Fitness Seller

Gym Apparel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja ben nu met deze kosten erbij 25 euro per shirt kwijt, dus het valt nog mee. Als ik voor 8 euro meer had besteld was het 80 euro douane kosten geweest ofzo. In ieder geval weer een les wijzer
Shirts en truien zijn erg nice maar broeken beetje gare kwaliteit imo. Hun oude tas was ook vrij snel kapot.
 
Vind dat maar gay van die shirtjes met Squat heavy! Hardcore! Focus! etc.
Zo van zie je ook hoe dedicated ik wel niet ben? Nee? Het staat zelfs op mijn shirt!!
 
Vind dat maar gay van die shirtjes met Squat heavy! Hardcore! Focus! etc.
Zo van zie je ook hoe dedicated ik wel niet ben? Nee? Het staat zelfs op mijn shirt!!
Ik vermijd dat soort teksten ook. Ze zien vanzelf wel hoeveel ik squat.

voor mij geldt vooral dat als ik een beetje mijn best doe de boel een beetje zweet afvoert en dat het lekker zit. Zo heb ik een pesthekel aan shorts die niet elastisch zijn. Of shirts van katoen.
 
Vind dat maar gay van die shirtjes met Squat heavy! Hardcore! Focus! etc.
Zo van zie je ook hoe dedicated ik wel niet ben? Nee? Het staat zelfs op mijn shirt!!
Ja dat is ook fucking gay, vooral ook omdat diegene die dat soort shit dragen net niets tillen of aan crossfit doen
 
Vandaag ook t-shirts van Gymtier ontvangen. Ze zitten vrij strak onder mijn oksels maar verder zijn het wel fijne t-shirts voor 15 euro ps.
 
Al het slecht dat nog overblijft van mijn t shirts en die passen doen het perfect. Lekker veel uitgewassen geweest, waardoor ze licht zitten.
Verder voor te benchen vind ik die t shirts van animal wel goed. Die bieden veel grip op de bench.
Voor een luchtig t shirt vind ik die van de Large wel goed. Raglan contrast tee. Zitten voor mij als maat Large enorm goed.
 
Back
Naar boven