MuscleMeat

Gym Groningen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mudita

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2016
Berichten
2.904
Waardering
1.375
Lengte
1m83
Massa
81kg
Zoals te merken valt is bij Big gym sporten inmiddels onmogelijk in Groningen. Hierom ben ik opzoek naar een sportschool waar degelijk te sporten is en reserveren niet onmogelijk is.

met wat googlen ben ik niet heel ver gekomen. Dus vandaar dat ik hier vraag of er suggesties zijn van sportscholen in Groningen? Sportscholen waar het vrij makkelijk is om te reserveren is het belangrijkste.

Ik heb al gehoord dat het bij Springs altijd erg rustig is. Alleen twijfel ik om daar naartoe te gaan.
 
Heb je een Anytime in de buurt zitten?
Zit zelf bij een Anytime en wij hoeven alleen te reserveren in de piek uren.
07:00-17:00 hoeft er niet gereserveerd te worden
En na 21:30 ook niet meer.
 
zat zelf eerst ook bij big gym maar opgezegd vanwege het onmogelijk reserveren. Heb nog een fijn alternatief gelukkig bij de studentenkrachtsportvereniging voor twee keer per week en de andere twee keer ga ik naar een strongman locatie waar ik de sleutel van heb. Ik heb wel eens iets voorbij zien komen op instagram van push&pull in groningen en heeft volgens mij prima materiaal en is niet zo grootschalig. je moet er alleen wel squatten en deadliften op kunstgras wat voor mij echt een no go zou zijn.
 
Heb je een Anytime in de buurt zitten?
Zit zelf bij een Anytime en wij hoeven alleen te reserveren in de piek uren.
07:00-17:00 hoeft er niet gereserveerd te worden
En na 21:30 ook niet meer.

Er is wel een Anytime in Groningen inderdaad. Bedankt voor de suggestie. Ben alleen bang dat het hier ook een probleem zal worden aangezien ik voornamelijk tijdens de piekuren sport!


zat zelf eerst ook bij big gym maar opgezegd vanwege het onmogelijk reserveren. Heb nog een fijn alternatief gelukkig bij de studentenkrachtsportvereniging voor twee keer per week en de andere twee keer ga ik naar een strongman locatie waar ik de sleutel van heb. Ik heb wel eens iets voorbij zien komen op instagram van push&pull in groningen en heeft volgens mij prima materiaal en is niet zo grootschalig. je moet er alleen wel squatten en deadliften op kunstgras wat voor mij echt een no go zou zijn.
Ik had inderdaad ook al iets van push & pull gezien. Op kunstgras sporten klinkt alleen niet echt aantrekkelijk inderdaad.

Dan misschien toch maar overwegen om bij Springs te gaan.
 
zat zelf eerst ook bij big gym maar opgezegd vanwege het onmogelijk reserveren. Heb nog een fijn alternatief gelukkig bij de studentenkrachtsportvereniging voor twee keer per week en de andere twee keer ga ik naar een strongman locatie waar ik de sleutel van heb. Ik heb wel eens iets voorbij zien komen op instagram van push&pull in groningen en heeft volgens mij prima materiaal en is niet zo grootschalig. je moet er alleen wel squatten en deadliften op kunstgras wat voor mij echt een no go zou zijn.

Via welke weg heb jij je big gym abo stopgezet trouwens? De opzeg knop via de site lijkt niet echt een snelle route te zijn. Kreeg een mail waarin verteld werd dat het wel langer als 10 dagen kan duren.
 
Langer dan 10 dagen om een mogelijkheid tot opzeggen? En dan krijg je zeker ook te horen dat je nog maand opzegtermijn hebt.

Dat deze bedrijven nog bestaan
 
Langer dan 10 dagen om een mogelijkheid tot opzeggen? En dan krijg je zeker ook te horen dat je nog maand opzegtermijn hebt.

Dat deze bedrijven nog bestaan
De klantenservice is daar echt beroerd. 18 dagen geleden een mail gestuurd en nog steeds geen reactie:
bg.jpg
 
Gewoon verhaal halen met een paar man. 🤷‍♂️

Zie nu wat het probleem is hun e-mail adres zegt het zelf al. Noreply :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde oprecht vandaag of morgen dezelfde vraag stellen. Ik volg ook even, basic fit hetzelfde probleem.
 
zat zelf eerst ook bij big gym maar opgezegd vanwege het onmogelijk reserveren. Heb nog een fijn alternatief gelukkig bij de studentenkrachtsportvereniging voor twee keer per week en de andere twee keer ga ik naar een strongman locatie waar ik de sleutel van heb. Ik heb wel eens iets voorbij zien komen op instagram van push&pull in groningen en heeft volgens mij prima materiaal en is niet zo grootschalig. je moet er alleen wel squatten en deadliften op kunstgras wat voor mij echt een no go zou zijn.
Northside?
 
Via welke weg heb jij je big gym abo stopgezet trouwens? De opzeg knop via de site lijkt niet echt een snelle route te zijn. Kreeg een mail waarin verteld werd dat het wel langer als 10 dagen kan duren.
Een mededeling van opzegging is helemaal niet iets waar ze een termijn op kunnen zetten. Jij zegt op, zij verwerken dat in hun administratie. Lijkt me gewoon een walgelijk trucje om bij opzeggers nog even een extra maand inkomsten te hebben.
 
Via welke weg heb jij je big gym abo stopgezet trouwens? De opzeg knop via de site lijkt niet echt een snelle route te zijn. Kreeg een mail waarin verteld werd dat het wel langer als 10 dagen kan duren.
Via de site opgezegd en kreeg deze bevestiging in de mail

Beste,

Wat ontzettend jammer dat je je toch wilt laten uitschrijven.

Jouw opzegging is in goede orde ontvangen en zal worden verwerkt in onze ledenadministratie. We zullen je abonnement per de eerstvolgende mogelijkheid stopzetten en hanteren hierbij een opzegtermijn van één volledige incassoperiode.
Hiervan ontvang je binnen 15 werkdagen een bevestiging. Let wel op! Mocht je nog openstaande bedragen hebben, dien je deze eerst te voldoen voordat we je uitschrijving verder kunnen verwerken
.
 
Ron Haans 24/7 sporten met tag. Reserveren niet nodig.
 
Ron Haans 24/7 sporten met tag. Reserveren niet nodig.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nu nog goede sportscholen zijn in NL waar je onbeperkt kunt sporten. Dan zou het immers binnen de kortste keren veel te druk worden... :dunno:
 
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nu nog goede sportscholen zijn in NL waar je onbeperkt kunt sporten. Dan zou het immers binnen de kortste keren veel te druk worden... :dunno:
In Meppel zit er ook nog één. Iets met naamsbekendheid
 
Back
Naar boven