Fitness Seller

Gym dicht tijdens kuur.

Bezoekers in dit topic

Heb er nu 1ste week test-e 250 tren-e 600 erin zitten nu alle sportscholen dicht :mad: wat zou de beste optie zijn. Nu stoppen en de kuur voor later gebruiken of nu het er toch al inzit en nakuur nog te vroeg is ook verder op test-e gaan zolang het moet
 
Heb er nu 1ste week test-e 250 tren-e 600 erin zitten nu alle sportscholen dicht :mad: wat zou de beste optie zijn. Nu stoppen en de kuur voor later gebruiken of nu het er toch al inzit en nakuur nog te vroeg is ook verder op test-e gaan zolang het moet

Verkoop je auto en haal een home gym.
Beste optie en dan natuurlijk doorkuren.
 
I
Heb er nu 1ste week test-e 250 tren-e 600 erin zitten nu alle sportscholen dicht :mad: wat zou de beste optie zijn. Nu stoppen en de kuur voor later gebruiken of nu het er toch al inzit en nakuur nog te vroeg is ook verder op test-e gaan zolang het moet
Ik zit in zelfdee situatie. Ga 3 weken op of 250 of 125 test e/week... In 3 weken verlies ik echt geen spier massa, maar kan wel wat aan vet% werken en cardio

Ga van 260eiwit 400carb 110 vet naar 220 eiwit 200 carb 75vet.
 
Heb er nu 1ste week test-e 250 tren-e 600 erin zitten nu alle sportscholen dicht :mad: wat zou de beste optie zijn. Nu stoppen en de kuur voor later gebruiken of nu het er toch al inzit en nakuur nog te vroeg is ook verder op test-e gaan zolang het moet

Cruisen.
 

Zit ik ook over na te denken.
Maar ik moet nog 4 x tren prikken.
Zou je cruisen tot dat alles open is en dan de laatste 4 x tren zetten?
 
Zit ik ook over na te denken.
Maar ik moet nog 4 x tren prikken.
Zou je cruisen tot dat alles open is en dan de laatste 4 x tren zetten?

Nee, gewoon gaan cruisen. Ik denk niet dat alle gyms weer open gaan op 6 april. Dit gaat nog wel langer duren.
 
Nee, gewoon gaan cruisen. Ik denk niet dat alle gyms weer open gaan op 6 april. Dit gaat nog wel langer duren.

Hmm oke dan ga ik denk maar minimaal een week of 8 cruisen en dan weer nieuwe kuur als alles weer open is :rolleyes:
 
Hmm oke dan ga ik denk maar minimaal een week of 8 cruisen en dan weer nieuwe kuur als alles weer open is :rolleyes:

Ga ik ook doen.
 
  • Like
Waarderingen: GJX
Als ik op 250 test -e cruise zeg 8 weken. Moet ik dan als ik weer tren-e toevoeg meer test-e pakke of ontstaat er niet echt een gewenning
 
Ik kuur door tot de 6de en cut door. Momenteel op 600mg dnp 400 tren 500 test. Als eruit komt dat de gyms niet open gaan gaan we maar spijtig cruisen. En dan lekker door trennen in de zomer ? Dan maar onverstandig doen en me lichaam een flinke klap geven met al die fiskes incl de roids :p
 
-
 
Laatst bewerkt:
Hier nu cruisen en wanneer de gym weer open is een inhaalslag, grammen rammen!!
In de zomer gaan we dan GVD OOK GRAMMEN RAMMEN. Benieuwt wat dat grammen rammen in me neus gaat doen incl de tren misschien wel een leuke look ?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Haha oh jij doet injecties + nasaal? Word je erg droog van maar houd je hartslag in de gaten!! Die wil bij mij wel is een tikkie stijgen
Haha met een grammetje pep word mijn hartslag in de gaten houden al heel gouw impossible. Maar bedankt voor je bezorgdheid misschien worden de festivals straks ook wel onze kont ingeboord zag net al dat koningsdag afgelast is.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Dan t geluk maar uit wat anders dan festivals halen
Illegale feestjes nemen tegen die tijd wel de overhand als geen een organisatie nog meer iets mag geven. Kan er op zijn minst zelf eentje geven heb ik teminste 1 fiske gehad.
 
Ik heb altijd Time on time of gehanteerd. Nu ik deze weken uitzit met cruise 125 test- e. Moet ik die als time on tellen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven