XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Vandaag iedereen chestday? Iedereen gaat zijn gewicht pakken wat ze voor de coronatijd ook hebben gedaan. Even kijken wie er straks blessures gaan pakken :popcorn2:
 
Vandaag iedereen chestday? Iedereen gaat zijn gewicht pakken wat ze voor de coronatijd ook hebben gedaan. Even kijken wie er straks blessures gaan pakken :popcorn2:

Dan is het binnen een week weer lekker rustig in de sportschool! :burns::devil:
 
Was alleen in de gym rond 04.30 uur :D Goed om weer terug te zijn.
 
Ik begin met een rustdag, je groeit immers niet van trainen maar van het herstel :heart:

Ik heb een deload week gehad, ben 5 kilo aangekomen en 2% vetpercentage naar beneden. Ik gooi er nog een deload achteraan van een week :eyebrow: :hornyna:

ging het maar zo snel.
 
Ik heb een deload week gehad, ben 5 kilo aangekomen en 2% vetpercentage naar beneden. Ik gooi er nog een deload achteraan van een week :eyebrow: :hornyna:

ging het maar zo snel.

Dan weegt je nu dus nog minder dan 80 kg ?
Op dat gewicht doe ik triatlons, eng ventje ben jij, draag je ook naaldhakken ? me no homosueel
 
Dan weegt je nu dus nog minder dan 80 kg ?
Op dat gewicht doe ik triatlons, eng ventje ben jij, draag je ook naaldhakken ? me no homosueel

Hahaha, nee gewoon keurig nog de 84 kilo. Fuck deloads!!! :bierbang: Was sarcastisch bedoeld natuuurlijkk.... Ik houd bij de naaldhakken ook mn sokken nog aan dus #nohomo
 
Vandaag iedereen chestday? Iedereen gaat zijn gewicht pakken wat ze voor de coronatijd ook hebben gedaan. Even kijken wie er straks blessures gaan pakken :popcorn2:
Te zwaar beginnen en/of te veel willen doen is een fout die velen zullen maken denk ik. Valt ook niet mee om je in te houden, als je al dat mooie glimmende speelgoed in de gym ziet staan, nadat je 3½ maand droog hebt gestaan...
 
Te zwaar beginnen en/of te veel willen doen is een fout die velen zullen maken denk ik. Valt ook niet mee om je in te houden, als je al dat mooie glimmende speelgoed in de gym ziet staan, nadat je 3½ maand droog hebt gestaan...

Klopt, ik heb het gevoel dat ik rond half 5 wordt ontmaagd door Big Gym. :hornyna:
 
Big Gym Grunn hier. Prima te doen toen ik er vanochtend rond 9:30 kwam trainen. Misschien ietsje drukker dan normaal rond dit tijdstip.
Hebben ze wel herzien dat je geen tas mag meenemen of mag dat nog steeds niet?
 
Hebben ze wel herzien dat je geen tas mag meenemen of mag dat nog steeds niet?

Bij Big Gym Enschede mag je lockers etc gewoon gebruiken, zou daar idem dito zijn.
 
Kom je dan niet langs elkaar in en uit
 
Zijn looplijnen gemaakt d.m.v. strepen en pijlen op de grond + je gezond verstand gebruiken.
Niemand volgt die hier :roflol:

Spotten ed ook geen probleem, schoonmaken wordt ook niet op gelet
 
Back
Naar boven