Fitness Seller

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

He im in! BTW goeie chins man zag je dikke balzak ff zitten :$
 
en dat zijn ook nog eens chinups en geen pullups


lies

lies everywhere

je hebt gelijk, weet niet wanneer ik ze als pull ups ben beginnen loggen, exkuzes

He im in! BTW goeie chins man zag je dikke balzak ff zitten :$

heee, bedankt!

WENDLER CYCLE 7 W2 T3

was gaan trainen bij een makker, hij had niet genoeg schijven voor een 170kg DL :') I cry

DL

15x140kg SLDL

maar dan niet tot het voetje uiteraard.

SQ
20x102,5kg god verlos mij

AB ROLLOUT
2x10 +10kg

thuis

TELEGRAPH KEY
20x6kg negatives

SECRET WEAPON
reps 1x15 15kg
 
kleine aanpassing aan het schema, deze week geen 531 maar een vroegtijdige deload, mijn pols en benen kunnen het wel gebruiken en dan kan ik nog een hele cycle inpassen voor ik in april op vakantie ga.
 
deload

squats van 90
SLDL van 60

geen grip want pols


beast tren
 
Succes met je deload lieverd.




maar nu gaat je log even niet meer populair zijn, omdat deload.
tenzij beef jerky.

liefs
Paljas
 
Hoi Guts,

Mag ik wat zeggen over je chin-ups en dips? Vast wel, anders zou je geen filmpje uploaden..

Allereerst vind ik je uitvoering top. Alleen mis ik bij de lift en de pull nog een beetje de depressie in de schoudergordel voor de grootst mogelijke ROM. Aangezien je daar waarde aan hecht als ik zo de filmpjes zie (diep met dips, maximaal uithangen met chin-ups).

Bij de dips blijven je schouders vrij hoog zitten vind ik zelf, zelfde geld voor de chin-ups, daar kan je nog wat meer depressie bewerkstelligen door de focus wat meer te leggen op 'chest to bar' in plaats van je kin net over de bar als eindpunt te nemen.

Doe ermee wat je wilt. Het zijn in mijn opzicht echt de laatste twee puntjes om je press en pull perfect te maken, ik vind je uitvoering voor de rest namelijk super :thumb:
 
huh ik zie geen filmpje
 
Hoi Guts,

Mag ik wat zeggen over je chin-ups en dips? Vast wel, anders zou je geen filmpje uploaden..

Allereerst vind ik je uitvoering top. Alleen mis ik bij de lift en de pull nog een beetje de depressie in de schoudergordel voor de grootst mogelijke ROM. Aangezien je daar waarde aan hecht als ik zo de filmpjes zie (diep met dips, maximaal uithangen met chin-ups).

Bij de dips blijven je schouders vrij hoog zitten vind ik zelf, zelfde geld voor de chin-ups, daar kan je nog wat meer depressie bewerkstelligen door de focus wat meer te leggen op 'chest to bar' in plaats van je kin net over de bar als eindpunt te nemen.

Doe ermee wat je wilt. Het zijn in mijn opzicht echt de laatste twee puntjes om je press en pull perfect te maken, ik vind je uitvoering voor de rest namelijk super :thumb:

wat bedoel je daarmee? bedoel je scapular retraction? want in the beginpositie van de pull ups kan ik echt niet lager hangen anders stik ik in mijn massive pecs :D (eigelijk srs) ik denk dat ik mijn serratus nog zou kunnen ontspannen en nog lager hangen maar dan stik ik legit

chest to bar is waar, dat doe ik niet genoeg en zou eigelijk wel moeten

anyway ik heb deze week gedeload, zelfde flauwekul: lage DL, lage squats, pols is nog STEEDS niet helemaal inorde, al merk ik wel elke dag verbetering, dus hopelijk is hij tegen maandag (of tenminste woensdag) genezen.
 
wat bedoel je daarmee? bedoel je scapular retraction? want in the beginpositie van de pull ups kan ik echt niet lager hangen anders stik ik in mijn massive pecs :D (eigelijk srs) ik denk dat ik mijn serratus nog zou kunnen ontspannen en nog lager hangen maar dan stik ik legit

chest to bar is waar, dat doe ik niet genoeg en zou eigelijk wel moeten

anyway ik heb deze week gedeload, zelfde flauwekul: lage DL, lage squats, pols is nog STEEDS niet helemaal inorde, al merk ik wel elke dag verbetering, dus hopelijk is hij tegen maandag (of tenminste woensdag) genezen.

Nee ik bedoelde scapular depression. Dus de beweging vanuit je SC-gewricht.

Geldt vooral bij je dips. Als je de chin-ups meer chest to bar gaat doen, krijg je vanzelf die depressie.
 
WENDLER CYCLE 7 W1 T1

SQ beltless
12x135kg PR

zeker en vast PR omdat ik dit vroeger maar 10x deed met belt

SLDL
20x95kg

pols voelt beter maar toch geen grip gedaan

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=oH6-l4g7bC0&feature=youtu.be
 
Hoor ik daar vikings??


Ziet er goed uit makker! Goeie diepte ook

(duw je nu je ellebogen naar achter ipv naar voor? ik dacht dat het andersom was bij high bar?)
 
Waarom doe je je squats zo snel achter elkaar? Vind je het niet fijner om een enorme hap zuurstof te nemen? Ziekelijk die 20 herhalingen op sldl. Mooi broekje heb je aan hoor, bedankt daarvoor.
 
Hoor ik daar vikings??


Ziet er goed uit makker! Goeie diepte ook

(duw je nu je ellebogen naar achter ipv naar voor? ik dacht dat het andersom was bij high bar?)

ja ellebogen naar achter, ellebogen onder de bar duwen is me altijd ontgaan, nooit gekund.


wie de **** ben jij nu weer? Spit je wel rhymes zelf, jij wankster?

Waarom doe je je squats zo snel achter elkaar? Vind je het niet fijner om een enorme hap zuurstof te nemen? Ziekelijk die 20 herhalingen op sldl. Mooi broekje heb je aan hoor, bedankt daarvoor.

de eerste reps van een lange set rep ik liever snel weg, dan voel ik het nog niet op mijn adem pakken maar van het moment dat de grinders beginnen doe ik ze één per één met veel adempauze.

het is mijn strakste broekje, dank je. ik skwet ook vaak naakt maar dat zet ik wel in PM dan
 
Ik heb nog geen pm gehad, is er iets mis gegaan?
 
Fool, ik maak me ryhmes allemaal zelf.

Jullie zijn te inferieur op dat vlak.
Zelfs geen uitdaging, zelfs geen curl waardig
 
Back
Naar boven