AndroidHealthClinic

Gym shorts - korte trainingsbroek, welke draag jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ok een apart topic hiervoor. Ik had er al watover gepost in mijn log, maar ik kan maar geen fatsoenlijke shorts vinden voor in de gym.

Doel: maximum upper leg exposure.
Voorwaarde: heteosexueel over komen.
Functionaliteit: er moet een atg squat mee gemaakt kunnen worden.
Extra: broekzak om mobiel te dragen voor dem music input.

Ding is, alle korte broeken om in te sporten zijn model tot knie of net er boven. Ik vind het wel cool als je bovenbenen beetje zichtbaar zijn, maar niet direct een speedo. Ook een wielrenbroekkie is net wat overkill. Hou rekening met pwo stimdick dus hoeft ook niet direct het gebrek aan penis zichtbaar te maken.

Meer zoiets:

conan.jpg


Zou je denken, makkelijk zat. Maar ik ben bij h&m geweest en nog 8 winkels in Adam, sportwinkels etc, en het is zeer moeizaam. Ik denk dat ik aangewezen ben tot het internet en shit moet gaan bestellen.

Xxl heeft shorts maar daar kan je niet in squatten. Iemand die direct zoiets heeft van wolla deze zijn de bomb, dan hoor ik het graag.
 
jean michel saive broekje?
 
Had to google dat. Ehmz, ja alleen dan waar dikke benen in passen.

Hèhèhè zo noemen wij dat type van broekjes hier :) kort loopbroekje met zo een split :)
 
In.

Zou graag een korte broek hebben die aan al je criteria voldoet, maar die zijn inderdaad echt lastig te vinden.
En zo wel, lukt het niet om er fatsoenlijk mee te squatten.

Heb er zelf een van bjorn borg die ik wel oke vind:
]

Ja dit is nog wel aardig ok. Het is geen katoen, wel? Vind ik zelf wel chill.

Ik heb deze:

Champion-Mens-Authentic-Cotton-Jersey-9-inch-Shorts-74b30f59-6b77-4867-a66c-9c33d948ef0b_600.jpg


Alleen dan wat minder ruim en met wat dikkere benen er in. Vind het stof wel prima, hij had wat minder lang moeten zijn. Misschien dat ik hem keer op 80 graden was en 2 dagen in de droger doe, wellicht is het dan prima.
 
Google images 'shorts male sports' geeft uiteenlopende resultaten ghehe.
 
Basketbal broekjes goat
 
Ik zit laatste dagne ook wat rond te zoeken op Alie. Je moet voordat je besteld even de feedback lezen. Gaat vaak om Chinese maten he.
 
Ik zit laatste dagne ook wat rond te zoeken op Alie. Je moet voordat je besteld even de feedback lezen. Gaat vaak om Chinese maten he.

Pwo stim dick sized per definitie.

Heb er ff 2 besteld, muscledog broekje (10e) en die andere (15e). Gaan het zien, laat wel ff weten hiero en wat butt pics droppen jwt.
 
Double
 
Back
Naar boven