XXL Nutrition

Gym in Praag

Bezoekers in dit topic

Kivela

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2008
Berichten
16
Waardering
0
Hoi,

Weet er iemand een adres/naam van een degelijke gym in Praag (centrum indien mogelijk) ?

Moet er voor mijn werk weer de eerstkomende maanden 3d/week naar toe en heb het wel wat gehad met de actieve 60er fitness apparatuur van het hotel.

Alvast bedankt,
Groeten S
 
Hoi,

Alvast bedankt voor je moeite,
ik had al wat gegoogled achter mogelijke gyms in Praag.

Probleem is vooral dat je hiermee in het beste geval een link naar een czechische website tegenkomt, dacht dat er misschien iemand wat ervaringen had ginder.

Op het eerste zicht lijkt axa gym wel een mogelijke kandidaat, maar de enige review op google.maps die je daarover vind is dan niet bepaald lovend.
'If you ever wanna get jacked or if you just want to look smart when someone asks you where a gym is, here ya go.'

Toch bedankt.
 
ceska even vragen .....die post meestal in het vrouwen gedeelte
 
Hoi,

Zoals jullie al aangaven heeft Ceska me prima verder kunnen helpen.

Op Vinohradska (straat links achter het museum) ligt een BBC gym (nr 190) én een Lanna Gym (nr 40).
De laatste heb ik dus vandaag bezocht.

In het kort - Prima gym !
Halters tot 50kg; niet dat ik ze momenteel kan gebruiken :)
Cables, smith machine, row machine, legpress, ... you name it
Zowat alle apparaten zijn blijkbaar vrij recent vervangen door technogym toestellen (buiten de bankjes en benchpress toestellen)

De gym zelf was niet te druk (man of 5), de cardio afdeling is in een andere ruimte, deze was wel wat drukker. Uiteraard was ik weer de allersmalste van de hoop, maar die andere gasten waren wel echt huge ! Het, uiteraard zeer mooie, meisje achter de toog deed haar uiterste best om me verder te helpen. Haar Engels was wat beperkt maar ging prima.

Buiten fitness is er nog de mogelijkheid tot spinning, taebo, boxing, thaiboxing, sanda, massage, sauna, ...
In het kort een complete sport-en vechtschool. Meer kan een mens niet vragen nietwaar.

Prijzen dan.
Eenmalige beurt voor fitness = 120 kronen ofte net geen 5 euro
10 beurten kaart voor fitness = 950 kronen ~ 38 euro

(Thai)boxen is met aparte kaartjes/beurten en is iets duurder.

Groeten stefan.
 
fijn om te weten ga meteen morgen
 
Hoi,

Zoals jullie al aangaven heeft Ceska me prima verder kunnen helpen.

Op Vinohradska (straat links achter het museum) ligt een BBC gym (nr 190) én een Lanna Gym (nr 40).
De laatste heb ik dus vandaag bezocht.

In het kort - Prima gym !
Halters tot 50kg; niet dat ik ze momenteel kan gebruiken :)
Cables, smith machine, row machine, legpress, ... you name it
Zowat alle apparaten zijn blijkbaar vrij recent vervangen door technogym toestellen (buiten de bankjes en benchpress toestellen)

De gym zelf was niet te druk (man of 5), de cardio afdeling is in een andere ruimte, deze was wel wat drukker. Uiteraard was ik weer de allersmalste van de hoop, maar die andere gasten waren wel echt huge ! Het, uiteraard zeer mooie, meisje achter de toog deed haar uiterste best om me verder te helpen. Haar Engels was wat beperkt maar ging prima.

Buiten fitness is er nog de mogelijkheid tot spinning, taebo, boxing, thaiboxing, sanda, massage, sauna, ...
In het kort een complete sport-en vechtschool. Meer kan een mens niet vragen nietwaar.

Prijzen dan.
Eenmalige beurt voor fitness = 120 kronen ofte net geen 5 euro
10 beurten kaart voor fitness = 950 kronen ~ 38 euro

(Thai)boxen is met aparte kaartjes/beurten en is iets duurder.

Groeten stefan.

kan je dan niet beter kijken wat onbeperkt voor 1 vol jaar kost? dan ben je ook niet zomaar door die 10 keren voor 38 eur.

stel dat je een maandje of 3 blijft....;)
 
Back
Naar boven