XXL Nutrition

Gym gesloten

Bezoekers in dit topic

Whiplash87

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2010
Berichten
163
Waardering
8
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hoi

In de kerstperiode is onze gym voor een week gesloten...
En aan een week rust heb ik absoluut nog geen behoefte

Iemand suggesties? zijn bodyweight oefeningen nuttig ter vervanging?

Thx
 
Doe een proefweek bij een andere sportschool. Dan is het gratis. Na die week zeg je dat het je niet is bevallen.
 
Jep hier ook een week gesloten, gewoon lekker rust weekje houden. en anders wat pull-ups/push-ups en werken aan je core.
of wat HIT als cardio
 
Doe een proefweek bij een andere sportschool. Dan is het gratis. Na die week zeg je dat het je niet is bevallen.

Lol, zijn er echt sportscholen zo naïef om daar in te trappen?

Een dagje oke, maar een hele week.....

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Hoi

In de kerstperiode is onze gym voor een week gesloten...
En aan een week rust heb ik absoluut nog geen behoefte

Iemand suggesties? zijn bodyweight oefeningen nuttig ter vervanging?

Thx

Als ik me niet vergis zijn er 2 plaatsen in NL die "aalst" heten.

Welke woon jij, Aalst GLD ?
 
Toch een voordeel om thuis te trainen.
1 hand push-ups, 1 hand chins, crunches, goodmornings, split steps, schaatspas, wallsquats, jumpsquats, etc. Suc6.
 
:roflol:
ELK jaar hetzelfde..

ga touwtje springen...
 
Lol, zijn er echt sportscholen zo naïef om daar in te trappen?

Een dagje oke, maar een hele week.....

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------


Waarom niet? Ze kunnen je niks maken.
 
Misschien hier een lotgenoten contact beginnen voor verslaafden. Zoals de AA maar dan anders :)
 
Waarom niet? Ze kunnen je niks maken.

Dat zeg ik ook niet :o

Ik vraag je alleen of er echt sportscholen zijn die zo naïef zijn die je een hele week "kennis laten maken" met het trainen etc.
Want ik kan me niet voorstellen dat die er zijn, zoals ik al zei; 1 proef training is logisch, maar een hele week... dat gaat te ver ;p
 
Bij mijn oude gym betaal je 12,50 euro voor een proefdagje, met niet eens een squatrek of fatsoenlijke bankjes (dorpje). Vind het best schandalig tbh, aangezien ik in mijn nieuwe gym nog geen 9 euro per maand betaal.
 
chins en dips. (speeltuin misschien ?)
 
De dagen voor kerst de boel maximaal slopen en tijdens de kerstdagen volladen met vlees.
 
Dat zeg ik ook niet :o

Ik vraag je alleen of er echt sportscholen zijn die zo naïef zijn die je een hele week "kennis laten maken" met het trainen etc.
Want ik kan me niet voorstellen dat die er zijn, zoals ik al zei; 1 proef training is logisch, maar een hele week... dat gaat te ver ;p

Ik zou maar eens googlen dan. Genoeg sportscholen waar je een week gratis mag proefdraaien. Vaak nog een maand ook.:D En het is vrijblijvend dus je bent nergens aan gebonden.
 
Hier in de fitness kan ik 7/7 trainen en van 7u tot 23u30.
De fitness is nooit gesloten mits we binnen kunnen met een batch
 
Hier in de fitness kan ik 7/7 trainen en van 7u tot 23u30.
De fitness is nooit gesloten mits we binnen kunnen met een batch

Maar is dat ook een trainer aanwezig of alleen de beveiliging? Hier in Utrecht is een sportschool die zelfs 24*7, maar na 22:00 uur is alleen nog beveiliging aanwezig.
Op zich maakt dat niet uit, maar ik vind een trainer toch wel handig die een beetje oplet of je je oefeningen ook goed uitvoert.
 
De uren dat er iemand aanwezig is zijn van ma tot vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 9u tot 12u
Buiten deze uren kan je enkel binnen met abonnement, dus met batch
 
Back
Naar boven