MuscleMeat

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

als ik deftige gewichten zou trekken zou dat idd cool zijn :')
 
Ach, moet je er helemaal niet bij zeggen; zeg gewoon dat je rolling thunders doet, epic zat. :o
 
WENDLER CYCLE 3 WEEK 2 TRAINING 1

SQ
3x120
3x130
1x150 fail

Door en door triest :') had makkelijk 3 reps gedaan met belt, maakt pijnlijk duidelijk hoe afhankelijk ik ben van dat k*tding.

SLDL
20x75kg

DB ROW
20x37.5kg

WRIST CURL
20x13.5kg

reverse curls

shit k*t **** ass bitch
 
Guts pls, zelfs ik deed onlangs een 150kg squat en ik ben gehandicapt
 
Belt is geen schande toch?
 
Dan weet je wat je moet doen de komende tijd! ;)
 
Goede training :o

Nee serieus, klote van je training man. Heb je er een plan van aanpak voor?

Misschien iets anders als lineair verhogen?
 
wel nee :D aangezien Wendler al met deloads werkt, en ik vond dat het goed werkte, weet ik niet goed wat te doen, tis een beetje puzzelen nu, kga gewoon afwachten, ik heb wel enorm veel zin gekregen nu om terug HIT te beginnen doen, je weet wel, 20 rep squats als hoofdbestanddeel van de training ;)
 
ik train enkel voor de goedkeuring van Sanca, das de enige reden
 
Ben ook ooit begonnen belt minder te gebruiken. Boy, did that suck! Maar aanhouden, en dat komt helemaal in orde. Zoals Yannick zegt: je weet wat je te doen staat. ;)
 
WENDLER CYCLE 3 WEEK 2 TRAINING 2

FAT BAR MP
5x52.5
5x60
6x70

is geen PR, maar is wel met fat bar en pauzed

DIPS
15x8kg

POWERCLEAN
1x60
1x80
1x90
0x100

ging bijna, techniek zat ver weg maar lukt volgende keer wel, wou het gewoon nog eens proberen :)

PULL UPS
3x20
10x BW

blob training

was een beetje van alles vandaag, had een trainingsmaatje over de vloer, redelijk sterk, 5x50 military press van de eerste keer
 
Laatst bewerkt:
Deze training heeft mijn goedkeuring
 
Hmm power cleans :)

Sterke training weer. Nette paused MP!!
 
WENDLER CYCLE 3 WEEK 2 TRAINING 3

DL
3x140
3x150
6x175

nice, moest een triple zijn, techniek zat perfect en lichaam wou mee, had mss zelfs nog een lelijke 7 en 8 getrokken maar had daar geen zin in, iig voel ik me terug sterk :D

SQ
20x80
dit daarentegen voelt zwaarder dan 20x120kg :') mijn quads lijken gewoon niet te activeren, elke rep is een grinder, ben benieuwd wanneer dit goedkomt, ik hoop dat ik er 2x zo sterk uitkom zoals een saiyan

Rolling Thunder
3x37.5
1x50

kheb ook een boomschijf van mijn schoonbroer gekregen, ik gok 60-70kg zwaar, voelt niet zwaar van de grond maar zeer moeilijk tot de borst te krijgen, dus perfect voor thoracic extension te trainen :D
5 reps om eens uit te proberen, kheb het gefilmd
 
Back
Naar boven