XXL Nutrition

Gym Schoenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rik_99

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
110
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
70kg
Beste,

Ik heb mij gisteren opgegeven bij de sportschool.
Ik heb nog schoenen nodig.
Ik weet echt niet welke schoenen ik zou moeten hebben.
Uit welke schoenen moet ik kiezen?
Ik vind dat de hardloopschoenen er erg comfortabel uit zien maar ik weet niet of deze geschikt zijn voor de gym.
Hebben jullie aanbevelingen? Zien jullie er geschikte schoenen tussen? Ik hoor het graag!

Fitness:
http://store.nike.com/nl/nl_nl/pw/h...puZ9hkZoi3?ref=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Hardlopen:

http://store.nike.com/nl/nl_nl/pw/heren-hardlopen-schoenen/7puZoi3Zpd1?ipp=118
 
Loopschoenen kan gewoon bij deadlift en squat zonder schoenen en klaar het is niet nodig om 200 euro uit te geven aan schoenen :P
 
Loopschoenen kan gewoon bij deadlift en squat zonder schoenen en klaar het is niet nodig om 200 euro uit te geven aan schoenen :P
B

Bedankt voor de tip!
Ik was ook niet van plan om zoveel uit te gaan geven.
Ik heb wel gym schoenen nodig aangezien ik alleen buitenschoenen heb nu.
Is het beter als ik mijn schoenen haal uit de fitness of de hardloop categorie? Of merk je dat verschil niet?
 
Schoenen met een harde stabiele zool. Chuck Taylor's zijn bijvoorbeeld populair. Hardloopschoenen met zachte zool zijn niet geschikt voor squats en deadlifts. Voor squat zou je kunnen overwegen squatschoenen met verhoogde hak aan te schaffen. Die maken het makkelijker om op diepte te komen als je enkels niet zo flexibel zijn.

Voor de meeste andere oefeningen maakt 't niet uit
 
Loopschoenen kan gewoon bij deadlift en squat zonder schoenen en klaar het is niet nodig om 200 euro uit te geven aan schoenen :P

Doe toch maar liever niet, zaalvoetbalschoenen bv. wel, die hebben een dunne, harde zool, loopschoenen hebben doorgaans een dikkere, zachte zool en dat moet je niet willen bij deadlift of squats. Ik zou ook eerder bij deadlift de schoenen uitdoen ipv bij squats.
 
Doe toch maar liever niet, zaalvoetbalschoenen bv. wel, die hebben een dunne, harde zool, loopschoenen hebben doorgaans een dikkere, zachte zool en dat moet je niet willen bij deadlift of squats. Ik zou ook eerder bij deadlift de schoenen uitdoen ipv bij squats.
210a4fc58a0bd0a5b447c013b18ca65b.image.800x339.jpg
 
Ik zou voor die Puma's gaan die ik al postte, kostten ook zowat de helft van de prijs.

Ik heb er graag een van Nike aangezien ik die er qua uiterlijk mooi uit vind zien. Zitten er daar goede tussen?
 
Ik heb er graag een van Nike aangezien ik die er qua uiterlijk mooi uit vind zien. Zitten er daar goede tussen?

In de sport draait het niet om de looks, maar kom :P ik zou voor die met de hardste zool gaan.
 
Chuck taylors imo perfect voor alle statische oefeningen.
 
hangt er helemaal vanaf wat je wil gaan doen, beetje cardio en machines? --> hardloopschoenen of zaalvoetbalschoenen zijn prima.
wil je zwaar gewichten gaan heffen (squat deadlift) dan schoenen met een harde zool die niet indeukt. --> chucks of oly schoenen.
deadliften zou evt op sokken kunnen als ze bij de gym niet gaan zeuren, squatten op sokken zou ik niet aanraden.

wil je beide gaan doen, haal dan 2 paar schoenen. verschil is te groot en als je er tussenin wil gaan zitten gaat het niet werken.
 
Precies...Deze sport heeft nix met looks te maken:exactly:. Innerlijk is de KEY.

Deze sport heeft voor mij idd niks te maken met je optutten gelijk een vrouw. mn fitness schoentjes moeten bij mn topje passen om te trainen bullshit. Maar ieder koopt wat ie wil natuurlijk :)
 
hangt er helemaal vanaf wat je wil gaan doen, beetje cardio en machines? --> hardloopschoenen of zaalvoetbalschoenen zijn prima.
wil je zwaar gewichten gaan heffen (squat deadlift) dan schoenen met een harde zool die niet indeukt. --> chucks of oly schoenen.
deadliften zou evt op sokken kunnen als ze bij de gym niet gaan zeuren, squatten op sokken zou ik niet aanraden.

wil je beide gaan doen, haal dan 2 paar schoenen. verschil is te groot en als je er tussenin wil gaan zitten gaat het niet werken.

Zaalvoetbalschoenen hebben ook een harde zool die niet indeukt en gebruik ik voor alles gewoon.
 
Back
Naar boven