Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Ik ga voor een pr wanneer de gyms weer open zijn.
 
Ik ook.

De PR langste en heftigste spierpijn sinds noob gains.
 
Gefeliciteerd aan mijn Vlaamse vrienden!!

:birthday:
 
Morgen eerste keer terug naar de gym. Op de planning staan deads iig! Man de spierpijn gaat goed worden.
Is wel wat beter dan dat thuis gerommel.
 
Fitnesscentra in België ook terug open van vandaag. Op voorhand reserveren. Maximum één uur trainen en toestellen voor en na ontsmetten. Sommige zullen echter buiten gebruik blijven uit voorzorg. Kleedkamer en lockers mogen niet gebruikt worden. Dit waren de voorschriften van Basic fit. Nu kan ik wel geen full body training op een uur afwerken. Zeker niet als je alles wat je aanraakt moet ontsmetten. Opwarming en nastretchen kan je dan ook vergeten. Ach 't is beter als niets natuurlijk maar vrees dat het voor de krachtliefhebbers een frustrerende bedoening gaat worden in tegenstelling tot de cardio liefhebbers. Dat is toch mijn gevoel.
 
Even aankijken hoe strikt ze zijn met dat uur? Ik ken gyms in NL die nu buiten apparatuur hebben geplaatst, en alleen een maximum trainingstijd hanteren bij drukte. Wanneer je daar 's ochtends traint kun je gewoon 3 uur non-stop je gang gaan..
 
4 weeks since the gyms have been reopened in North Rhine-Westphalia, and 0 infections have been traced to gym visits... In one of the most heavily affected German states... Just confirming that the Dutch experts who insist that gyms remain closed are full of shit.
 
Ja BasicFit is gewoon open.
Je kan makkelijk de dag ervoor reserveren voor max 1h.
Na mijn sessie kon ik in theorie opnieuw reserveren voor het uur erna omdat het nog vrij was. Of dit als frauduleus aanzien wordt is mij niet geheel duidelijk.
Toen ik ging voor de eerste keer was ik wel een partij pissig dat 2 fitgirls samen aan het legpressen waren voor 20m zonder plates.
60m is wel maar krapjes.
Maarja beter dit dan niets x).
Wel mooi zo een diehard reunite op dag 1 08h smorgens.
Ging met een smile van ontmaagding formaat binnen en buiten.
 
Laatst bewerkt:
Mijn gym heeft een gigantische eigen parking voor de deur, maar spullen buiten zetten wagen ze zich niet aan. :(
IMG_1500.JPG
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Hoorde van mijn gym eigenaar dat protocollen voor 1 juli binnen zijn. Vrij veel regels met betrekking tot ventilatie en looproutes. Blijkbaar trainingen boeken en twee per week werd er gezegd. Al vind ik dat laatste ietwat opmerkelijk.
 
Hoorde van mijn gym eigenaar dat protocollen voor 1 juli binnen zijn. Vrij veel regels met betrekking tot ventilatie en looproutes. Blijkbaar trainingen boeken en twee per week werd er gezegd. Al vind ik dat laatste ietwat opmerkelijk.
Mocht mijn gym dit ook doen. Neem ik 2x een abonnement. Fuck it en boek ik 2x achter elkaar.
 
Dinsdag mn eerste training weer gehad bij de gym (buiten) en vanavond de tweede.
Het voelt echt heerlijk weer terug te zijn.
Dinsdag was een rug dag (wel beperkte mogelijkheden) maar heb een shitload aan deads gedaan.
Laag gewicht (niet boven de 140 uitgekomen) maar veel sets en reps.
 
Back
Naar boven