AndroidHealthClinic

GVD Diefstal!!!!

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Ongelooflijk,dit heb ik nog NOOIT meegemaakt. Wilde vanochtend mijn was ophalen, die ik in de gang van mijn studentenflat heb opgehangen.. dat waren dus ongeveer 5 fietsshirts en veel fietsbroeken.. zijn ze WEG. Alleen een oud t-shirt hangt er nog.

Dat ikd at nog moet meemaken.. diefstal in eigen 'huis'. We zijn hier met zijn 16-en.. en tegenwoordig ken je niemand meer.

Heb al meegemaakt dat was wordt gestolen uit de wasserette, dat was uit de droger wordt gehaald voor die droog is, maar DIT!

Grrrrr... er waren hele leuke en heel dure fietsshirts bij!

Ik hoop dat ik ze terug krijg :fire: :fire: :fire:

Zwaar balende en kwaaie Espi (ga aangifte doen als dit binnen 2 dagen niet terugkomt)
 
oef, das idd een beetje klote...
 
Tsja misschien toch een keer tijd om weg te gaan uit die studentenflat
 
Studenten, niet te vertrouwen...
 
Balen voor je Espi! Heeft niet 1 van je mede studenten in een zatte bui een verkleed feestje georganiseerd?
 
LOOS ALARM. Gelukkig maar, er was een TL-lamp stuk, waardoor de nis onverlicht bleef.
Die klojo die haar (?) kleding op de lijn gegooid heeft, heeft doodgemoedereerd mijn en iemand anders zijn was in die nis gegooid. Meestal schuif je andermans was een stukje opzij, maar nee, beleefd is tegenwoordig niemand meer.

Nu alleen nog even de huismeester bellen, want ik had gezegd over 2 dagen aangifte te zullen doen als de was niet terug zou komen!

Espi
 
Helaas wonen hier niet meer uitsluitend studenten (of ex-studenten zoals ik). Het is een jongerenflat geworden, met vnl. jongeren tot 30 jaar.
Toen ik hier net kwam was de cohesie heel groot, werd veel samen gegeten en verjaardagen gevierd. We hadden ook 2 kranten (VK en NRC). Inmiddels wonen er veel werkende jongeren en leeft men langs elkaar heen. Voorheen kende ik iedereen bij gezicht en naam, nu nog maar de helft.
Voorheen kon je rustig je deur open laten staan en werd er nooit wat gestolen. Nu moet ik tegenwoordig 'patrouilleren' bij de wasserette om te voorkomen dat was voortijdig wordt verwijderd uit de droger, of erger: gestolen wordt.

De lage huur (220 pleuro/maand incl. vaste lasten en service PLUS razendsnelle kabel-verbinding en gratis gebruik wasserette) vergoedt echter veel.. daarom ben ik zo lang blijven hangen.

Vind maar eens een woonruimte met vergelijkbare lage huur plus vaste lasten.. dat lukt nooit. De sfeer zal echter nooit meer zijn zoals vroeger.

Espi
 
Ja he, door zulke mensen als espi zijn er studentenkamer tekorten, ex-studenten moeten imo gewoon zulke flatjes uitgetrapt worden, zodat er ruimte is voor ECHTE studenten. Sorry espi :D maar het is wel zo.
 
Back
Naar boven