AndroidHealthClinic

Gym Antwerpen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sybaqw

Novice
Lid geworden
3 jul 2015
Berichten
28
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Hi

Kent iemand een chille gym in Antwerpen? Gisteren hierheen verhuisd voor zo'n 4 maanden. Zijn er mensen met enige ervaringen met de basic fit hier? Had gezocht op het forum, kwam veel tegen dat er geen squat racks waren, maar dat was een paar jaar terug.

Ook toevallig iemand die traint bij Sportschool het Eiland? Foto's zien er sws chill uit, (soort grote fabriekshal) maar weet niet wat voor mensen er trainen. Ben een arme student, dus een niet al te dure gym is + ;).

Ik woon trouwens bij de Ossenmarkt.

Thanks!
 
In de Basic Fit boven de UGC moet je echt niet zijn! De Basic Fit in de Generaal Leemanstraat Basic-Fit - Fitnessclub Antwerpen Berchem Generaal Lemanstraat is wel goed. Proper, genoeg losse gewichten, en redelijk vriendelijke klanten.

Ook deze Basic-Fit - Fitnessclub Antwerpen Borgerhout Plantin Moretus is wel goed! En 24u open. Voor de prijs kan je niet sukkelen en heb je alles.
Daar heb je een hoop bruin volk die zitten stinken en apparaten bezet houden
 
Hi

Kent iemand een chille gym in Antwerpen? Gisteren hierheen verhuisd voor zo'n 4 maanden. Zijn er mensen met enige ervaringen met de basic fit hier? Had gezocht op het forum, kwam veel tegen dat er geen squat racks waren, maar dat was een paar jaar terug.

Ook toevallig iemand die traint bij Sportschool het Eiland? Foto's zien er sws chill uit, (soort grote fabriekshal) maar weet niet wat voor mensen er trainen. Ben een arme student, dus een niet al te dure gym is + ;).

Ik woon trouwens bij de Ossenmarkt.

Thanks!
Ik heb zelf bij het eiland getraind als student krijg je korting daar .. ze hebben alles wat je nodig hebt als ik in de buurt woonde trainde ik zeker daar maar 3 euro parking elke dag vond ik te duur :P

Ook is het nooit echt druk , trainen vooral studenten en in de ochtend een paar oudere.
 
Daar heb je een hoop bruin volk die zitten stinken en apparaten bezet houden
Nooit last van gehad, in geen van beide gyms. Ik ging wel niet op uren dat het druk was.

Natuurlijk trekt Basic Fit een bepaald doelpubliek aan en gaat er altijd wat raar volk tussen zitten, maar als je krap bij kas zit, en je toch deftig wilt trainen (met barbells en dumbells) dan zit je daar wel redelijk goed i.m.o.
 
Nooit last van gehad, in geen van beide gyms. Ik ging wel niet op uren dat het druk was.

Natuurlijk trekt Basic Fit een bepaald doelpubliek aan en gaat er altijd wat raar volk tussen zitten, maar als je krap bij kas zit, en je toch deftig wilt trainen (met barbells en dumbells) dan zit je daar wel redelijk goed i.m.o.
Het eiland is 30 euro dacht ik en voor studenten nog minder
 
Thanks!

Heb een dagkaart genomen bij Het eiland en die was superchill, veel losse gewichten idd. Dus daar nu lid geworden :)
 
Thanks!

Heb een dagkaart genomen bij Het eiland en die was superchill, veel losse gewichten idd. Dus daar nu lid geworden :)
Nice beste gym imo jammer van de parkeerskosten ^^
Wel oppassen in de douche want is een redelijke gay community :roflol:
 
Nice beste gym imo jammer van de parkeerskosten ^^
Wel oppassen in de douche want is een redelijke gay community :roflol:

Gelukkig woon ik op 5 minuutjes lopen :p
Vandaar, het was serieus best creepy in de kleedkamers, dacht al dat ik iets geks deed met al die blikken :trio:
 
Ik train nu ook bij het eiland. Hele fijne gym met een heel leger aan squat racks:)
 
Ik train nu ook bij het eiland. Hele fijne gym met een heel leger aan squat racks:)

Aah grappig dat er meerdere mensen van hier trainen. Ja superchill, de gym was maandag echt packed, maar toch genoeg squatreks :grinny:
 
3 jaar getraind in het eilandje, woonde er om de hoek. toffe gym, veel equipment, toffe mensen
 
hoe zit het met de airco/verwarming in het Eiland? Lijkt me een hangar, in +35 graden fitnessen in de zomer is niet mijn ding. Ik werk daar binnenkort om de hoek(fod financien), lijkt me leukt om eens te proberen.
 
hoe zit het met de airco/verwarming in het Eiland? Lijkt me een hangar, in +35 graden fitnessen in de zomer is niet mijn ding. Ik werk daar binnenkort om de hoek(fod financien), lijkt me leukt om eens te proberen.
Is gewoon een airco en is er altijd redelijk fris heb er vorige zomer getraind.
 
Echt een gym voor Calyptus :roflol:


Die grap had ik al gemaakt hoody...

In ieder geval, een collega heeft daar maand getraind, hij vond het er verschrikkelijk vuil(dat van die gayscene is niet eens overdreven, je vond er gebruikte condooms op het toilet, en dat zei hij voor ik erover begon), een hoop machines hebben hun beste tijd in de jaren 90 gehad, en veel te druk...
 
Back
Naar boven