MuscleMeat

Gym Enschede/Hengelo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leophyte zei:
Nee, alleen dat ik een mail zou krijgen, alle pashouders krijgen die.
Maar ik ben benieuwd wat dat fit-care centrum inhoudt. Heb er in Nijverdal (waar ik woon) ook getraind. Daar hebben ze een kelder met dumbbells tot 50 kg. Alles hebben ze, alleen geen squat-rack, wel een smith machine. Maar goed, ik hoor het wel. Denk dat dat andere health-centre sowieso afvalt, saxion valt nog te overwegen. We horen het wel...

Ik train ook op de UT, we hebben inmiddels mail ontvangen over de sluiting.
Aangezien ik een van de alwetende fitnesscoaches ben, zit ik er iets dichter op. Toen ze vervanging zochten, hebben ze bewust gezocht naar centra die op dezelfde lijn zaten als de UT --> soft dus.

Volgens Job van Regteren is Superfit het meest geschikt voor de wat serieuzer trainende mensen, ff een citaat van de site van superfit:

"In navolging van de Fit-Care slogan ‘Gezelligheid én gezondheid’ hebben wij ons bij de inrichting van ons Fit-Care Center laten leiden door de combinatie van sportiviteit en een sfeervolle ambiance. Bij binnenkomst in de centrale barruimte proeft u gelijk de aangename ongedwongenheid. Naast de open bar zijn er een aantal zitgroepen gecreëerd, waaraan u vóór of na het sporten onder het genot van een hapje of drankje even kunt uitblazen na een drukke dag of kunt recupereren van een inspannende sportactiviteit."

Dit heb ik dus niet verzonnen, maar staat echt op de site!

Dat belooft dus niet veel goeds...
 
Recupereren. Wat een woord!

Ik vraag me ook af waar Job het vandaan haalt dat het hoofdzakelijk softies zijn die er trainen op de UT. Maar dat zal dan denk ik Superfit worden, aangezien Saxion wat beperkt is in de ruimte.

Daarbij vraag ik me dan ook af of ze Hercules hebben laten meebeslissen bij de keuze.
 
hij zegt ook niet dat het softies zijn die trainen op de UT, maarja, dat krachthonk is wat apparatuur betreft wel redelijk soft, de gewichten gaan niet zo hoog en we hebben maar sinds kort een squatrek. Zitten jullie bij Hercules?
En trouwens er trainen wel veel mensen volgens mij die ff komen banken voor de zomer maar er niet echt serieus mee bezig zijn. Niets mis mee, ieder zn ding ofzo...
 
besef wel dat er 1500 pashouders zijn, waarvan de meeste inderdaad niet hardcore trainen. Maar dat is geen reden om naar een softe gym te gaan. Het belangrijkstge is denk ik dat er een beetje goeie begeleiding is, iets wat op de UT ontbreekt.

Zelf zit ik bij Hercules, ben zelfs ex-bestuurslid. Hercules heeft niet zoveel te zeggen. Als we zouden mogen zouden we bijvoorbeeld ook wel zwaardere dumbbells in het krachthonk leggen, en die zelf betalen, maar dat willen ze niet. Ook van supplementen-verkoop willen ze niks weten, want o o denk om je imago. Als het publiek iets hoort over supplementen op de UT, denkt men meteen dat het AS zijn, en daar stuur je je kind natuurlijk niet heen. (Tenminste, zo denkt het SC dus.)

Over de sluiting hebben we mogen "mee-denken", maar ja het bleef wel een kwestie van geld. Ik had zelfs gehoord dat ze de mensen hun geld wilden gaan terug gven voor 3 maanden, en eventuele vervanging zou niet meer mogen gaan kosten dan dat. Ik ben eigenlijk dus al heel blij dat er uberhaupt vervang is geregeld.

Verder heefy job gezegd dat we altijd kunnen gaan vragen aan zo'n sportschooleigenaar of we niet ook 's avonds mogen trainen. En dat zou mooi zijn natuurlijk, hoeven we niet naar zuid-enschede te kloten als we een keer 's avonds willen trainen.
 
Tsja misschien is het redelijk soft op de UT maar voor mij voldoet het in ieder geval voorlopig. Je merkt wel dat het inderdaad vooral nu en in januari (na de goede voornemens) drukker was, maar ik heb vooral die laatste groep altijd als minderheid gezien.

Zit trouwens niet bij Hercules, overweeg wel om lid te worden, maar moet nog even kijken van hoe en wat. Het is wel een lastige positie waarin Hercules zich bevindt als ik 't zo zie. Je wilt veel regelen maar wordt eigenlijk belemmerd en dat is gewoon jammer.

Op zich ben ik wel blij dat ze vervanging hebben geregeld, maar eens iets gespreider karakter van de centra had wel gemogen. En ik denk dat geld teruggeven niet eens zo'n gek idee was, dan kan iedereen zelf een centrum uitkiezen naar zijn behoeven bij hem in de buurt.
 
geld teruggeven?

je betaalt maar 60 euro ofzo voor de fitness, die andere 60 voor de STPK tellen ze niet mee, en dan hadden we dus maar ongeveer 15 euro terug gekregen.

En lid worden van Hercules? Moet je doen joh! kost maar 25 euro per jaar, en dan krijg je ook nog een gratis t-shirt!
 
dianasport in enschede is bij mij om de hoek.
Een goeie sportschool met goeie begeleiding,en een hardcore hoek voor de echte gewichten.
 
Pff vind het echt bagger hoor.. Sorry. Dat de UT niet hardcore is, ok. Maar qua apparaten kun je er best trainen, al zul je er niet supergroot mee kunnen worden. Maar het is maar de vraag wat je ervoor terugkrijgt.
Van mijn part hadden ze die sportstudio drienerlo geregeld. Het is dichterbij en ook niet hardcore, ben er wel eens geweest. Het dan wel weer te duur zijn. Maarja we zien wel weer.
 
Ja oke, dat is waar. 15 euro is niet veel, maar als je misschien toch op zoek moet naar wat anders kan je in ieder geval een deel betalen. Maar ik zal eens kijken wat die in Noord is. Bovendien heb ik niets te klagen. :cool:

Tsja, ik denk dat lid worden nu voor dat halve maandje niet zo nuttig meer is, kan beter na de zomer dan lid worden :D
 
en wat zijn de voordelen van lid worden van Hercules? :cool:
 
Ik train bij bodygym enschede. Wel ok, redelijk groot ook sinds dat ze verhuizd zijn.
 
Is iemand al wezen kijken bij die fit-care?? In noord-enschede? Ben benieuwd
 
Insane animal zei:
Ik train bij bodygym enschede. Wel ok, redelijk groot ook sinds dat ze verhuizd zijn.

Ik kom je na de zomer gezelschap houden. :D

Adios Sportstudio, hello Bodygym.
 
hmm en weet de rest al wat ze hier gaan doen, met het naderen van de datum van 17 mei? :(
 
coltivatore zei:
en wat zijn de voordelen van lid worden van Hercules? :cool:

- t-shirt
- dinsdag avond
- goedkope supps, mogen we echter niet mee adverteren, maar we hebben ze wel. Meer info, mail ff iemand van bestuur, email adres vind je op
www.HerculesUT.nl
 
Tegenwoordig hebje alleen nog maar van die healthclubs ja, waar ik train ook, gatverdamme ik wil gewoon goeie dumbbells, die waar ik train gaat maar tot 22, en dan hebben ze voornamelijk nog alleen maar fietsapparatuur. Ja, is leuk als je wil gaan cardio-en maar daar voor kom ik daar (nog) niet. Ikheb ook geen zin om 30 km te reizen naar een stad om te trainen, been there done that. Crappy k*t dorp.
 
beetje laat maar ben net nieuw....Olympic gym in Hengelo schijnt een super sportschool
 
coltivatore zei:
en wat zijn de voordelen van lid worden van Hercules? :cool:

Hercules heeft wat geregeld, hercules leden mogen van maandag t/m vrijdag tussen 21:00 en 22:00 trainen bij SuperFit. En ik heb gehoord dat de dumbbells daar gaan tot 36 kg.

Misschien dat die tijden nog iets verruimd worden in de toekomst, als het minder druk is i.v.m. vakantie enzo.
 
Back
Naar boven