Fitness Seller

Guts Forever (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voor jou altijd onder par?

Ook niet eens boxsquats als afwisseling?

mss dat ik ooit eens boxsquats doe, maar nu doe ik alleen high bar en chain squat, front squats zou ook goed zijn maar die voelen niet goed voor mijn knieen

YOU BASTARD
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jij zou nog veel dieper kunnen maar je techniek moet beter :D



anyway tweede deload

MP
dips
pull ups
telegraph key

niks speciaals dus

volgende cycle heb ik de SQuatpoundages aangepast, terug naar een 150kg max, waarvan ik zeker ben dat ik ze beltless kan pakken, dus dat wordt weer heerlijk reppen!
 
:( je bent zo gemeen
 
Daarom ook de boxsquats. Daar worden je knieën blij van :) worden ze sowieso van afwisseling.
 
:( je bent zo gemeen

shhh bluckly, als het een troost is ik vind dat je de beste facial aesthetics hebt van heel SMTK, dead srs

Daarom ook de boxsquats. Daar worden je knieën blij van :) worden ze sowieso van afwisseling.

het beste dat ik voor mijn knieen is gevonden is chain squats, daar worden ze heel blij van :D MAAR khad ze een maandje als enige oef gedaan en m'n squat was 0% vooruit gegaan :D maar m'n knieen waren wel helemaal ok
 
Vraagje guts,

ben jij nog steeds zo tevreden zoals in je review van de helisports hex-bar? Lijkt me nl. een leuk speeltje om af en toe ter afwisseling aan te schaffen. :)
 
deload training

ipv deadlift beginnen powercleanen, eens kijken hoe goed ik het nog kon

60kg
1x80
1x90
1x100
1x105
1x110 PR
0x115kg

lol, na een jaar ofzo niet gePC't een Pr gezet, op film

SQ
20x60kg

gripper

ab wheel

http://www.youtube.com/watch?v=6yZvHi-QpGk&feature=youtu.be

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Vraagje guts,

ben jij nog steeds zo tevreden zoals in je review van de helisports hex-bar? Lijkt me nl. een leuk speeltje om af en toe ter afwisseling aan te schaffen. :)

jep kben er nog altijd heel tevreden over, de bar heeft nog niks van gebruikssporen opgelopen, de chrome bladert niet, en van buiging oid is er ook nog geen sprake, hij is wel nog nooit boven de 210 geladen maar ik zie hem niet snel buigen, gewoon al door het ontwerp van een trap bar lijkt me dat onwaarschijnlijk

de trap bar deadlift is nog steeds één van mijn favoriete oefeningen, voelt aangenaam voor de onderrug en bij high reps ook een goeie burn in de quads, MAAR het is wel een feit dat hij niet per se goed oververtaald naar de reg DL, dus het is meer een zware been/assistance oefening
 
jep kben er nog altijd heel tevreden over, de bar heeft nog niks van gebruikssporen opgelopen, de chrome bladert niet, en van buiging oid is er ook nog geen sprake, hij is wel nog nooit boven de 210 geladen maar ik zie hem niet snel buigen, gewoon al door het ontwerp van een trap bar lijkt me dat onwaarschijnlijk

de trap bar deadlift is nog steeds één van mijn favoriete oefeningen, voelt aangenaam voor de onderrug en bij high reps ook een goeie burn in de quads, MAAR het is wel een feit dat hij niet per se goed oververtaald naar de reg DL, dus het is meer een zware been/assistance oefening

Ok thx voor de info.

Dat het meer een been/assistance oefening is is precies waarvoor ik 'em zou kopen, reg DL doe ik haast niks vanuit de benen helaas, vandaar :o

ze hebben ook een redelijk cheap-ass safety squat bar, die heb jij toevallig niet?
 
Ok thx voor de info.

Dat het meer een been/assistance oefening is is precies waarvoor ik 'em zou kopen, reg DL doe ik haast niks vanuit de benen helaas, vandaar :o

ze hebben ook een redelijk cheap-ass safety squat bar, die heb jij toevallig niet?

nee die heb ik niet, ik heb er wel al naar gekeken, en als ik er één zou kopen zou ik die kopen, ik heb totnutoe nog nooit problemen gehad met helisports materiaal en ik ben geen 300kg squattend monster dus ik ben er vrij zeker van dat die bar mijn gewichten wel zal dulden, of dat voor jou het geval is weet ik niet :D
 
Mja, net als in met de hex-bar is dat eens ter afwisseling en safety squat bar pak je toch sowieso een stuk minder gewicht. Ik ga eens een topic openen of iemand er ervaring mee heeft denk ik.
 
Mooie clean Guts!
 
Mooie 110 clean brosef
 
het zijn de schoenen, bruhs

Mij lukt dat niet hoor, zo netjes. En we hebben dezelfde schoenen :sad:

Moet zeggen de laatste keer dat ik gecleaned heb is in ieder geval 1,5 jaar terug met 70 kg :o
 
Mja, net als in met de hex-bar is dat eens ter afwisseling en safety squat bar pak je toch sowieso een stuk minder gewicht. Ik ga eens een topic openen of iemand er ervaring mee heeft denk ik.

Ik heb die Hex bar ook gehad en vond het een erg leuke bar voor wat variatie te hebben op Deadlift. En zoals Guts zei, vooral om te reppen is ie fijn.
 
WENDLER CYCLE 6 W1 T1

SQUAT (gewichten zijn aangepast aan nieuwe beltless PR)

5x60
5x100
12x130kg beltless

had wss nog tot 20 geraakt srs maar te pussy

SLDL
20x85kg

WRIST CURL NEGATIVES
10x25kg

NECK TRAINING
 
Zit behoorlijk wat kracht in je LB met de 12 (20) x 130 squat!

Waarom train je je nek, heb je nog geen stierennek?
 
Zit behoorlijk wat kracht in je LB met de 12 (20) x 130 squat!

Waarom train je je nek, heb je nog geen stierennek?

de achterkant ziet er al redelijk imposant uit, maar ik wil die voorkant ook dik hebben :D
plus dikke nek kan altijd van pas komen irl
 
Back
Naar boven