Fitness Seller

Gym Apparel

Bezoekers in dit topic

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Ja ben nu met deze kosten erbij 25 euro per shirt kwijt, dus het valt nog mee. Als ik voor 8 euro meer had besteld was het 80 euro douane kosten geweest ofzo. In ieder geval weer een les wijzer
Shirts en truien zijn erg nice maar broeken beetje gare kwaliteit imo. Hun oude tas was ook vrij snel kapot.

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Vind dat maar gay van die shirtjes met Squat heavy! Hardcore! Focus! etc.
Zo van zie je ook hoe dedicated ik wel niet ben? Nee? Het staat zelfs op mijn shirt!!

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Zo van zie je ook hoe dedicated ik wel niet ben? Nee? Het staat zelfs op mijn shirt!!
Ik vermijd dat soort teksten ook. Ze zien vanzelf wel hoeveel ik squat.

voor mij geldt vooral dat als ik een beetje mijn best doe de boel een beetje zweet afvoert en dat het lekker zit. Zo heb ik een pesthekel aan shorts die niet elastisch zijn. Of shirts van katoen.

OP
Vypaw

Vypaw

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Ja dat is ook fucking gay, vooral ook omdat diegene die dat soort shit dragen net niets tillen of aan crossfit doen

average2savage

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 sep 2020
Lengte
1m72
Vandaag ook t-shirts van Gymtier ontvangen. Ze zitten vrij strak onder mijn oksels maar verder zijn het wel fijne t-shirts voor 15 euro ps.

Stijneke

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 sep 2011
Lengte
1m69
Massa
79kg
Vetpercentage
16%
Al het slecht dat nog overblijft van mijn t shirts en die passen doen het perfect. Lekker veel uitgewassen geweest, waardoor ze licht zitten.
Verder voor te benchen vind ik die t shirts van animal wel goed. Die bieden veel grip op de bench.
Voor een luchtig t shirt vind ik die van de Large wel goed. Raglan contrast tee. Zitten voor mij als maat Large enorm goed.

Naar boven