XXL Nutrition

GW0742 - Cardarine +

Bezoekers in dit topic

Colombiaan

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2020
Berichten
66
Waardering
16
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Hi toppers,

Zit op m'n 3e dag van GW0742 10mg / day. Wilde toch even opgooien of iemand hier ook ervaring mee heeft?

Opmerking na 3 dagen:
- Aanzienlijke honger
- Buik voelt hard / gespannen
- Slaap al 2 dagen niet (viel vanochtend om 04.55u in slaap?!?!)

Zijn dit normale bijwerkingen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
begin op 5mg, dit werkt krachtiger dan Cardarine. Dit is ook geen Cardarine !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet dat het geen 1:1 Cardarine is. Maar het DNA is 99.9% hetzelfde. Vandaar de koppeling aan GW501516 / Cardarine.
 
Zoals ik zeg werkt dit krachtiger, dus kijk eerst wat 5mg doet.
 
Het is alsnog apart dat ik nagenoeg niet slaap? En die aangespannen buik vind ik ook wat apart op dag 3..

De half life is circa 12 uur, dus eenmaal 5mg voldoende?
 
Het is alsnog apart dat ik nagenoeg niet slaap? En die aangespannen buik vind ik ook wat apart op dag 3..

De half life is circa 12 uur, dus eenmaal 5mg voldoende?
Kun je ff laten weten hoe t gaat komende dagen? Heb zelf net de normale cardarine binnen voor een cut maar daar heb ik deze sides nooit op eerlijk gezegd
 
Verharde buik van geen stoelgang of ?
 
Verharde buik van geen stoelgang of ?
Vandaag al 3x wezen plassen en vanochtend ook gewoon kunnen poepen.

Voelt net alsof m'n buikspieren zich aanspannen.
 
Vandaag al 3x wezen plassen en vanochtend ook gewoon kunnen poepen.

Voelt net alsof m'n buikspieren zich aanspannen.
Oke, Zit je nu al op 5mg/pd ?
 
Sinds vanmorgen. Goed geslapen, nu ik het in de ochtend heem. In de gym nog weinig grote effecten.
Verwacht er nog niet zo snel wat van. Inname is ook na/tijdens ontbijt. Pas als je gewent bent, 7-10 dagen, pak je na 12u er nog 5mg bij.(maar dan heb je weer kans op minder slapen)
 
Verwacht er nog niet zo snel wat van. Inname is ook na/tijdens ontbijt. Pas als je gewent bent, 7-10 dagen, pak je na 12u er nog 5mg bij.(maar dan heb je weer kans op minder slapen)
Waarom zou ik minder kans hebben op slapen? GW is toch niet stimulerende? Als in een op-pepper?
 
Waarom zou ik minder kans hebben op slapen? GW is toch niet stimulerende? Als in een op-pepper?
Volgens mij schrijf je zelf dat je dit ervaart.

Holbewonert Wat zijn jouw ervaringen met 'de normale' cardarine ?
 
I.v.m. ziek zijn na mijn booster prik, heb ik het 3 dagen niet meer genomen. Zondag start ik weer met 5mg in de ochtend en wil het dan 5 weken doorzetten.
 
Vind de normale cardarine (GW-501516) altijd wel leuk als je zin hebt om veel cardio te doen. 10mg ochtend, 10mg avond en dan exorbitant veel cardio gaan doen. Opeens blaas je al je cardio PR's er met gemak uit. Verder vind ik het spul niet zoveel nut hebben...

Gebruik het zelf nu alleen maar als ik weet dat ik ergens een keer iets ga doen waarvan ik weet dat het me cardiovasculair helemaal verneukt. Dus als ik echt ver wil gaan fietsen, ver wil gaan hardlopen of met een maatje van me een crossfit WOD mee ga doen. Dan pak ik altijd 2-3 dagen 20mg en daarna kap ik er weer mee.

Die GW die TS pakt heb ik nooit van gehoord. Heb van de normale Cardarine nooit bijwerkingen gemerkt. Ook niet in bloeddruk of rusthartslag of wat dan ook.
 
Vind de normale cardarine (GW-501516) altijd wel leuk als je zin hebt om veel cardio te doen. 10mg ochtend, 10mg avond en dan exorbitant veel cardio gaan doen. Opeens blaas je al je cardio PR's er met gemak uit. Verder vind ik het spul niet zoveel nut hebben...

Gebruik het zelf nu alleen maar als ik weet dat ik ergens een keer iets ga doen waarvan ik weet dat het me cardiovasculair helemaal verneukt. Dus als ik echt ver wil gaan fietsen, ver wil gaan hardlopen of met een maatje van me een crossfit WOD mee ga doen. Dan pak ik altijd 2-3 dagen 20mg en daarna kap ik er weer mee.

Die GW die TS pakt heb ik nooit van gehoord. Heb van de normale Cardarine nooit bijwerkingen gemerkt. Ook niet in bloeddruk of rusthartslag of wat dan ook.
Bedankt voor je comment!

Ik werk nu ook naar bepaalde wedstrijd toe, waar ik een soort CrossFit parkour moet doen. Daarbij wil ik enkele kilo's afvallen en toch wat spier opbouwen. Ik doe aan wielrennen, hardlopen en gewichten in de sportschool.

Mag ik vragen welk merk GW je ervaringen mee hebt?
 
Mag ik vragen welk merk GW je ervaringen mee hebt?
Mag ik helaas niet zeggen vanuit de regels van dit forum, sorry.

Voor crossfit dingetjes is GW wel echt top... dat is ook waarom er zoveel crossfitters elk jaar gepakt worden met dat spul. Ikzelf doe nooit crossfit, maat van mij doet dat heel graag, paar keer zo belachelijk dood gegaan met hem dat ik die workouts altijd probeer een beetje te cheaten :roflol:

20mg 501516, 3 dagen van te voren beginnen is voor mij altijd meer dan genoeg om 95% van de benefits te merken bij zo'n training. Sowieso vind ik dat je GW na 24-36 uur goed merkt hoor. Verder pas ik een beetje op met dat spul omdat sommige mensen zeggen dat het gruwelijk slecht voor je is, sommige mensen zeggen dat het reuze meevalt. Omdat er zo weinig onderzoek naar is gebruik ik dat spul zelf alleen maar als 3-4 dagen "cheat" en niet bijvoorbeeld 8-12 weken aan een stuk.
 
Mag ik helaas niet zeggen vanuit de regels van dit forum, sorry.

Voor crossfit dingetjes is GW wel echt top... dat is ook waarom er zoveel crossfitters elk jaar gepakt worden met dat spul. Ikzelf doe nooit crossfit, maat van mij doet dat heel graag, paar keer zo belachelijk dood gegaan met hem dat ik die workouts altijd probeer een beetje te cheaten :roflol:

20mg 501516, 3 dagen van te voren beginnen is voor mij altijd meer dan genoeg om 95% van de benefits te merken bij zo'n training. Sowieso vind ik dat je GW na 24-36 uur goed merkt hoor. Verder pas ik een beetje op met dat spul omdat sommige mensen zeggen dat het gruwelijk slecht voor je is, sommige mensen zeggen dat het reuze meevalt. Omdat er zo weinig onderzoek naar is gebruik ik dat spul zelf alleen maar als 3-4 dagen "cheat" en niet bijvoorbeeld 8-12 weken aan een stuk.
Ze hebben natuurlijk uitvoerig onderzoek gedaan naar dit spul. Ook ieder jaar lees ik berichten dan top wielrenners, UFC vechters, voetballers gepakt worden....

Ze hadden enkele studies op muizen ingezet, die ruim 2 jaar lang iedere dag een grote hoeveelheid namen. Deze hoeveelheid was omgerekend 50mg / a day op basis van een man van 70kg.

Bijna alle muizen hadden symptomen van kanker. Hierbij moet ik wel zeggen dat muizen bijna altijd dood gaan aan een vorm van kanker. Alleen 2 jaar iedere dag Cardarine hielp niet.


Het zal ongetwijfeld troep zijn. Ik kijk even wat 5mg per dag voor me doet.
 
Ze hebben natuurlijk uitvoerig onderzoek gedaan naar dit spul. Ook ieder jaar lees ik berichten dan top wielrenners, UFC vechters, voetballers gepakt worden....

Ze hadden enkele studies op muizen ingezet, die ruim 2 jaar lang iedere dag een grote hoeveelheid namen. Deze hoeveelheid was omgerekend 50mg / a day op basis van een man van 70kg.

Bijna alle muizen hadden symptomen van kanker. Hierbij moet ik wel zeggen dat muizen bijna altijd dood gaan aan een vorm van kanker. Alleen 2 jaar iedere dag Cardarine hielp niet.


Het zal ongetwijfeld troep zijn. Ik kijk even wat 5mg per dag voor me doet.
Slim! Het enige wat mij erg opviel bij het zoeken naar GW0742 was is dat veel mensen het niet durven te pakken omdat het schijnbaar de kans geeft dat het je hart vergroot?

50mg eod is ook wel vrij royaal:roflol:
Behalve dat je wat bijwerkingen ervaart, ervaar je ook wat benefits? Of nagenoeg nog niets?
 
Back
Naar boven