daarom push ups en geen dips
 
Pijntjes even in de gaten houden. Je begint een beetje op een oude vent te lijken zo :o

Lekker rustige training. :thumb:
 
ja het begint lachwekkend te worden :D overal wel iets, maar ik heb zelden echt ergens zo veel last van dat het mij hindert, zoals die quads nu, dat is eigelijk uitzonderlijk
 
Back
Naar boven