Fitness Seller

Guts Forever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

klikken op de handrem, zo kun je dat busje zwaarder maken dan een truck :) srs

Vet! Wat is een beetje een normaal aantal clicks bij jullie groep daar bij SMKT?
 
Vet! Wat is een beetje een normaal aantal clicks bij jullie groep daar bij SMKT?

vandaag zat iedereen op 6 ofzo, vreemde is dat 5 veel te easy is en 6 al heel moeilijk, lijkt alsof er een ander soort rem bijspringt
Sanca heeft wel eens 7 getrokken, maar dit is hand over hand (dus met een touw) maar harnas pull geen idee.

ik heb ook een lacrosse ball van rogue fitness gekocht daar op SMTK, ongelooflijk leuk en pijnlijk speeltje, kan nu goed in de pezen van mijn voorarmen en kuiten kneden tot tranen toe, en geloof me, dat was nodig. best 4 euros ever spent!
 
vandaag zat iedereen op 6 ofzo, vreemde is dat 5 veel te easy is en 6 al heel moeilijk, lijkt alsof er een ander soort rem bijspringt
Sanca heeft wel eens 7 getrokken, maar dit is hand over hand (dus met een touw) maar harnas pull geen idee.

ik heb ook een lacrosse ball van rogue fitness gekocht daar op SMTK, ongelooflijk leuk en pijnlijk speeltje, kan nu goed in de pezen van mijn voorarmen en kuiten kneden tot tranen toe, en geloof me, dat was nodig. best 4 euros ever spent!

Netjes van die clicks!

Dus jij doet een variant of soort van variant van foam rollen met een lacrosse ball?

Ik ga mij daar een dezer dagen ook eens in verdiepen.. Heb je nog goede links?
 
7 klikjes is onmenselijk, heb 2 weken terug mn rug kapot getrokken daarop :mad: met harnas krijgen Youri en Raf er zelfs geen beweging in op 7 klikjes

Die squats waren echt ziek man, ass bijna door de vloer
 
shhh, 100kg is niet meer dan jij deed



klikken op de handrem, zo kun je dat busje zwaarder maken dan een truck :) srs

Nee, maar volgende keer doe jij 105 en ik niet :sad:
Ik heb vannacht nog gedroomd dat ik op smtk zat, helaas was ik er in het echt niet
 
Was ik erbij in je droom ? :heart: (no homo)
 
Was ik erbij in je droom ? :heart: (no homo)

Ja, je zat te schreeuwen dat ik harder moest gaan
embaressed_smile.gif
 
Netjes van die clicks!

Dus jij doet een variant of soort van variant van foam rollen met een lacrosse ball?

Ik ga mij daar een dezer dagen ook eens in verdiepen.. Heb je nog goede links?

ja met die lacrosseball kun je gewoon op plekjes waar je met de foamroller niet geraakt, kuiten, voorarmen, quads, bovenrug, etc.

ik ga je geen vids geven van hoe je moet foamrollen oid want dat vind je overal maar ik geef je wel dit mee
http://www.amazon.co.uk/Becoming-Su...079&sr=8-1&keywords=becoming+a+supple+leopard

alles wat je over mobility wilt weten staat hier in, was eerst sceptical hippo maar het is nice info

foamrol je al?

7 klikjes is onmenselijk, heb 2 weken terug mn rug kapot getrokken daarop :mad: met harnas krijgen Youri en Raf er zelfs geen beweging in op 7 klikjes

Die squats waren echt ziek man, ass bijna door de vloer

wel, resrecpa want ik had het al moelijk genoeg met 6 :D
 
Nee, ik foam rol nog helemaal niet. Ik moet nog beginnen met inlezen daar over!

In ieder geval bedankt voor de link! :thumb:
 
Nee, ik foam rol nog helemaal niet. Ik moet nog beginnen met inlezen daar over!

In ieder geval bedankt voor de link! :thumb:

dan moet je echt als de tering een foam roller en een lacrosseball voor in je poep (glutes) gaan kopen
wat je van effort in foamrollen steekt krijg je in duizendvoud terug
 
Goeie training!
 
Ja, je zat te schreeuwen dat ik dieper moest gaan
embaressed_smile.gif

Fixed.

Thanks voor de les van vrijdag, brah!

Knap dat je nadien nog de rest hebt gedaan, paar zware dagen gehad dus. Goed voorbeeld ;)
 
dan moet je echt als de tering een foam roller en een lacrosseball voor in je poep (glutes) gaan kopen
wat je van effort in foamrollen steekt krijg je in duizendvoud terug
Kan je wat concreter zijn over wat ik er voor terug krijg? Je wekt in ieder geval wel mijn interesse :)

Op wat voor tijdstippen / dagen doe jij meestal foam rollen?

Die rollers zijn trouwens toch behoorlijk duur, of maak je ze zelf?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=123273471


Die 'Soft Tissue Work for Tough Guys' is wel interessant als je er nog niets van kent



Guts, is dat boek srs een aanrader?

Thanks voor de link Arnodsi!
 
Kan je wat concreter zijn over wat ik er voor terug krijg? Je wekt in ieder geval wel mijn interesse :)

Op wat voor tijdstippen / dagen doe jij meestal foam rollen?

Die rollers zijn trouwens toch behoorlijk duur, of maak je ze zelf?

verbeterde mobiliteit, snellere recuperatie en verkleinde kans op blessures, denk dat dat wel interessant is :)

ik heb mijn foam roller zelf gemaakt uit een stuk PVC buis en een fitnessmatje, maar als je een gaat kopen kun je beter naar de foam rollers kijken met een harde kern of stukken die sws al uit hard materiaal zijn, anders gaan ze ineenzakken en het effect ook minder dan
ik foam rol elke dag of probeer dat toch elke dag te doen, altijd na de training maar velen doen het ook voor
 
  • Like
Waarderingen: FTIO
verbeterde mobiliteit, snellere recuperatie en verkleinde kans op blessures, denk dat dat wel interessant is :)

ik heb mijn foam roller zelf gemaakt uit een stuk PVC buis en een fitnessmatje, maar als je een gaat kopen kun je beter naar de foam rollers kijken met een harde kern of stukken die sws al uit hard materiaal zijn, anders gaan ze ineenzakken en het effect ook minder dan
ik foam rol elke dag of probeer dat toch elke dag te doen, altijd na de training maar velen doen het ook voor

Ik denk dan dat ik er ook maar op deze manier een ga (laten) maken.. :)
 
WENDLER CYCLE 7 W2 T2

voor één of andere reden is pols opgefockt, moet ergens vrijdag gebeurt zijn in hoboken (verdomme, sander) dus kon geen fat bar presses doen en heb log bar moeten gebruiken

LOG BAR PRESSES
3x50
3x60
3x70
3x81kg

intredasting, ging redelijk vlot, en had volgens mij zelfs eentje meer kunnen doen als ik de techniek beter had, die log bar heeft een ander COG dus moet veel stabiliseren, toch tevreden

PULL UPS
5x20kg bijna 6

DIPS
8x25kg
easy

pull ups zijn brak de laatste tijd, maar push oefeningen gaan zeer goed

PULL UP NEGATIVES
6x35kg
intens as fuark

DIP NEGATIVES
8x45kg

zo ver dus het blessurevrije 2014 :( had gehoopt nooit iets moeten laten/vervangen door een blessure maar tis al zover
heb het 2 maanden uitgehouden :')
cry moar, guts

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=FhNUuY8Wkkc&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=GUAo5f5IbOA&feature=youtu.be
 
en dat zijn ook nog eens chinups en geen pullups


lies

lies everywhere
 
Back
Naar boven