Fitness Seller

Gym Apparel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vypaw

On a so called medicine
Elite Member
Lid geworden
24 aug 2020
Berichten
9.110
Waardering
18.157
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Ik weet dat er al een topic is over T-shirts maar daar werd bijna niet (serieus) op gereageerd.
Heeft een van jullie nog een aanrader qua Gym T-shirts/shorts? (Geen gymshark :gay:)

Heb nu 2 shirts van Axe & Sledge en vind deze echt top zitten, maar ik heb die toentertijd op realsupps gekocht waar ze nu al enige tijd uitverkocht zijn, via de originele site betaal je je een ongeluk aan shipping.
Zoek iets richting de trend van Rogue op, vind die shirts wel gaaf en lijken me wel comfortabel maar ook daar weer shipping, taxes & shipping duurt lang.
Ben ook nog op zoek naar een paar fatsoenlijke shorts

Weet niet of jullie goede Nederlandse sites weten hiervoor?
 
Alphalete vind ik echt hele chille kleding en is vaak niet zo schreeuwerig/hyperig als Gymshark. Wel vrij duur vind ik. Myprotein heeft ook hele chille shirts en geregeld 50-70% korting.
 
Alphalete vind ik echt hele chille kleding en is vaak niet zo schreeuwerig/hyperig als Gymshark. Wel vrij duur vind ik. Myprotein heeft ook hele chille shirts en geregeld 50-70% korting.
Net maar ff besteld :D
Ze hadden wel wat goede dingen in de sale
 
Rogue shorts zijn wel heel fijn, maar inderdaad ook prijzig.
 
Gorilla wear maar ook huismerk van XXL Nutrition heeft tegenwoordig goede kleding.
 
Ik heb kleding van TrainedByJP en die is echt super chill en ziet er goed uit, alleen zeer prijzig (zeker ook door shipping vanuit het VK).

Meestal koop ik gewoon een goedkoop shirtje van Animal ofzo in een veel te grote maat zodat hij lekker ruim zit:

 
Rogue heeft inderdaad hele fijne en goede kwaliteit tshirts en shorts alleen wel prijzig ja. Verder wat hoxyz zegt over de t shirts van mp
 
Zoek iets richting de trend van Rogue op, vind die shirts wel gaaf en lijken me wel comfortabel maar ook daar weer shipping, taxes & shipping duurt lang.

Ik denk dat op al hun shirts "3 ships free" geld, dus als je er direct 3 koopt heb je die extra kost niet. Shipping gebeurd uit BE, dus valt ook wel mee.
 
Heb een hoodie van Rogue gekocht vorige maand voor 66 euro. Voor dat geld is de kwaliteit echt bizar zielig. Hij zit wel oke maar voor 66 euro is het echt beschamend (plus daarbovenop nog 8eu verzendkosten).

 
Heb een paar tshirts van SBD en vind die erg goed zitten. Shorts heb ik gewoon van jack and jones. 15euro/short. Zitten goed
 
Ik heb een paar zwarte t-shirts en tanktops van de Decathlon voor een paar euro per stuk.

Daaronder draag ik shorts van Under Armour. Zitten chill, lekker stofje, kan ook gebruikt worden als zwembroek.

Er zijn altijd wel aanbiedingen, ik had er 3 voor €12 per stuk tijdens blackfriday op amazon. Amazon heeft ze vaker in de aanbieding.
 
80 euro wtf mate :roflol:
 
Ik heb nog nooit een shirt of broek gekocht speciaal voor de gym van een duur merk of wat dan ook :hahaha: Rot op zeg.

Ik koop bij Zeeman/Wibra achtige winkels t-shirts voor dikke mensen in belachelijk grote maten als 5XL zodat ze lekker losjes zitten en ik vrij kan bewegen. Max 5 euro per stuk.
 
Back
Naar boven