Fitness Seller

Guts Forever (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wie heeft jou da wijsgemaakt

landverrader!

Heb je geen abwheel? Gewoon uit mekaar halen, karabijn haak om de as, wiel aan elke kant, handvaten er terug op.
Ketting tussen de karabijnhaak en lowpulley. Hoppa

zit je in het juiste log? :D ik kan genoeg reps op de ab rollout om te progresseren hoor, plus ik heb geen low pulley :( maar dit zou ik wel met bands kunnen doen denkik
 
WENDLER CYCLE 4 WEEK 1 TRAINING 2

FAT BAR MP paused

5x50
5x62.5
8x70kg PR

looool PR much? heb nog nooit zulke reps gedaan

DIPS
2x10 +10kg

PULL UPS
2x6 +10kg

AB ROLLOUT
20 reps, mooie reps to boot

heel tevreden
 
dikke

(goeie pr! jelly ... op je belly :D )
 
  • Like
Waarderingen: Guts
De tering wat een PR! Congratz!
 
WENDLER CYCLE 4 WEEK 1 TRAINING 3

DL
5x100
5x130
5x150
5x170
pfoe voelde maar zwaar aan, laatste keer ook al. Lijkt op 1 lange stiff legged DL, heb dit gewicht vroeger al 10 keer getrokken

SQ
20x75kg
ging ook maar moeizaam

ROLLING THUNDER
5x30
5x32.5
5x37.5

HISE SHRUG
20x100kg dat burn

had gisteren al getraind, had weinig zin vandaag, volgende week beter
 
Gewoon ff een mindere dag over het algemeen. Die zitten er ook tussen..

No biggie toch?
 
  • Like
Waarderingen: Guts
You win some, you lose some. 8*70 press is netjes. Da's mijn Klokov press-8RM, dus je komt in de buurt :eek:
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Als ik een setje mis zit iedereen te haten op mijn volume en hier is het alleen oooo's en aaaa's? :sad:

Lekker bezig ouwe.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Gewoon ff een mindere dag over het algemeen. Die zitten er ook tussen..

No biggie toch?

soms gaat een lift goed, soms niet, maar door die geplande deloads loop je het risico dat je een goeie run (zoals ik had op de DL) gewoon stilgooit, das wat er is gebeurd, zonde :(

You win some, you lose some. 8*70 press is netjes. Da's mijn Klokov press-8RM, dus je komt in de buurt :eek:

kzal proberen te laten gelijklopen :) kzou graag volgend jaar eindelijk eens 90 pressen, dus je weet wat je te doen staat :)

Als ik een setje mis zit iedereen te haten op mijn volume en hier is het alleen oooo's en aaaa's? :sad:

Lekker bezig ouwe.

ha! geen zorgen, hier hebben ze gewoon al lang geleden opgegeven om me volume aan te praten :D dus ze hebben het zo een beetje geaccepteerd
 
soms gaat een lift goed, soms niet, maar door die geplande deloads loop je het risico dat je een goeie run (zoals ik had op de DL) gewoon stilgooit, das wat er is gebeurd, zonde :(



kzal proberen te laten gelijklopen :) kzou graag volgend jaar eindelijk eens 90 pressen, dus je weet wat je te doen staat :)



ha! geen zorgen, hier hebben ze gewoon al lang geleden opgegeven om me volume aan te praten :D dus ze hebben het zo een beetje geaccepteerd
30+ers moeten geen boring but big achtige toestanden doen als assistence ;)
Gewoon 3 sets 6-12 reps en klaar...liever 6 dan 12. :P
 
WENDLER CYCLE 4 WEEK 2 TRAINING 1

SQ full beltless
8x60
5x80
3x100
3x120
3x130
1x140
3x150 PR

fail op de 4de, waren geen mooie reps omdat mijn spinal erectors maar net het gewicht aankonden maar het is wel een dik beltless PR, een paar weken geleden deed ik 1x150 beltess

BREATHING SLDL
20x80 heavy

DB ROW
20x40

WRIST CURL
20x17.5 links
17x17.5 rechts
 
Jouw trainingen zijn altijd zo lekker overzichtelijk!

Gefeliciteerd met je squat PR!

Verder ook wel nette training, flink volume op de DB rows :)

Nog spannende planning qua training of diëtiek de aankomende tijd?
 
Flink volume !!



:roflol: :roflol: :roflol:
 
http://www.youtube.com/watch?v=LlJspIcr3Sw

van jou kan ik altijd optimistische commentaar verwachten FTIO :D vielen dank.

voeding is nog altijd het seefood diet, dus daar geen veranderingen :)
training, ik denk nog bezig te blijven met wendler, kijken hoe ver ik kom, squat poundages hou ik nog steeds hetzelfde tot ik eens een rep meer dan 5/3/1 doe. Na wendler ga ik gewoon weer balls to the wall HIT en 20 rep squats knallen, kan het niet laten :D


trouwens nog een tip, Rogue fitness verkoopt zo'n ingewikkeld en duur speeltje om je voorarmen gezond te houden,
http://www.roguefitness.com/the-armaid.php

voor degene die af en toe voorarmpijn hebben, met een olympische barbell sleeve kun je gewoon hetzelfde effect als foamrollen bekomen, gewoon de barbell in de hooks leggen, tegen de upright knellen en dan kun je je voorarm heen en weer rollen, alle zijden, en ik moet zeggen het voelt heel aangenaam achteraf. :)
 
Laatste deel van de squat zak je wel snel man! Onderin oogt het voor mij niet helemaal smooth, zie je dat zelf ook zo?

Het lijkt wel een beetje of je onderin stuitert en dat dat stuiteren bij de laatste rep niet lukt. Daarom kom je wel iets omhoog, maar loop je meteen vast enzak je weer terug.

Let wel ik ben geen ervaren beoordelaar van powerlift squats e.d.
 
Laatste deel van de squat zak je wel snel man! Onderin oogt het voor mij niet helemaal smooth, zie je dat zelf ook zo?

Het lijkt wel een beetje of je onderin stuitert en dat dat stuiteren bij de laatste rep niet lukt. Daarom kom je wel iets omhoog, maar loop je meteen vast enzak je weer terug.

Let wel ik ben geen ervaren beoordelaar van powerlift squats e.d.

laatste stukje bounce ik, maar het is een bounce zoals in SS staat beschreven, vanuit de hamstrings, niet de knieen.
Onderin voelt nu heel solid, en ik heb nooit het gevoel dat ik spanning verlies. momenteel doet deze techniek het wel voor mij, ik weet niet of het een goed idee is in the long run, maar ik voel mijn knieen of rug nooit pijn doen dus dat is goed
 
Probeer anders op je squats je ellebogen wat verder naar voren te duwen.
Hierdoor zal je bovenrug beter onder spanning staan, waardoor je minder snel vorm verliest.
Tevens goed onthouden "borst en hoofd omhoog" op de momenten dat het zwaar wordt...
Die cues helpen mij vaak wel om redelijk "thight" te blijven op de momenten dat het zwaar wordt.
 
WENDLER CYCLE 4 WEEK 2 TRAINING 2

FAT BAR MP
10x30
5x50
3x57.5
4x65 opwarmen met Arno zijn max, omdat het kan
5x72.5kg
voelde nogal lomp en zwaar, zeker niet de groove die ik vorige week had, maar soit

DIPS
2x10 +15kg

staggered

PULL UPS
2x6 + 15kg

AB ROLLOUT
15x bw+5kg

halfuurtje doorgeknald
 
:roflol: warm up setje. Mirin' de press!

Pull ups ook sterk bij jouw BW!

Lekkere training! Ik ga zo even drie keer jouw trainingstijd vlammen!
 
Back
Naar boven