AndroidHealthClinic

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

WENDLER CYCLE 5 WEEK 3 T1

heb dit weekend amper geslapen en gegeten maar toch getraind, geen zin om te wachten

SQ
1x150 beltless
0x155

gvd wat is dat toch met die k*tsquat, gaat de DL goed moet het ander per se slecht gaan, vorige keer ook al. Ik zou echt niet zoveel mogen failen bij wendler, maar ja alle getallen die ik heb ingegeven waren met belt, dit is beltless.

SLDL
15x100kg

intens :D is helemaal tot aan de voetjes en trage beweging dus TUT was enorm

DB ROW
20x45kg

WRIST CURL
12x22,5kg

pfoe schijttraining, examens mogen bijna gedaan zijn,
 
Laatst bewerkt:
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die SLDL intens was! Damn..

Voor de rest inderdaad een k*t training :o

Ook al doe ik het je niet na.....
 
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die SLDL intens was! Damn..

Voor de rest inderdaad een k*t training :o

Ook al doe ik het je niet na.....

geen van de dingen in die training zijn uitzonderlijk, en het is dat nog een PR week :')
 
  • Like
Waarderingen: FTIO
Je moet getallen ingeven die je all day every day in any circumstance kunt liften. Niet je toplift die je ooit in belt gesquat hebt op een wonderdag. Als je goeie cijfers ingeeft bij wendler, dan lift je de eerst komende tijd 5-8 reps meer dan voorgeschreven op de laatste set. Volgens mij kan je dus best even resetten ;) Bij wendler moet je sowieso in je achterhoofd houden dat je je ego aan de deur moet zetten en de 1rm progress traag(/trager) gaat zijn. Good luck
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Je moet getallen ingeven die je all day every day in any circumstance kunt liften. Niet je toplift die je ooit in belt gesquat hebt op een wonderdag. Als je goeie cijfers ingeeft bij wendler, dan lift je de eerst komende tijd 5-8 reps meer dan voorgeschreven op de laatste set. Volgens mij kan je dus best even resetten ;) Bij wendler moet je sowieso in je achterhoofd houden dat je je ego aan de deur moet zetten en de 1rm progress traag(/trager) gaat zijn. Good luck

dat is een heel goed idee, ik ga de squat gewoon resetten en dan een tijdje goed reppen, doe ik toch graag :D
MP en DL lijken nu wel goed te zitten, dus die hou ik zoals ze zijn, die waren toch altijd al RAW dus daar heb ik geen problemen ondervonden en ook al goeie progressie gemaakt dus ik ben totnutoe wel tevreden over wendler.
 
  • Like
Waarderingen: FTIO
WENDLER CYCLE 5 WEEK 3 T2

FAT BAR MP
5x65
3x72.5
2x80 PR

niet slecht, had liever een triple gezien maar ok

PULL UPS
5x22.5kg
4x22.5kg

moest 2x6 zijn, iets te zwaar

DIPS
8x25kg
8x20kg **** misload

/care, volgende keer beter

SECRET WEAPON
20 reps met 10kg, ziekste voorarmburn

telegraph key
20x5kg twee handen

forearm health oefeningen

klaar
 
Gewoon mastruberen, 1x links onderhands + bovenhands en 1 setje rechts onderhands+bovenhands. Is leuker.
 
Fijn om te zien dat je sterk bent in op en neer bewegingen :)
 
Gewoon mastruberen, 1x links onderhands + bovenhands en 1 setje rechts onderhands+bovenhands. Is leuker.

ik doe al genoeg active recovery voor voorarmen, dank u!

Fijn om te zien dat je sterk bent in op en neer bewegingen :)

alles in het leven beweegt op en neer mang, whoa :O
 
WENDLER CYCLE 5 WEEK 3 T3

training in Antwerpen met Arnodsi en MassiveBe

DL
3x190 (moest single zijn)

met arnodsi zijn belt (6cm voorkant) op film :)

SQ
20x105
is dit echte leven, ****ing zwaar, laatste reps ook fokking lelijk door erector uitputting

Beetje kloten op machines, geen fan

SLDL
15x90 voor de fun, voelde als lucht, srs.

leuke tren, achteraf gegeten bij Massive en zijn gf, happy family. Ze gingen erover nadenken om me te adopteren, hun woorden.
 
Laatst bewerkt:
:roflol: voelde als lucht, FY
 
Ik had liever eens 10x2 oid gezien maar ok

THIS

IS

WENDLERR!!!!!!!!!!



dus geen multiple sets of low reps :D en je weet dat ik zo niet rol e sancaman! ;D 1 set of niets!
 
Ik las "1 set is niets"


:D
 
:roflol:


Altijd welkom jij. bedje staat klaar.
 
Wat ik niet begrijp is dat je constant wrist curls, grippers en little tiny pink pony pinky curls doet om je grip en onderarmen aan te sterken. Maar als het dan op deadlift aankomt dan ben je niet man genoeg om de straps uit te laten :D
 
Die barbell had niets grip, leek op een glad stuk staal. Can confirm
 
Wat ik niet begrijp is dat je constant wrist curls, grippers en little tiny pink pony pinky curls doet om je grip en onderarmen aan te sterken. Maar als het dan op deadlift aankomt dan ben je niet man genoeg om de straps uit te laten :D

:D :D :D

straps zijn enkel voor de laatste werkset bij wendler en de 15 rep SLDL, al de rest in mijn training gebeurt strapless. Mijn double overhand wordt ook merkbaar sterker, dus ik zie er geen graten in

plus hou ni van mixed en te kleine handen voor hook :')
 
Back
Naar boven