Fitness Seller

Gym Enschede/Hengelo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

coltivatore

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2004
Berichten
644
Waardering
13
Weet iemand een goeie gym in Enschede of Hengelo? En dan geen healthfitnesscenter ofzo iets, maar een goeie hardcore gym :D Mijn huidige gym is van mei t/m augustus dicht, daar heb je dus niks aan. :mad:
 
bodyline sport ik zelf ook
 
Bodygym (Enschede), ga ikzelf na de zomer ook naartoe.


[Link niet meer beschikbaar]

Momenteel zit ik nog bij Sportstudio Enschede, maar das meer voor vrijetijdssporters en pieletrekkers.

Aantal hardcoremensen kun je daar op 1 hand na een vuurwerkongeluk tellen!

http://www.sportstudio.nl/

Ik ben daar met mn 1.78 en 96 kg 1 van de grootste, dus dat zegt genoeg :cool:
 
train nu in de fitnessruimte van de UT.. beetje klein maar in principe wel alles wat je nodig hebt
bodyform schijnt ook wel goed te zijn, misschien weet iemand daar wat over?
 
coltivatore zei:
bodyform schijnt ook wel goed te zijn, misschien weet iemand daar wat over?

Ik ken de eigenaar. Zit aan de Sumatrastraat. Vrij kleine sportschool, maar wel lekker goedkoop. 25 euro/maand onbeperkt. En je sluit geen contract af.

Is hardcore gym, alleen schijnen er mega veel Turken etc te lopen.

http://home.hetnet.nl/~ddstudio/bodyform/

Veel van de oudere members hier zullen de eigenaar ook wel kennen via dit board en/of andere boards :D
 
Leviathan zei:
Ik ken de eigenaar. Zit aan de Sumatrastraat. Vrij kleine sportschool, maar wel lekker goedkoop. 25 euro/maand onbeperkt. En je sluit geen contract af.

Is hardcore gym, alleen schijnen er mega veel Turken etc te lopen.

http://home.hetnet.nl/~ddstudio/bodyform/

Veel van de oudere members hier zullen de eigenaar ook wel kennen via dit board en/of andere boards :D

Jah de eigenaar ken ik ook wel;)
 
coltivatore zei:
train nu in de fitnessruimte van de UT.. beetje klein maar in principe wel alles wat je nodig hebt
bodyform schijnt ook wel goed te zijn, misschien weet iemand daar wat over?

Hey man!


ik vermoedde al dat je over de UT praatte toen ik je post las. maar in ieder geval, het sportcentrum gaat dicht, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen plek voor het krachthonk voor tussendoor gevonden kan worden. Ik heb van horen zeggen dat ze op het terrein wel iets zouden gaan regelen.

Meer informatie horen we ongetwijfeld volgende week, 20 april 's avonds is er een infoavond..
 
Ter info voor de UT-pashouders hier:

Er is door het sportcentrum vervanging geregeld op drie locaties door Enschede heen:
- Fitness & Health Club Twente (ma-vr 9-22/za 9-13), http://www.twenthe.nl/
- Fitcare-Superfit (ma-vr 10-17.30/za 10-13), http://www.fit-care.nl/fitcarecenters/center/index.asp?id=4
- Saxion (ma-vr 10-16.30, waarsch vanaf 15 juli (deels) dicht)

Alle pashouders ontvangen binnenkort nog verdere info.
 
He bedankt he! Ik zag net dat je me aangemeld had op msn.. Kijk er alleen niet zo vaak op :D. Maar goed. Ik heb eerlijk gezegd een beetje het idee dat het k*t-alternatieven zijn. Zo naar de naam te kijken.
WTF!? Health-club, superfit? Kan me niet voorstellen dat ze er een squatrack hebben en vraag me haast af, of ze er uberhaupt een mogelijkheid is om fatsoenlijk te trainen met dumbbells/halters. Maar goed, ik ga nu naar het sportcentrum, informatie vragen!

Edit:
Heb 't eens goed bekeken en ik baal ervan. 5km fietsen voor een halve gay-club die ook nog maar open is van 10 tot half 6.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kunnen we beter zelf een gym regelen dan, die eerste 2 health clubs lijken ruk, misschien is het saxion een optie ik zal er binnekort ff langs
 
ik train zelf in de fitnessruimte van Saxion in Enschede. Niet echt mega hardcore of zo, maar ik kan er (nog) prima m'n ding doen. Halters tot 20kg en een bank/squatrek met een kilootje of 130 aan gewicht. Verder redelijk aanbod aan machines en pulleys.
't kan soms wel erg druk zijn het hokkie is nl. NIET groot :D
 
Bestaat Deiana nog? Volgens mij aan het Gronausevoetpad...de baas is een kleine Amerikaanse gnoom van 1,25m die 2m breed is...
 
builderB zei:
ik train zelf in de fitnessruimte van Saxion in Enschede. Niet echt mega hardcore of zo, maar ik kan er (nog) prima m'n ding doen. Halters tot 20kg en een bank/squatrek met een kilootje of 130 aan gewicht. Verder redelijk aanbod aan machines en pulleys.
't kan soms wel erg druk zijn het hokkie is nl. NIET groot :D
Halter tot 20 kg? Je bedoelt dumbbells? :cry:
 
Volgens mij hebben ze inderdaad niet eens een bankdrukbank bij die tent in zuid Enschede. Gore toestand. Zal eens kijken of ik m'n schema kan aanpassen zodat ik 's ochtends bij Saxion kan trainen.

Liefst zou ik zelf iets regelen, maar dat wordt wel erg duur...
 
Leophyte zei:
Halter tot 20 kg? Je bedoelt dumbbells? :cry:

uhm yupz :p

my bad.....

ben trouwens even naar bodyform geweest. even plus en minpunten:

+
cheap: 25 euro onbeperkt trainen, geen contract
zeer uitgebriede en goede uitrusting
en redelijk hardcore als je het mij vraagt

-
ehm dunno? t was heel erg rustig op het moment dat ik ff ging kijken, dus weinig mensen aan het werk gezien.
 
dumbbells van 20 kg is wel wat jammer van dat saxion dan
ikz al binnekort ook es ff langs dat bodyform
alleen jammer van die reistijd vanaf de campus :(
 
Leophyte zei:
Halter tot 20 kg? Je bedoelt dumbbells? :cry:


Had jij nog wat te horen gekregen van het sportcentrum trouwens?
 
jorasho zei:
Had jij nog wat te horen gekregen van het sportcentrum trouwens?
Nee, alleen dat ik een mail zou krijgen, alle pashouders krijgen die.
Maar ik ben benieuwd wat dat fit-care centrum inhoudt. Heb er in Nijverdal (waar ik woon) ook getraind. Daar hebben ze een kelder met dumbbells tot 50 kg. Alles hebben ze, alleen geen squat-rack, wel een smith machine. Maar goed, ik hoor het wel. Denk dat dat andere health-centre sowieso afvalt, saxion valt nog te overwegen. We horen het wel...
 
Rhinemann zei:
Bestaat Deiana nog? Volgens mij aan het Gronausevoetpad...de baas is een kleine Amerikaanse gnoom van 1,25m die 2m breed is...

Jeps bestaat nog wel.
 
Back
Naar boven