XXL Nutrition

Guts Forever (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je naakte workouts gaan er weer op vooruit!
 
ik voel me idd terug sterker worden, maar ik had deze keer kleren aan :(
 
CYCLE 2 W1 T2

FAT BAR MP
8x60
6x65
4x70

ging ok, niet te zwaar

PULL UP NEGATIVES
20xBW+35kg

heavy shit, zeker om 8u sochtends :(

ABS
hanging knee raise
2x20

dit lijkt me toch wel de beste ab oef die ik al heb gevonden, alleen een beetje moeilijk progresseren
 
CYCLE 2 W1 T3

FRONT SQUAT ik gebruik de arms crossed techniek nu, voelt stabieler en geen risico op polspijntjes

8x95kg
6x105kg
4x115kg
doenbaar

SQ
20x80kg

DIPS

terug naar regular, ik heb mijn limiet een beetje gevonden bij dips negatives dus maand na maand negatives doen zou volgens mij tot blessures leiden en wss ook te zware belasting van CNS dus ik ga 1 maand negatives 1 maand regular, enz.

3x5 BW+25kg

ik heb geen idee of dit beter is dan vroeger, heb geen zin om op te zoeken maar denk niet dat ik dit vroeger kon bij dit BW

NOTE: heb toch even gekeken en mijn all time PR is 4xBW+30kg, dit zou ik volgens mij wel moeten kunnen overtreffen nu
 
Laatst bewerkt:
sterke dips wel, nice.
 
CYCLE 2 W2 T1

SQ
8x105kg
6x115kg
4x125kg

voelt heel goed aan, zijn dan ook geen zware gewichten. Bedenk net dat ik dit wss front squat, maar SQ gaat sneller stijgen dus binnen een maandje zitten we terug aan de zware gewichten

TRAP BAR DL
15x150kg
good.

WRIST ROLLER HOLDS
flexors 2x50kg
extensors 2x65kg

goeie tren
 
CYCLE 2 W2 T2

ik besef eigelijk nu pas, ik heb gewoon de deload tussen cycle 1 en 2 overgeslagen :D geen probleem eigelijk alleen dat m'n knieen iets stijver waren na de maandag tren

FAT BAR MP
7x62.5
5x67.5
3x72.5

PULL UP NEGATIVES
15xBW+40kg dit is echt moord

volgende tren op zaterdag

bicep curls
bench press
triceps
curls
dumbbell shrugs
crunches
 
goh goh goh vandaag was weer een perfecte dag!

eerst ben ik vroed in de ochtend gaan trainen met al mijn vriendjes, massive was er en arnodsi ook en sayer en jorgy en marnix en mister10

CYCLE 2 W2 T3

FRONT SQUAT
7x100
5x110
3x120

SQ
15x90

DIPS
2x5 BW+30kg PR
dit is wel dik PR, kon vroeger 4x30

AB ROLLOUT
3x1 helemaal vanuit staande positie! vraag maar aan mister 10 is echt gebeurd

na de gym zijn we naar de all you can eat sushi gegaan en we hebben veel gegeten, die malle chinezen waren blij om ons te zien gaan.

daarna zijn we naar de pool gegaan om te poolen en daar was het lachen gieren brullen zoals die keer dat jorgy en dan met zijn keu haha

ja twas plezant
 
goh goh goh vandaag was weer een perfecte dag!

eerst ben ik vroed in de ochtend gaan trainen met al mijn vriendjes, massive was er en arnodsi ook en sayer en jorgy en marnix en mister10

CYCLE 2 W2 T3

FRONT SQUAT
7x100
5x110
3x120

SQ
15x90

DIPS
2x5 BW+30kg PR
dit is wel dik PR, kon vroeger 4x30

AB ROLLOUT
3x1 helemaal vanuit staande positie! vraag maar aan mister 10 is echt gebeurd

na de gym zijn we naar de all you can eat sushi gegaan en we hebben veel gegeten, die malle chinezen waren blij om ons te zien gaan.

daarna zijn we naar de pool gegaan om te poolen en daar was het lachen gieren brullen zoals die keer dat jorgy en dan met zijn keu haha

ja twas plezant

:roflol:
 
ja, hoewel ik niet meer true natty ben. Drink dagelijks caffeïne voor mijn vermaak.
 
Ik maak zelf m'n pancakes coffee flavoured. :(
 
netjes die standing ab wheel

form is inderdaad nog niet helemaal goed.
 
je bent wel echt een lekkere jongen no homo
 
netjes die standing ab wheel

form is inderdaad nog niet helemaal goed.

m'n heupen willen hoog blijven en daarom buigen mijn knieen, kga ze nu elke training doen dus ik hoop dat ik snel mijn form op orde krijg :)

je bent wel echt een lekkere jongen no homo

dank je wel, kom eens naar een meet waar ik ook ben en dan raak ik jou ook aan
 
Ik dacht dat je die ene broek ging aandoen :(
 
Back
Naar boven