XXL Nutrition

Gym in bulgarije, sunny beach

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Weet iemand een goede gym in bulgarije, sunny beach?

Graag geen antwoorden van "je moet vakantie houden, dus niet trainen".. etc.
Dat heb ik tot op heden ook nog nooit gedaan, maar dit jaar wil ik toch wel een aantal keer getraind hebben. Al is het om de sfeer te proeven in een buitenlandse gym.
 
Weet iemand een goede gym in bulgarije, sunny beach?

Graag geen antwoorden van "je moet vakantie houden, dus niet trainen".. etc.
Dat heb ik tot op heden ook nog nooit gedaan, maar dit jaar wil ik toch wel een aantal keer getraind hebben. Al is het om de sfeer te proeven in een buitenlandse gym.

Ik zou de laatste zijn die tegen je zegd dat je niet moet trainen.. ik heb je zaterdag gezien en ik denk dat een beetje extra training niet weg is voor je.














;):P
 
Ik zou de laatste zijn die tegen je zegd dat je niet moet trainen.. ik heb je zaterdag gezien en ik denk dat een beetje extra training niet weg is voor je.

;):P

Sterf :D
 
wat ik zo 1,2,3 kan vinden is dat een aantal hotels wel een fitness/gym hebben.
soms tegen betaling.

Arke - Gekozen vakantie : Overzicht - Bulgarije - Zwarte Zee - Sunny Beach - Smolyan (Hotel)

deze heeft fitness tegen betaling

weet alleen niet wat je er van moet verwachten he. met stats als die van jouw kom je er misschien niet aan je trekken :p

STRAUS.nl: Hotel Iberostar Tiara Beach, Bulgarije, Sunny Beach - http://www.straus.nl


Tja, mijn appartement heeft ook een fitnessruimte, maar daar verwacht ik niets van eigenlijk :D
 
Tja, mijn appartement heeft ook een fitnessruimte, maar daar verwacht ik niets van eigenlijk :D
dat valt soms nog best mee! ik was in gran canaria in de meivakantie en wij hadden ook een fitnessruimte, was toch best netjes opzich, dumbbells tot 30kg, hoop barbells en losse schijven (wel 30 mm maar echt een hoop!) incline, decline en flat bench, vele machines, vele cable stations.

dus wie weet valt het wel mee :P
 
Weet iemand een goede gym in bulgarije, sunny beach?

Graag geen antwoorden van "je moet vakantie houden, dus niet trainen".. etc.
Dat heb ik tot op heden ook nog nooit gedaan, maar dit jaar wil ik toch wel een aantal keer getraind hebben. Al is het om de sfeer te proeven in een buitenlandse gym.

Bedoel je nu dat je nog nooit getraind hebt tijdens je vakanties? Want volgens mij open je elk jaar zo'n topic.
 
Bedoel je nu dat je nog nooit getraind hebt tijdens je vakanties? Want volgens mij open je elk jaar zo'n topic.

haha, dat klopt :D Maar geen enkel jaar is het er van gekomen ;)
 
Je moet trainen op je vakantie...iedereen die vakantie houdt en zijn gehele training, voeding en andere crap verwaarloosd hoort hier niet eens te zitten.
 
Ik zou de laatste zijn die tegen je zegd dat je niet moet trainen.. ik heb je zaterdag gezien en ik denk dat een beetje extra training niet weg is voor je.
;):P

:D
 
Spreek anders een lokale patser aan om te vragen waar hij traint.
 
Je moet trainen op je vakantie...iedereen die vakantie houdt en zijn gehele training, voeding en andere crap verwaarloosd hoort hier niet eens te zitten.

cartman.jpg
 
Je moet trainen op je vakantie...iedereen die vakantie houdt en zijn gehele training, voeding en andere crap verwaarloosd hoort hier niet eens te zitten.

Vind ik ook! Stelletje mietjes hier allemaal, met hun gezuip enzo.
 
Je moet trainen op je vakantie...iedereen die vakantie houdt en zijn gehele training, voeding en andere crap verwaarloosd hoort hier niet eens te zitten.

Brutal social life!
 
Brutal social life kan me gestolen worden.
 
Wat een huwelijk al wel niet met een mens kan doen :D
 
Back
Naar boven