AndroidHealthClinic

Gyan Mahadew

Bezoekers in dit topic

Lijkt niet zó droog en ook nog erg vochtig op de foto's. Hoe kan dat terwijl je zo diep bent gegaan?
 
hey terminator.. zeker een fysiek om trots op te zijn en niet altijd krijg je waar je recht op hebt (vocht vasthouden). succes kerel gr d
 
Ik zou wat werken aan die hamstrings en aan goed droog worden voor de show. Net fysiek!
 
He Gyan,

Ik ben ook een lange bodybuilder (1.94) 127 @ 14% en weet als geen ander hoeveel wij juist moeten eten om altijd maar te blijven groeien, Zou je iets meer kunnen vertellen over je offseason voedingsschema?
Ben er erg benieuwd naar ...

Curtis
 
He Gyan,

Ik ben ook een lange bodybuilder (1.94) 127 @ 14% en weet als geen ander hoeveel wij juist moeten eten om altijd maar te blijven groeien, Zou je iets meer kunnen vertellen over je offseason voedingsschema?
Ben er erg benieuwd naar ...

Curtis

+1
2meter 105kg 10% zijn mn stats...
kom van 78kg @ 12%
 
Wat bij mij heel sterk overkwam is dat ik vond bij de pre judging ect je erg matig vond posen/overkomen.

In de finale schrok ik bijna hoe goed je er eigenlijk uit zag, wat je in de voorrondes totaal niet bij mij hebt over weten te brengen.

Ben natuurlijk geen jury lid maar dit is mijn persoonlijke ervaring.

whaaa killy dat heb je vreselijk goed gezien..

in de pauze een hele bak brownies naar binnen en net als wat jij zei.. stond ik er 10x beter bij.

marjolein schilperoord zat naast me achteren en die zag gewoon dat de aders er dik op kwamen te staan toen ik ah eten was... tsja weer een leermoment.

dan nog hoor had ik hem niet gewonnen maar het had me minimaal 1 plaats gescheeld..
 
He Gyan,

Ik ben ook een lange bodybuilder (1.94) 127 @ 14% en weet als geen ander hoeveel wij juist moeten eten om altijd maar te blijven groeien, Zou je iets meer kunnen vertellen over je offseason voedingsschema?
Ben er erg benieuwd naar ...

Curtis

ja natuurlijk..

offseason is qua eten net zo als contest prep bij mij, enkel hoger in de kcals/grammen/carbs..in de off behoud ik een nette shape. vind dat bbers altijd moeten tonen en niet alleen in prep.

zit in de off tussen de 3800 en 5000 kcal afhankelijk waar ik sta qua vet en doel.

als je wat specifieker wilt weten.. shoot.
 
whaaa killy dat heb je vreselijk goed gezien..

in de pauze een hele bak brownies naar binnen en net als wat jij zei.. stond ik er 10x beter bij.

marjolein schilperoord zat naast me achteren en die zag gewoon dat de aders er dik op kwamen te staan toen ik ah eten was... tsja weer een leermoment.

dan nog hoor had ik hem niet gewonnen maar het had me minimaal 1 plaats gescheeld..

Sinds ik brownies eet maak ik de gains van mijn leven :p

Had je dat dan niet wat eerder kunnen doen? Of zou dat dan ten kosten gaan van je shape als je het te lang in je lichaam hebt?
 
Ahaaaa dus dat is het geheim. Ik ga gelijk brownies shoppen. Lekkah
 
Sinds ik brownies eet maak ik de gains van mijn leven :p

Had je dat dan niet wat eerder kunnen doen? Of zou dat dan ten kosten gaan van je shape als je het te lang in je lichaam hebt?

ja wil je dat risico nemen na 16 weken dieet? neh.. na de pre had ik zoeits van klote dit wordt een slechte plaatsing.. geef mij die brownies maar:mad:
 
Wanneer draai je je volgende show weer?
 
geen idee.. wanneer ik denk dat ik de veranderingen heb aangebracht die nodig zijn..
 
Oke succes daarmee dan he.
 
Back
Naar boven