XXL Nutrition

GW0742 - Cardarine +

Bezoekers in dit topic

Slim! Het enige wat mij erg opviel bij het zoeken naar GW0742 was is dat veel mensen het niet durven te pakken omdat het schijnbaar de kans geeft dat het je hart vergroot?

50mg eod is ook wel vrij royaal:roflol:
Behalve dat je wat bijwerkingen ervaart, ervaar je ook wat benefits? Of nagenoeg nog niets?
Ik denk dat een groot deel van m'n bijwerkingen op de eerste dagen te maken had met m'n booster vaccinatie. Ziek zwak misselijk en niet kunnen slapen. Ook een hard gevoel in m'n buikspieren. Nu zijn dit allemaal dingen die je kunt linken aan die booster (ziek + spierpijn)...

Ik begin morgen opnieuw met 5mg per dag om het een echte kans te geven. Ik lees dat 0742 een stuk sterker wordt ervaren, vandaar dat ik niet meteen inzet met 15mg...

True, in sommige muizen was binnen 72h een vergroting van het hart te zien. Vergelijkbaar met dat van duursporters, waar het hart ook groeit.

In alle gevallen keerde het hart weer terug naar de oorspronkelijke staat. Ik geloof binnen enkele dagen.
 
Ik denk dat een groot deel van m'n bijwerkingen op de eerste dagen te maken had met m'n booster vaccinatie. Ziek zwak misselijk en niet kunnen slapen. Ook een hard gevoel in m'n buikspieren. Nu zijn dit allemaal dingen die je kunt linken aan die booster (ziek + spierpijn)...

Ik begin morgen opnieuw met 5mg per dag om het een echte kans te geven. Ik lees dat 0742 een stuk sterker wordt ervaren, vandaar dat ik niet meteen inzet met 15mg...

True, in sommige muizen was binnen 72h een vergroting van het hard te zien. Vergelijkbaar met dat van duursporters, waar het hart ook groeit.

In alle gevallen keerde het hart weer terug naar de oorspronkelijke staat. Ik geloof binnen enkele dagen.
Aah top! Had sowieso gelezen dat de aanbevolen dosering max 10mg is.
Dus opzich lijkt het me best slim om met 5mg te beginnen en vanaf daar verder te kijken.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je het gaat ervaren als je dadelijk van die booster kutzooi af bent.
 
Aah top! Had sowieso gelezen dat de aanbevolen dosering max 10mg is.
Dus opzich lijkt het me best slim om met 5mg te beginnen en vanaf daar verder te kijken.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je het gaat ervaren als je dadelijk van die booster kutzooi af bent.
Ik zal over een dag of 10 een update geven hoe m'n wielrennen / hardlopen / gym prestaties zijn veranderd (of niet)
 
Volgens mij schrijf je zelf dat je dit ervaart.

Holbewonert Wat zijn jouw ervaringen met 'de normale' cardarine ?
Ik ben nu een kleine 2 weken bezig. Conditie lijkt iets beter te zijn, verbrand ietsje sneller vet op dezelfde kcal inname tot nu toe en heb geen bijwerkingen iig
 
Ik ben nu een kleine 2 weken bezig. Conditie lijkt iets beter te zijn, verbrand ietsje sneller vet op dezelfde kcal inname tot nu toe en heb geen bijwerkingen iig
Zou een kleine kcal deficit niet handig zijn? Hoeveel MG neem je per dag?
 
Zou een kleine kcal deficit niet handig zijn? Hoeveel MG neem je per dag?
Zit ik ook, maar zat al in een deficit, wilde even zien wat het extra zou doen om te vergelijken. Caps zijn 15 mg per stuk pak er 1 per dag
 
Colombiaan Kcal verlagen, dan weet je nooit of de Cardarine zorgt voor vetverbr.
 
Colombiaan Kcal verlagen, dan weet je nooit of de Cardarine zorgt voor vetverbr.
Voor mijn gevoel werkt Cardarine sowieso niet echt als fatburner. Tenminste die paar keer dat ik het voor 8-12 weken gepakt heb, heb ik dat gevoel nooit gehad.
Het gaf mij vooral ruimte om mijn cardio veel harder te pushen, waardoor ik tijdens m'n cardio sessies meer verbruikte dan normaal + vaak langer cardio deed omdat het opeens super licht was... Voor mij persoonlijk ligt daar de effectiviteit van GW.

Ik had zelf niet het idee, dat als je gewoon je standaard sport protocol volgt van bijvoorbeeld 5x 60min sportschool + 5x30min helling wandelen op de loopband (vaste snelheid + helling), dat GW het vetverlies proces beinvloedt.

Het maakt cardio vooral een heel stuk leuker om te doen...
Tenminste dat is mijn ervaring.
 
Even wat anders, cardarine en andere GW's laat ik liggen, aangezien er heel veel onderzoeken gedaan die moesten worden afgebroken door tumor/kanker.

Is mij het niet waard.
 
Even wat anders, cardarine en andere GW's laat ik liggen, aangezien er heel veel onderzoeken gedaan die moesten worden afgebroken door tumor/kanker.

Is mij het niet waard.
Op hoge doseringen mogelijke toename van cellen. Niet doordat er proefpersonen kanker kregen. Volgens mij ging het om muizen, en omgerekend 50mg p/d.
 
Op hoge doseringen mogelijke toename van cellen. Niet doordat er proefpersonen kanker kregen. Volgens mij ging het om muizen, en omgerekend 50mg p/d.

Ik heb het ook niet over proefpersonen.
Zijn studies waar veel en ik geloof zelfs alle proefdieren tumoren kregen, op verschillende doses.

Vind het dan de voordelen van cardarine / gw's echt niet waard.
 
Kanker of niet. Het probleem ligt niet enkel daar. Het probleem is vooral dat je niet weet wat je koopt. Wat zit er in die producten die niet gecontroleerd worden? Sarms zijn al een paar keren door onafhankelijke lab's getest en de uitslagen waren bedroevend. Het feit dat ze niet als medicijnen geproduceerd worden, zegt al genoeg. En wat pubmed betreft. Daar staan ook veel onderzoeken met tegenstrijdige resultaten op. Als zelfs de universiteit van Leuven al genoemd wordt in gemanipuleerde onderzoeken, weet ik ook dat ik sommige onderzoeken met een korreltje zout moet nemen.
 
Kanker of niet. Het probleem ligt niet enkel daar. Het probleem is vooral dat je niet weet wat je koopt. Wat zit er in die producten die niet gecontroleerd worden? Sarms zijn al een paar keren door onafhankelijke lab's getest en de uitslagen waren bedroevend. Het feit dat ze niet als medicijnen geproduceerd worden, zegt al genoeg. En wat pubmed betreft. Daar staan ook veel onderzoeken met tegenstrijdige resultaten op. Als zelfs de universiteit van Leuven al genoemd wordt in gemanipuleerde onderzoeken, weet ik ook dat ik sommige onderzoeken met een korreltje zout moet nemen.
Is dat niet met bijna alles zo ;)
 
Kanker of niet. Het probleem ligt niet enkel daar. Het probleem is vooral dat je niet weet wat je koopt. Wat zit er in die producten die niet gecontroleerd worden? Sarms zijn al een paar keren door onafhankelijke lab's getest en de uitslagen waren bedroevend. Het feit dat ze niet als medicijnen geproduceerd worden, zegt al genoeg. En wat pubmed betreft. Daar staan ook veel onderzoeken met tegenstrijdige resultaten op. Als zelfs de universiteit van Leuven al genoemd wordt in gemanipuleerde onderzoeken, weet ik ook dat ik sommige onderzoeken met een korreltje zout moet nemen.
Supplementen worden ook niet vooraf gecontroleerd.
Producten op recept, spullen uit de supermarkt worden ook wel eens teruggeroepen achteraf...

Nu is dat met illegale of research middelen niet helemaal vergelijkbaar, maar dat wil niet zeggen dat er geen leveranciers zijn met producten die (HPLC) getest zijn.

Als dit je niks zegt of alles maar op de gok doet, liggen die risico's ook voor een groot deel bij jezelf.
 
I.v.m. ziek zijn na mijn booster prik, heb ik het 3 dagen niet meer genomen. Zondag start ik weer met 5mg in de ochtend en wil het dan 5 weken doorzetten.
Hoe gaat het nu na je boosterprikje ?
 
Vind de normale cardarine (GW-501516) altijd wel leuk als je zin hebt om veel cardio te doen. 10mg ochtend, 10mg avond en dan exorbitant veel cardio gaan doen. Opeens blaas je al je cardio PR's er met gemak uit. Verder vind ik het spul niet zoveel nut hebben...

Gebruik het zelf nu alleen maar als ik weet dat ik ergens een keer iets ga doen waarvan ik weet dat het me cardiovasculair helemaal verneukt. Dus als ik echt ver wil gaan fietsen, ver wil gaan hardlopen of met een maatje van me een crossfit WOD mee ga doen. Dan pak ik altijd 2-3 dagen 20mg en daarna kap ik er weer mee.

Die GW die TS pakt heb ik nooit van gehoord. Heb van de normale Cardarine nooit bijwerkingen gemerkt. Ook niet in bloeddruk of rusthartslag of wat dan ook.
Hey, ben hier ook helemaal nieuw en overweeg het mss om te kopen, mag ik je dm'en met wat vragen hieromtrent of liever niet?
 
Back
Naar boven