MuscleMeat

Gym in utrecht

Bezoekers in dit topic

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Berichten
15.687
Waardering
5.011
Lengte
1m83
Massa
64kg
Gegroet,

IK ga volgend jaar in utrecht wonen en wil daar dus ook gaan trainen. Heb al een beetje rondgekeken maar nog niet echt een fijne gym gevonden (uni gym in utrecht schijnt ook niet echt geweldig te zijn). Ik zoek een gym waar je gewoon normaal kan powerliften zonder verder gezeik en waar ook een beetje gelijkgestemden trainen.

alle input is fijn!
 
UnScared uiteraard. Alles eleiko en vers als een malle. Willem Hilberdink is de eigenaar. En als dat te duur voor je is, kun je De Workout overwegen. Daar ken ik ook wat mensen, dus mocht je niet sowieso al een gratis proefles kunnen fixen, dan kan ik je eventueel in contact brengen met iemand daar.

Maar ik zou persoonlijk UnScared aanraden en dat is niet alleen omdat ik voor ze lift. Fucking mooie gym.
 
Wat bedoel je met gelijkgestemden?
 
UnScared uiteraard. Alles eleiko en vers als een malle. Willem Hilberdink is de eigenaar. En als dat te duur voor je is, kun je De Workout overwegen. Daar ken ik ook wat mensen, dus mocht je niet sowieso al een gratis proefles kunnen fixen, dan kan ik je eventueel in contact brengen met iemand daar.

Maar ik zou persoonlijk UnScared aanraden en dat is niet alleen omdat ik voor ze lift. Fucking mooie gym.

tnx voor de info. Unscared is wel super vet idd, maar ook belachelijk duur, ik ben maar een arme student :o

Wat bedoel je met gelijkgestemden?

ik train nu ook met een groepje gaster dat serieus aan powerliften doet, we zijn bijvoorbeeld ook samen naar wedstrijden geweest etc. Dat is gewoon leuk als er andere mensen zijn die met hetzelfde bezig zijn als jij ipv bijvoorbeeld alleen maar ecto's die niet eens 100kg squatten
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
sode knetters 85 euro per maand wat de hel

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

die gym waar we met de utrecht meet gingen liften waar scoobzor o.a traint was ook prima

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

die gym waar we met de utrecht meet gingen liften waar scoobzor o.a traint was ook prima
 
sode knetters 85 euro per maand wat de hel


Okay, niet weinig. Maar zeg eens eerlijk: hoeveel geven lifters maandelijks wel niet uit aan supplementen en dat soort shit? Ik ga dan liever naar een top gym met goede mensen, dan de Basic Fit en veel supps.

Zeg niet dat jij dit bent, maar velen wel.
 
Okay, niet weinig. Maar zeg eens eerlijk: hoeveel geven lifters maandelijks wel niet uit aan supplementen en dat soort shit? Ik ga dan liever naar een top gym met goede mensen, dan de Basic Fit en veel supps.

Zeg niet dat jij dit bent, maar velen wel.

Ik geef idd bijna niks uit aan supps en mijn homegym is cheap geregeld :cool:

leef de zuinige leef
 
Ik geef idd bijna niks uit aan supps en mijn homegym is cheap geregeld :cool:

leef de zuinige leef

59295244.jpg
 
Flink wat tren kon je daar voor halen :( 85 euri no thanks brahhhhhh
 
train al 7 jaar bij all in fitness:

t/m 60 kg db's
3 flat benches
2 inclines
2 squat rekken
1 power cage
een berg schijven

Nadeel: het is op de 1e verdieping dus deadliften moet met beleid.
 
Waar ga je ongeveer wonen? Ik sport bij TrainMore, in het centrum naast Jans Kerkhof. Kan je meer info geven als je wil.
 
Golds gym Nieuwegein? 24/7 open.
 
Vanaf december dit jaar gaat volgens planning ironhouse open, ga zelf zodra die open gaat meteen overstappen denk.

http://www.ironhouseco.com/

Is een gym die zich gaat richten op powerliften/strongman/bodybuilden etc.

Train zelf nu bij Olympos, niet heel veel materiaal maar als je er bent als het rustig is dan kan je met gemak alle schijven op je stang gooien. Kost ook maar 14,50 voor een maandkaart. Kan je dan ook aanmelden voor andere cursussen etc (klimmen/boksen/yoga noem het maar op). Magnesium is hier geen probleem, tank tops ook niet. Genoeg mensen die olympische lifts proberen Ligt een dipriem en een normale riem die iedereen mag gebruiken, als het goed is ook een blok magnesium maar die verdwijnt nog wel is.
Nadelen: +/- 350-400 kg totaal aan schijven en de dumbells gaan maar tot 30kg. Wel zijn er 5 stangen, 2 squatracks en een deadlift platform (die overigens vertieft is, beter op de grond deadliften).

Golds Gym is een optie(nieuwegein), fijne gym maar wel erg druk s'avonds. Ze gaan het krachtgedeelte uitbreiden dus er zit een hoop moois daar aan te komen!
 
All-inn, was wel goedkoop geloof ik, 10 euro voor studenten iig.

Volgens mij doen ze wel wat moeilijker over magnesium/krijg of hoe dat heet in Nederlands.

Deadliften "met beleid"? Wat betekend dat. Heb ik nog nooit iets van gemerkt. Gewoon mensen flink zien deadliften.
 
hard laten vallen wordt niet gewaardeerd
 
Bump, het is zo ver ik ga over iets meer dan een week verhuizen. Ik ga in Rijnsweerd (Utrecht oost, bij de Uithof) wonen jammer dat een hoop gyms ver weg zijn. Ben half uur naar de gym fietsen wel een beetje zat geworden :P

Heeft iemand ervaring met Feeling Fit? Ziet er opzich wel prima uit en is dichtbij

Vanaf december dit jaar gaat volgens planning ironhouse open, ga zelf zodra die open gaat meteen overstappen denk.

http://www.ironhouseco.com/

Is een gym die zich gaat richten op powerliften/strongman/bodybuilden etc.

Train zelf nu bij Olympos, niet heel veel materiaal maar als je er bent als het rustig is dan kan je met gemak alle schijven op je stang gooien. Kost ook maar 14,50 voor een maandkaart. Kan je dan ook aanmelden voor andere cursussen etc (klimmen/boksen/yoga noem het maar op). Magnesium is hier geen probleem, tank tops ook niet. Genoeg mensen die olympische lifts proberen Ligt een dipriem en een normale riem die iedereen mag gebruiken, als het goed is ook een blok magnesium maar die verdwijnt nog wel is.
Nadelen: +/- 350-400 kg totaal aan schijven en de dumbells gaan maar tot 30kg. Wel zijn er 5 stangen, 2 squatracks en een deadlift platform (die overigens vertieft is, beter op de grond deadliften).

Golds Gym is een optie(nieuwegein), fijne gym maar wel erg druk s'avonds. Ze gaan het krachtgedeelte uitbreiden dus er zit een hoop moois daar aan te komen!

heb me al ingeschrijven bij Iron House, benieuwd wanneer en waar ze openen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven