XXL Nutrition

Gym Groningen

Bezoekers in dit topic

Geen idee, ik ken niets in Groningen. Maar de 30 max is volgens mij ongeacht het formaat van de gym. Met andere woorden, juist mij zo'n kleine gym zou het nu makkelijker moeten zijn om te reserveren?
 
Geen idee, ik ken niets in Groningen. Maar de 30 max is volgens mij ongeacht het formaat van de gym. Met andere woorden, juist mij zo'n kleine gym zou het nu makkelijker moeten zijn om te reserveren?
Klopt. De regel 'max 30 personen in 1 ruimte' werkt nu wel in het nadeel van de grotere gyms. Misschien is het qua regelgeving ook te veel gevraagd om wat meer maatwerk te leveren en ook te kijken naar de grootte van een ruimte. Bij Big Gym Groningen, met een ruimte van maar liefst 4000 m2 heb je echt belachelijk veel ruimte met max 30 m/v. Genoeg winkels waar je 10 keer zo dicht op elkaar staat.
 
Klopt. De regel 'max 30 personen in 1 ruimte' werkt nu wel in het nadeel van de grotere gyms. Misschien is het qua regelgeving ook te veel gevraagd om wat meer maatwerk te leveren en ook te kijken naar de grootte van een ruimte. Bij Big Gym Groningen, met een ruimte van maar liefst 4000 m2 heb je echt belachelijk veel ruimte met max 30 m/v. Genoeg winkels waar je 10 keer zo dicht op elkaar staat.
Hahaha! Er was genoeg ruimte tot maatwerk. Maar juist big gym (die een rechtzaak tegen de staat aanspande, meerdere keren het verzoek van de burgemeester negeerde, zich zelfs niet coulant opstelde toen het te laat was) heeft toch een flink aandeel gehad in die max de 30 personen.
 
Hahaha! Er was genoeg ruimte tot maatwerk. Maar juist big gym (die een rechtzaak tegen de staat aanspande, meerdere keren het verzoek van de burgemeester negeerde, zich zelfs niet coulant opstelde toen het te laat was) heeft toch een flink aandeel gehad in die max de 30 personen.
Dat betwijfel ik. Maar het klopt inderdaad dat Big Gym lange tijd nogal nonchalant omsprong met de coronaregels, totdat ze op de vingers werden getikt en twee vestigingen in Noord-Holland voor vier weken moesten sluiten omdat het er te druk was. Ik weet niet hoe het er in de andere vestigingen aan toe ging, maar in Groningen kon er t/m vrijdag 23 oktober door iedereen onbeperkt worden gesport. Een medewerker vertelde mij dat dat geen probleem was vanwege de grootte van de zaal, terwijl de regel van max. 30 m/v in 1 ruimte toen al lang gold. Ik kan me dus goed voorstellen dat er nu extra op Big Gym wordt gelet en dat hebben ze aan zichzelf te danken.
 
Meer dan de lokale fit for free's en biggym heb ik nog niet geprobeerd. Big gym is een prima gym wat waarschijnlijk m'n go to zou zijn. Ron Haans ziet er wel solide uit en 24/7 is sick, maar nog niet geweest.

edit: no clue over reserveren, had de initiële vraag niet gelezen. :emo: Mijn gym hoef ik gelukkig niet te reserveren maar zit dan ook niet in Groningen.
 
Hoe kunnen ze dan garanderen dat er nooit meer dan 30 mensen in dezelfde ruimte zijn?

Dat weet ik niet precies. Er was een periode dat mensen zich moesten inschrijven voor een tijdsblok. Maar dat is nu niet meer nodig.
 
Is dat wat? Ziet er interessant uit en net zo duur als basic fit

Ik ben er wel tevreden over. Heb alleen ervaring met de vestiging bij de Martiniplaza en in Bedum. De vestiging aan de Peizerweg is net geopend dus allemaal nieuw. Je kan ook bij alle vestigingen terecht met je tag.
 
Ik ben er wel tevreden over. Heb alleen ervaring met de vestiging bij de Martiniplaza en in Bedum. De vestiging aan de Peizerweg is net geopend dus allemaal nieuw. Je kan ook bij alle vestigingen terecht met je tag.

Kwam er net toevallig achter dat ik elke dag langs deze gym fiets. Ik ga me hier waarschijnlijk binnenkort maar inschrijven. Seems like a good suggestion. Thanks man!
 
Stefan_89 doen ze daar ook dagpasjes? Wil het wel eens proberen. Welke vestiging zou je aanraden voor bodybuilding?
 
was die gym helemaal vergeten maar heb daar zelf ook getraind toen ik net in groningen woonde. er was toen een klein krachtgedeelte en de rest was vooral ouderen die fit wilden blijven. Tegenwoordig hebben ze wel een fatsoenlijk squatrek en platform en wedstrijdplates, maar nog nooit weer getraind
 
Screenshot_20201114-183628_Messenger.jpg
 
Back
Naar boven