MuscleMeat

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Die wrist holds, moet dat met een 50 mm bar zijn?
 
onze wonden zijn nog niet geheeld

maar ik kan heel sembtemper dus holla at us :)

Haha ja zal zorgen dat ik deze keer wel helemaal fit ben :o

Ik heb alle vrijdagen en zondagen nog open dus...
 
Die wrist holds, moet dat met een 50 mm bar zijn?

ja, met een gewone bar zou het niet lukken, ik gebruik een stuk blackpipe van 60mm dat net over mijn barbell sleeve kan geschoven worden, handige setup :)
 
CYCLE 5 W1 T3

TRAP BAR DL
20x157.5kg (160kg irl)

SQ
20x97.5kg +2x8kg chains

kill me now, die twee sets zijn gewoon moord

SECRET WEAPON
8x1 holds 15kg quick succession

EZ CURL
50x10

hardness
 
ja dat snap ik dat die sets moord zijn gek
 
Goeie Cardiosessie!
 
met jorgen zijn max!

burn.jpg
 
Hier bedoel je?
 
Wanneer ga je nog eens sushi maken met noen voor ons?
 
enkel knappe jongens

CYCLE 5 W1 T2

MP
7x70kg
5x75kg
3x80kg

dit is een dik volume PR, waren wel graindrs. geen pijn in elleboog, die verdwijnt altijd als ik zware pushes doe, kga niet klagen maar het is vreemd dat een halfleeg flesje water oppakken wel pijn kan doen.

PULL UP NEGATIVES
10x 35kg

HANGING LEG RAISES
20x knietjes naar de schouders, heftig

TELEGRAPH KEY
8x 7.5kg 10sec hold

Leuke log.

Hou die elleboog toch in de gaten. Kan iets onschuldigs zijn maar kan ook een zware blessure in de maak zijn.
 
heb een weekje centerparks gedaan, goed gegeten, maar in het fantastische zwem- en bacteriecomplex en mooie verkoudheid opgelopen en die deed moeilijk

CYCLE 5 W2 T1

7x107.5
5x117.5
2x127.5 fail

crap! had gehoopt op een triple maar het bleek teveel

SLDL
20x105+2x12kg chains

zelfs dit voelde zwaar

DIPS NEGATIVES
8xBW+65kg

WRIST ROLLER
2x55kg

WRIST ROLLER HOLDS
2x60kg


mss volgende week nog is front squat proberen, mss lukt het dan wel
 
Leuke log.

Hou die elleboog toch in de gaten. Kan iets onschuldigs zijn maar kan ook een zware blessure in de maak zijn.

heb me elleboog al een tijdje niet meer gevoeld, en kheb gemerkt dat als ik last heb van men elleboog ik gewoon een paar dips moet doen, dat geeft een bevredigende krak en dan is de pijn weg, dus ik vermoed een golf/tenniselleboog, maar zolang ik van tricepsisolatie wegblijf en geen al te rare manoeuvres moet doen (iets optillen met pinch grip zoals een vezelplaat optillen doen het meestal terugkomen) dan blijft het weg, en voor degenen die het mss gingen voorstellen, ik doe regelmatig extensorwerk :)

CYCLE 5 W2 T2

MP
6x72.5
3x77.5 fail

spijtig, was vreemdgenoeg techniekfaal, heb ik al lang niet meer gehad, tijd voor deload op MP en ook Front squat ineens

PULL UP NEGATIVES
8xBW+40kg

LEG RAISES
15xBW

TELEGRAPH KEY
8x5kg

EZ CURL
75x10kg

dank je voor de tip Yannick, dit is echt een topoefening brand goed en leert je echt door de pijn bijten.



beetje teleurstellende cycle tot nu toe, ben nog niet helemaal genezen en ik heb andere dingen aan m'n hoofd dan trainen maar eens het lessen terug beginnen zal alles wel terug op orde komen, en een deload zal goed doen
 
wat ben jij aan het failen dan. moet ik jou ook even komen schoppen?
 
CYCLE 5 W2 T3

TRAP BAR DL

15x170kg PR

hard, maar toch doenbaar

CHAIN SQ HIGH BAR

15x97.5kg+2x12kg chains

BTN PRESS
50x10kg
35x20kg

SECRET WEAPON
5 singles 20kg (te zwaar)


keek enorm tegen deze training op, maar het ging goed, ik werd gisteren wakker met mijn arm onder mijn gf en de ziekste schouderpijn, maar dat was bijna weg vandaag

j/k heb geen gf
j/k arm zat in mijn gf, niet onder
 
Djeeezz...

Heb je wel eens van weightxreps gehoord? Die kan bijvoorbeeld laten zien hoe ziek veel volume je draait :D
 
Back
Naar boven