AndroidHealthClinic

Guts Forever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja het begint lachwekkend te worden :D overal wel iets, maar ik heb zelden echt ergens zo veel last van dat het mij hindert, zoals die quads nu, dat is eigelijk uitzonderlijk

Hopelijk ga je er verstandig mee om en blijft het daarbij.

Quads gingen nu alweer iets beter toch?
 
quads lijken volledig genezen, 'lijken', de 140kg squats maandag zullen veel duidelijk maken

veel van mijn blessures zijn nog restanten van de 'dumb days', pecs zijn eens goed kapotgetrokken door een max bench, pols was door veelvuldig pressen met een gewone barbell, voorarmen door barbell curls, kuiten door squats met bounce, tenniselleboog van heel lang geleden, van de tijd dat ik nog tricepsisolatie deed

dus nu doe ik gewoon al die oefeningen niet meer, benches zou ik nog wel doen maar geen interesse meer in, barbell curls, bouncen met squats en tricepsisolatie zijn nu een big no no, en mijn lichaam is me heel dankbaar :) dus het is niet zo erg als ik doe uitschijnen
 
WENDLER C2 W4 T3 DELOAD

DL
5x60
5x100
6x115
pijnloos :) very good

FRONT SQUAT for lulz

20x55kg intredasting :D is duidelijk vermoeiender

ROLLING THUNDER
3x5 20kg

nu foam rollen, beetje stretchen, cool down, jwz
 
WENDLER CYCLE 3 WEEK 1 TRAINING 1

Belt was nergens te bekennen, hij zou ergens in mijn kamer moeten liggen maar niet te vinden (OCD intensifying)

dan maar beltless

SQ
5x105
5x125
5x140

succes!! geen pijn, reps waren hard maar ging wel, had wel geen 6 gekunnen. Is wss ook een beltless PR (high bar)

SLDL
20x65kg

DB ROW
20x35kg

WRIST CURL
20x12.5

REVERSE WRIST CURL
30x2.5

geen pijn whatsoever, nergens niet deze keer (srs) dus ik denk dat we op weg zijn naar een mooi SQ pr :)
 
Gekunnen :o ?

Nette squats zo betless!

Voor de rest lekker isolatie werk gedaan :thumb:

Heb je nog doelen voor deze derde cycle?
 
Gekunnen :o ?

Nette squats zo betless!

Voor de rest lekker isolatie werk gedaan :thumb:

Heb je nog doelen voor deze derde cycle?

Belgisch Nederlands brah :D (zelfs dan nog fout hoor :O)

enkel wrist curls is isolatie? :D

gewoon een rep PR zetten op de SQ en DL, het zullen geen gewichten zijn die ik nog niet heb getild maar daarom dat ik wat extra reps zal proberen maken :)
 
Laat je moeder dan die shit zoeken brah. Die vinden het altijd meteen.
 
Zoals oma zou zeggen

Gank noe neat de duuvelkes tarten he jong !
 
Je snapt em wel?
 
Ohja, congrats met je pr! :D
 
ga jouw niet de duiveltjes tarten? :D
 
lol mijn riem is spoorloos, ik begin serieus te vermoeden dat ik het bij SMTK heb laten liggen, ma das al meer als een maand geleden, kan toch niet :')

plus dan zal hij sws al opgegeten geweest zijn door Sanca die dacht dat het beef jerky was :( (srs)
 
lol mijn riem is spoorloos, ik begin serieus te vermoeden dat ik het bij SMTK heb laten liggen, ma das al meer als een maand geleden, kan toch niet :')

plus dan zal hij sws al opgegeten geweest zijn door Sanca die dacht dat het beef jerky was :( (srs)
Er liggen een hoop belts bij SMTK (ze hebben zelfs een apart plaatsje gekregen).
Hoe ziet je riem eruit? Als ik eraan denk, zal ik eens kijken vrijdag (maar ga het 99% zeker vergeten :p ).
 
Ga morgen geen tijd hebben dus heb vandaag laat nog getraind :)

FAT BAR MP (pauzed)
10x30
5x52.5
5x65 misload, dacht al dat die 60 zwaar aanvoelde :')
6x67.5kg

ging goed

PULL UPS
3x5 +10kg dead hang

staggered

2x20 push ups, volgende week Dips EN push ups wss, borst voelt genezen

Er liggen een hoop belts bij SMTK (ze hebben zelfs een apart plaatsje gekregen).
Hoe ziet je riem eruit? Als ik eraan denk, zal ik eens kijken vrijdag (maar ga het 99% zeker vergeten :p ).

een beige PL belt met op de achterkant heel vaag en moeilijk te lezen 'bodytraining' oid, double prong
hij is hier niet te vinden dus ik ben vrij zeker dat ik hem daar heb laten liggen, maar maakt niet uit, ik ging wss toch een single prong belt kopen :)
 
Ik train vandaag omdat ik morgen naar Dinant vertrek,

WENDLER CYCLE 3 WEEK 1 TRAINING 3

DL
5x125
5x145
5x165
moeizaam, feel was goed maar lichaam was niet in topvorm

SQ
20x75kg
zwaar? wtf, benen zijn wss nog wat zuur van maandag

ROLLING THUNDER
5x30
5x30
10x35
ging ok

SQ HOLD
45 seconden met 180kg
ging niet zo best


ach ja, nu een weekend in de ardennen, er zal een sauna zijn dus daar ga ik sws gebruik van maken :)
 
Die rolling thunder klinkt wel vet :cool:
 
Wel oke training voor jouw doen. Niet je beste maar dat weet je zelf ook.

Veel plezier in de Ardenne!
 
Back
Naar boven