AndroidHealthClinic

Gym in Torhout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
2.163
Waardering
95
Hallo,

volgend jaar ga ik op kot in Torhout, weet iemand of daar een goede gym in de buurt is?

Alvast bedankt!
 
campo sportivo, aan begin van het industriepark, waar ik train:cool:

Redelijke gym...enkel jammer van het feit dat de dumbbells maar tot 36 kg gaan...voor somige oefeningen iets te weinig aan het worden...:D
en de poovere begeleiding van beginners. Soms telt enkel de taekwondoclub:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
op kot in torhout??? lol
 
In kortemark heb je het centrum ACGK, zijn vroeger al veer competitie-bodybuilders geweest, altijd ook wel toegelegd op body-building, goede begeleiding.
 
Op kot in torhout, wat een keuze :p. Waar ergens in torhout is je kot?

En Campo Sportivo en ACGK zijn idd voor zover ik weet de enige opties
 
ik ben vroeger, 20j geleden nog naar ACGK geweest, ben toen gestopt na bijna een jaar, omdat hij me 2 jaar fitnes wou laten doen, omdat ik volgens hem té tenger was voor BB, maar kreeg toen geen spieren bij natuurlijk, maar is anders goed centrum, alleen is het wel 5 km buiten centrum torhout
 
Wel, eigenlijk is het niet echt op kot, het is op peda aan het katho-reno (lerarenopleiding secundair onderwijs, Engels en informatica).

Ik denk dat het Campo Sportivo zal worden, aangezien dat slechts 1km ofzo van de campus ligt.
 
ja, je zou gelijk hebben, je zou direct al vervoer moeten hebben naar kortemark
 
acgk is inderdaad een goed centrum. Maar is voor jou inderdaad niet echt een optie. Het centrum is al behoorlijk ver. Tenzij met trein en fiets aan station ofzo

In koekelare heb je ook feel fit (waar pieter calus traint dachtek), maar daar geraken is ook minder evident.
 
acgk is inderdaad een goed centrum. Maar is voor jou inderdaad niet echt een optie. Het centrum is al behoorlijk ver. Tenzij met trein en fiets aan station ofzo

In koekelare heb je ook feel fit (waar pieter calus traint dachtek), maar daar geraken is ook minder evident.

ah zo obstacle, uit de streek ook, ik ben geboren en getogen kortemarknaar.
ben jij ngo naar acgk geweest?
nog steeds goed daar?
 
jup ook Kortemarknaar. Heb ook nog getraind in acgk, maar dat is ondertussen al een jaar of 2 geleden. Het centrum is behoorlijk uitgebreid een paar jaar geleden.
 
WTF, nog Kortemark'naars!!?? :cool:
Ook nog in ACGK getraind. En Daniël iedere zaterdagmiddag maar Leffes drinken aan den toog :p
Hardcore gym idd, maar wel 'n beetje alles op elkaar gepropt.
 
Weten jullie soms openingsuren en prijzen van campo sportivo?
 
Weten jullie soms openingsuren en prijzen van campo sportivo?

Van 9 tot 12 en van 14u30 tot 21h30 open iedere dag (maandag maar open vanaf 16u)
zaterdag van 9 tot 12 en van 14u30 tot 17u30
zondag van 9 tot 12

Niet 100% zeker, maar 'k zit er alleszins dicht bij ;)
 
Van 9 tot 12 en van 14u30 tot 21h30 open iedere dag (maandag maar open vanaf 16u)
zaterdag van 9 tot 12 en van 14u30 tot 17u30
zondag van 9 tot 12

Niet 100% zeker, maar 'k zit er alleszins dicht bij ;)

Ha mooi zo!
Je kan me verwachten vanaf eind september, tot dan!
 
Niet ver van mss, Nisus gym in Ruddervoorde. Waar ik train dus
 
Back
Naar boven